[Annie Leonhart] »Igazi könnyek«

230 10 4
                                    

Peneszeskenyer kérésére. Rég kérted, és remélem, hogy te😂❤️

-Y/N!-halottam meg Reiner hangját.

A földön feküdtem véresen és hatalmas fájdalmakkal. Egy ismeretlen Női Titán taposott mellénk, akit közölünk senki sem ismert. Ha most Annie itt lenne, halálra aggódná magát. Látná a sebeim és a véres arcom, rettentően ki lenne akadva, hogy ilyet művelt az a Női Titán.

-Y/n, jézusom. Jól vagy?-rohant ide hozzám Bertholdt.

-Egy kicsit!-fogtam meg a fejem.

-Tiszta vér vagy!-mondta Reiner.

-Ha ezt nem mondod, hülyén halok meg.-próbáltam felállni.

Amikor felálltam, a fejem olyannyira elkezdett sajogni. Mintha át szúrtak volna valamit. Meg akartam fogni Reiner vállát, de mellé nyúltam, és elestem. Sikeresen elájultam. De hogyha megtudtam volna fogni Reiner-t, akkor talán nem a földre esek.

»Négy órával később«

Lassan elkezdtem nyitogatni a szemem. Egy ismerős szobában voltam, ahol megcsapott a kedvenc teám illata. Az ágyon feküdtem, bekötözött testrészekkel. A fejemen is egy vizes rongy volt. Amikor teljesen kinyitottam a szemem, megpillantottam magam mellett komor hangulatban Annie-t. Felakartam ülni, de a lány rögtön vissza fektetett.

-Ne röhögtess, Y/N! Most keltél fel.-mondta, de nem nézett a szemembe.

Pedig Annie-t ismerve, ő mindig a szemembe néz. 

-Mi a baj, Annie?-fogtam meg a kezét.

-Nagyon sajnálom, Y/n! Rohadtul!-hadarta el, és elkezdett sírni.

-D-de mit, Annie? Mi az? Mit sajnálsz?-kérdeztem.

-Én tettem!-mondta.

-Mit tettél te? Nem értelek, Annie!-mondtam.

-Én tettem ezt veled! Én tapostam közétek, és én tettem ezt a szörnyűséget!-hadarta el.

-Tessék?-csúszott ki ajkaim közül halkan. Csak meredten néztem Annie-re, aki a szemembe sem mert nézni. Ő tette ezt? Ő csinálta ezt velem? Konkrétan majdnem ő miatta haltam meg? 

Annie szorosan fogta a kezem, én pedig csak néztem őt. Csomó-csomó kérdés járt a fejemben.

-Reiner-ék? Tudták?-kérdeztem.

-Igen. Ők már az eleje óta tudták.-felelte.

Végül a lány bele kezdett a történetbe. Elmesélte a gyermekkorát és azt is, hogy hogyan kapta meg a Női Titán erőt. Nem haragudtam rá, de az fájt, hogy Reiner és Bertholdt tudta, csak én nem. Igaz, három éve ismerjük csak egymást, de ez idő alatt ki ismertük a képességeinket. Én elmondtam a legféltettebb titkom, de ő miért nem..

-Nem haragszom, Annie. Csak fáj, hogy nem mondtad el.-mondtam.

-Elakartam mondani, de sosem tudtunk kettesben lenni. Amúgy is. Ez mellett még van egy másik titkom is.-nézett rám.

-És ez most mi lesz? Kiderül, hogy van egy ikertestvéred aki szintén Titán? Vagy mi?-gúnyolódtam.

-Nagyon vicces.-mondta Annie.

-Ezek után én nem csodálko-

Nem tudtam befejezni a mondatot, mert Annie megcsókolt. Csak kitágult szemekkel bámultam. Hirtelen azt sem tudtam mit csináljak. Amint Annie bejutást kért a nyelvének, meg adtam neki. Már tudtam, hogy mi folyik itt és azt is tudom, hogy Annie-nek mi volt a másik titok. Elváltunk egymástól, Annie pedig megfogta az arcom, és simogatta.

-Szeretlek, Y/n!-mondta, és homlokát az én homlokomnak tette.

-Én is szeretlek, Annie!-mondtam, és megpusziltam az orrát, amitől elmosolyodott.

Attack on titan - OneShot (TELJES ÁTÍRÁS ALATT)Onde histórias criam vida. Descubra agora