[Yelena & Mikasa] »Szobatársak«

374 12 12
                                    

🚨FIGYELEM!🚨
Ebben a részben 🔞-os jelenetek fognak megjelenni. Ha nem bírod, vagy nem szeretsz ilyeneket olvasni, akkor még nincs késő átlépni erről a részről! A történet biztos hogy fog SPOILEREKET tartalmazni, ezért is SAJÁT felelősségre olvasd el! Ha itt maradtál, akkor jó olvasást kívánok!

Zoe_Senpaiii kérésére. Remélem tetszeni fog❤️

»reader szemszöge«

Hulla fáradtan nyitottam be a koli szobába. Este fél nyolc volt már. Az ágyon Mikasa ült, a teraszon pedig Yelena cigizett. Milyen jó egyesnek, hogy nem kell mindennap bejárniuk egyetemre, hanem csak hetente kétszer. Na mindegy. Ledobtam a táskám, és az ágyamra dőltem.

-Na megjött a kis okos.-jött be a teraszról Yelena, és leült Mikasa mellé, akinek a haját füle mögé tűrte. Egyszer sem mondom azt, hogy a szőke nem-e a lányokhoz vonzódik. De am a fekete hajút sem kell védeni.

-Nem vagyok kis okos.-morogtam.

-De, de az vagy. Mindennap nyolc könyvel hagyod el a szobát, utána meg egy szemüvegben tanulsz az író asztalon, és kb olyan este fél tíz fele kapom meg az asztalom.-mondta Yelena.

-Nem este tízkor kéne neki állni tanulni.-mondtam idegesen.

-Ugye tudod, hogy mi sokkal idősebbek vagyunk nálad? Örülj neki, hogy egyen talán van szobád.-szólalt meg Mikasa.

-Így így!-bólintott rá Yelena.

Megforgattam a szemem, a szekrényből vettem ki egy törölközőt, és bementem a fürdőbe. Konkrétan lecsaptam a törölközőt a székre. Elegem van belőlük. Igen nagynak hiszik magukat.

A ruhám bele dobtam a szennyesbe, utána be álltam a zuhanyzóba. Szokásom dúdolni a zuhany alatt, ezért így ma sem fogtam vissza magam. Miközben a tusfürdőt mikrofonnak használtam, észre sem vettem, hogy Mikasa bejött. A lány csupasz testét éreztem meg hátamnál.

-Mi a?-fordultam hátra ijedten.

Mikasa kapva az alkalmon megszorította a kezem, a hideg falnak nyomott, és az ajkaimra tapadt. Kikerekedett szemekkel néztem rá. Térdével intim részemet buzerálta, közben falta az ajkaim. Nyöszörögtem a csók közben. Próbáltam kiszállni, de Mikasa sokkal erősebben tartott ott. Jobb keze lejjebb csúszott, és a nőiességemet simogatta. Nem akartam bevallani saját magamnak sem, de kellemes érzés volt.

-Hm, látom már nem is ellenkezel.-motyogta Mikasa.

-M-Mikasa, miért csinálod?-kérdeztem elvörösödve.-Fogadás ugye? Yelena-val fogadtatok. É-én így nem akarom!

Eltoltam magamtól a lányt, és törölközővel körbe tekertem magam. Rá néztem Mikasa-ra, aki kicsit lesajnáló tekintettel nézett rám.

Kisétáltam a fürdőből. A szobában Yelena már feküdt az ágyon, és böngészte a telefonját. Borzalmasan érzem magam. Most lehet megbántottam Mikasa-t? Nem tudom.

Amint Mikasa kilépett a fürdőből, berohantam a helyiségbe. Felöltöztem a pizsamámba. Nagy levegőt vettem, végül az ágyamba siettem.

-Aa. Y/n, ülj le ide elénk!-mondta Yelena.

-Nem lehetne holnap? Hulla fáradt vagyok!-mondtam.

Attack on titan - OneShot (TELJES ÁTÍRÁS ALATT)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt