[Levi Ackerman] »Az igazság«

908 32 28
                                    

valaki1024 kérésére. Remélem tetszeni fog❤️Ne haragudj, hogy ennyi ideig kellett várni erre a részre, csak most volt a félévi cucc a suliban, és próbáltam javítani a jegyeket😅


«reader szemszöge»


Könnyek gyűltek a szemeimben. Meredten álltam a folyosón, közben hallgattam, ahogy mögöttem susmorognak. Össze szorított kezekkel próbálok nem oda csapni Petrának. Tűrtőztetem magam. Nem szabad egy felsőbb rendűnek megverni egy katonát. Az már nem lenne felsőbb rendű.

Hogy mégis miért akarom pofán vágni? Tudjátok, Petra azóta szerelmes Levi-be, amióta legelőször meglátta, de én és Levi már akkor kavartunk. Amióta Petra a középpontba került, azóta Levi is megváltozott. Most ép Petra azt mondta, hogy ma mennek randizni. Ne tudjátok, hogy mennyire össze törtem.

-Valami baj van, Y/n hadnagy?-kérdezte Petra. Még meg meri kérdezni ez a hülye liba? Tudja jól, hogy én és Levi kavartunk.

-N-nem. Nincs semmi!-mondtam.

-Biztos?-kérdezte.

Én csak bólintottam, utána hátat fordítottam. Besétáltam az ebédlőben, ahol konkrétan szét rúgtam mindent. Ezt az egészet Eren és Armin végig nézte.

-Öhm..Y/n hadnagy.-szólalt meg Eren.

-Jesszus! N-ne haragudjatok!-mondtam azonnal.

-Semmi baj!-mondta Armin.-Mi történt? Miért ideges? Történt valami?

-Kíváncsiak vagytok?-kérdeztem, közben letöröltem a könnyeim.

A két fiú szinkronban bólogatott. Leültünk három székre, és elkezdtem elmesélni ezt az egész sztorit.

A fiúk figyelmesen hallgatták a történetet. Jól esett, hogy elmondhattam valakinek. Csak akkor kérdeztek, amikor befejeztem a mesélést. Végül mind a ketten ölelésbe vontak. Rohadt jól esett. Szorosan vissza öleltem őket. Persze felálltunk, hogy jobban át tudjuk egymást ölelni. Csendben, ölelkezve álltunk az ebédlőben. Remélem nem ez lesz az utolsó ölelésem, hogyha kimegyünk a Falon kívülre.

»A Felderítő út után«

-Jól van, Y/n hadnagy?-kérdezte aggódva Armin, közben kötötte be a fejem.

-Persze. Csak a fejem.-mondtam.

Ez a Felderítő út rettenetes volt. Megjelent egy Női Titán, ami az osztagomat elintézte, utána mikor Levi osztagához értem, már ők is halottak voltak. Köztük Petra is. Lehet egy beteg dolog, de a szívem megenyhült, amikor láttam, hogy Petra már nincs Levi közelében.

-Készen is vagyunk.-mondta Armin, és felállt.-Ha vissza érünk, kérem, legyen óvatos. Biztos, hogy fog szédülni, ezért is vigyázzon.

-Rendben. Köszönöm Armin!-mosolyogtam.

-Kölyök, kettesben hagynál minket?-szólalt meg Levi.

Rosszul lettem. A szívem ezerrel dobogott. Armin odament Mikasa-hoz, Levi pedig elém guggolt.

-Jól vagy?-fogta meg a lábam.

-Jé, három hét után végre érdekellek?-gúnyolódtam, közben ellöktem Levi kezét.

-Y/n, beszélni szeretnék veled!-mondta.

-Eddig is volt alkalmad. Sőt, rohadt sokszor akartam veled beszélni, de te szartál a fejemre, és mindig Petrával voltál. Most, hogy már nincs közöttünk jó vagyok?-fakadtam ki.

-Y/n!-szólt rám Levi.

-Biztos, hogy a randi után még jól meg is húztad!-mondtam.

-Milyen randi?-csodálkozott.

-Ne játszd a hülyét Levi Ackerman! Egy héttel ezelőtt mondta Petra, hogy mentek randizni. Tudod, hogy mennyire össze törtem?-mondtam.

-Melyik nap?-kérdezte.

-Szerda. Miért?-feleltem.

-Szerdán én Erwin-el és Hange-val voltam megbeszélésen, utána késő este értem haza, és annak örültem, hogy végre aludthatok.-mondta.

-A-akkor..t-te és Petra..-kérdeztem kikerekedett szemekkel.

-Y/n, mi nem randiztunk! Soha nem is jött be nekem Petra. Lehet, hogy most a szelleme pofán basz, de Te voltál mindig is az álom nőm!-fogta meg a vállam.-Abban a három hétben azért viselkedtem furán, mert terveztem, hogy, mikor, hogyan és hol mondjam el az érzéseimet irántad.

Könnyek gyűltek a szememben. Félre értettem a helyzetet. Petra csak mind végig hazudott. A fenébe is. Mindig a féltékenységem nyer. Utálom ezt magamban.

Megfogtam Levi inge gallérját, és megcsókoltam. Szegény a guggolásból, átment térdelésbe. A hirtelen tettem miatt nem tudta, hogy mit tegyen, de egy kis idő után vissza csókolt. Ez a csók mennyei volt. Szenvedélyes. Éreztem, hogy Hange vigyorogva néz. De le szartam. Hehe.

Attack on titan - OneShot (TELJES ÁTÍRÁS ALATT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora