🚨FIGYELEM!🚨
Ebben a részben 🔞-os jelenetek fognak megjelenni. Ha nem bírod, vagy nem szeretsz ilyeneket olvasni, akkor még nincs késő átlépni erről a részről! A történet biztos hogy fog SPOILEREKET tartalmazni, ezért is SAJÁT felelősségre olvasd el! Ha itt maradtál, akkor jó olvasást kívánok!kage_tobio_chan barátosnémnak❤️
😏Anit72 kérésére. Remélem tetszeni fog❤️
»reader szemszöge«
Az ágyamon ültem, és fogtam a fejem. Eren-el megint szokásos módon össze vesztem. Ez a kapcsolat már nem lesz hosszú távú. Minden egyes nap veszekszünk. Főleg azóta romlott a kapcsolatunk, amióta Jean lett a mostoha tesóm. Jean Mikasa-val van együtt, de ő nekik is a kapcsolatuk valami borzalmas. Egyszer volt olyan, hogy Eren elment egy "buliba„, aztán rá pár percére rá írt Mikasa Jean-ek, hogy megy el. Kicsit sem volt furcsa.
Miközben idegesen játszottam h/sz tincsemmel, hallottam, hogy valaki kopog.
-Gyere.-mondtam.
Jean volt az, aki csak sóhajtva jött be a szobába, és ült le az ágyam szélére.
-Szakítottunk.-mondta.
-Nem mondod komolyan?-néztem rá.
-De. Komolyan mondom.-mondta.
-Mi, most szakított veled? Megcsalt?-kérdeztem.
-Én szakítottam vele.-mondta.
-Mi van?-csodálkoztam.
-Már nem éreztem azt a szikrát közöttünk, mint régen. Meg amúgy is. Én már mást lányt szeretek.-mondta.
-Oh. És ki az?-kérdeztem meg félve.
Remélem nem olyan személy, akit nem szeretek. Mikor kiderült, hogy együtt van Mikasa-val, valami össze tört bennem. Nem akartam bevallani magamnak fél évig, hogy a saját mostoha tesómba vagyok szerelmes. Igaz, hogy Eren-el vagyok együtt, de ez azóta van, amióta durván össze kaptunk. Jesszus Y/n. Nem vagy normális. Azt hiszed, hogy Jean szerelmes beléd? Haha.
-Hát. A suliba jár az a lány. Osztálytárs.-felelte.
-Oh.-mondtam.
Harapdáltam az alsó ajkam. Osztálytársunk. Uram atyám.
-Hogy néz ki?-kérdeztem.
-H/sz színű haja van, sz/sz színű szeme.-felelte.
-Hisz, akkor majdnem úgy néz ki, mint én.-csodálkoztam.
-Hiszen mert te vagy az.-mondta.
Köpni nyelni nem tudtam szavaira. Én lennék az a lány? Hogy mi?
-Hogy mi?-kérdeztem.
Jean nem mondott semmit, csak egy puszit nyomott az ajkaimra. Lesokkoltam tettére.
-J-Jean..-motyogtam.
-N-ne haragudj, Y/n! Nem tudom mi ütött belém. H-hiszen neked ott van Ere--mondta.
Nyomtam egy csókot ajkaira, amit rögtön viszonzott a fiú. Lehet nem kéne, de Eren is pont ugyan ezt követi el velem. Vissza nyal a fagyi. Jean megfogta a karom, és közelebb húzott magához.
Ölébe landoltam. Nyaka köré tettem kezem, és csípőm kezdtem el mozgatni. Csók közben bele mormogott a számba, közben bele mart derekamba. Erre tettére még inkább mozgattam csípőm. Lehet nem kellene.
-Fejezd be!-morogta.
Nem hallgattam rá. Direkt húztam az agyát. Erősen lelökött magáról, fölém tornyosult, és mélyen a szemembe nézett. Láttam benne a vágyat. Szerelmes vagyok még jobban a fiúba.
-Most bezzeg olyan vagy, mint egy félős kiscica.-morogta, és csókot nyomott nyakamra.
Leszorította csuklóm, térdéd lábam közé nyomta, és avval izgatta nőiességemet. Halkan belenyögtem a fülébe, ami szerintem eléggé felizgatta.
-Jeanh..csinálj már valamit!-nyöszörögtem.
Nem is kellett többször mondanom.
Arra eszméltem fel, hogy már meztelenül ülök Jean férfiasságán. Erősen fogja derekam, én pedig próbálom megszokni méretét. A vágy elködösített. Így nagy részére nem is emlékszem, ami a pár percben történt.
-Jól vagy? Nem fáj?-simogatta oldalam Jean.
-Jól vagyok! Minden rendben.-feleltem.
Amint megszoktam méretét, saját magam kezdtem el mozogni. Jean meglepődve nézett rám. Tudnia kéne azért, hogy ez már nem az első alkalmam.
-Piha, milyen vad macska lettél.-mondta vigyorogva.
-Inkább legyél csendben.-mondtam, és ajkaira tapadtam.
Az élvezetre rá segített a lökéseivel. Vállát, vagy izmos karját szorongattam, közben nyöszörögtem.
Jean valamikor erősen rá fogott nyakamra, ami miatt nem tudtam kiadni egy hangot sem. Imádom ezt a csávót. Vad, de mégis gyengéd.Sokkal gyorsabban mozogtam, és próbáltam a csúcsra jutni. Erre rá jött Jean, ami által befejezte lökését, és kihúzódott belőlem. Rögtön rossz pillantást vetettem rá, miközben ő elkuncogta magát.
-Mindjárt!-mondta.
Kimászott alólam. Négykézlábra tett, és egy határozott mozdulattal belém hatolt. Hangos nyögéssel díjaztam tettét, Jean addig fenekemet markolászta, vagy csapott rá. Hevesen mozgott. Nagyon. Éreztem, hogy nem kell már sok hátra. Remélem Jean megengedi, hogy elérjem a csúcsot.
-Jeanh, kérlekh..elmehetekh?-kérdeztem.
-Persze!-vágta rá.
Ujjaival nőiességemet ingerelte, hogy minél hamarabb eljussak a csúcsra.
Mikor éreztem, hogy na most. Megmarkoltam a lepedőt, és Jean nevét nyögve mentem el. Jean utánam pár percére élvezett el a fenekemre. Még utoljára rá csapott, és mellém dőlt.-Szeretlekh, Jean!-motyogtam a párnáim közt.
-Én is!-mondta, és fejemet simogatta.
Jean-el sokkal jobb a szeretkezés, mint Eren-el. Baszok én rá arra, hogy mostoha tesók vagyunk.
YOU ARE READING
Attack on titan - OneShot (TELJES ÁTÍRÁS ALATT)
FanfictionKérések Zárva! (egy ideig) Karakter x reader Karakter x karakter x reader Karakter x oc Karakter x karakter Bármilyen karakterrel írok ilyen kisebb történeteket. Ezeket a kéréseket kommentben, vagy privátban lehet kérni. ‼️A történet valamelyik rész...