FIGYELEM!🚨
Ebben a részben 🔞-os jelenetek fognak megjelenni. Ha nem bírod, vagy nem szeretsz ilyeneket olvasni, akkor még nincs késő átlépni erről a részről! A történet biztos hogy fog SPOILEREKET tartalmazni, ezért is SAJÁT felelősségre olvasd el! Ha itt maradtál, akkor jó olvasást kívánok!chalamalbingbong kérésére. Remélem tetszeni fog❤️
»Annie szemszöge«
Fél hét van, ami azt jelenti, hogy vége a műszakomnak. Fáradtan esek haza, közben csinálok magamnak teát és vacsorát. Y/n még nincs itthon, mivel megbeszélésen van, ami általában hétig tart. Szóval egy óra kb, és jön is. Ő is a Katonai Rendőrségre jelentkezett. Csak miattam. Fel adta a Felderítő Egységes álmát, hogy velem legyen. Egyrészt örülök, hogy nem esik így baja.
Fáradtan dőltem le a kanapéra. Elkezdtem olvasni egy könyvet, közben ittam a teám, végül egy olyan 10 perc után elsötétült minden.
Lassan kinyitottam a szemem. Mellkasomon a könyv pihent, én pedig majd le lógva a kanapéról. Rá néztem az órára, ami fél tízet mutatott. Fel keltem, nyújtózkodtam egyet, és felmentem a fürdőbe.
-Y/n, itthon vagy?-kérdeztem. Semmi. Néma csend. Nincs még itthon? Miért? Benyitottam a fürdőbe, de tényleg nem volt itt senki. Körül néztem az egész házat. Úgy voltam vele, lehet nem hallotta, hogy kérdeztem. De általában mindig hall, még akkor is, ha én fent vagyok a szobában, ő pedig lent a konyhában.
-Y/N!-kérdeztem már sokkal hangosabban. Sóhajtottam egyet, és le mentem a konyhába. Ott a telefonon felhívtam a Katonai Rendőrség igazgatóját. "funfact: most lesz telefon, de az a nagyon retro stílusú."
-Jó estét. Elnézést a kései zavarásért, de még ott van Y/n L/n?-kérdeztem.
-Jó estét. Nem nincs. A megbeszélés már hétkor befejeződött.-felelte.-Miért, gond van?
-Ohh, hát még mindig nincs itthon.-mondtam.
-Ha esetleg itt lenne, akkor vissza hívom.-mondta.
-Rendben. Köszönöm. Viszhall.-letettem a telefont, és össze-vissza jártam a lakásában. Ideges voltam. Félek, hogy valami baja lesz.»reader szemszöge«
-Hitch, te nem vagy normális!-nevettem.
-D-de baszki, Y/n! Ne legyél ünnep rontó, mert szájba verlek!-hablatyolta Hitch.
-Lányok, már elég késő van.-jött be Marlo.
-Miért mennyi?-kérdeztem, közben rá néztem az órára. Baszki. Már tényleg elég késő van. Már hétkor haza kellett volna mennem. Bazdmeg Hitch az ötleted, bazdmeg azt, hogy erre rá vettél. Mivel a megbeszélésen kitüntettek minket, így elterveztük, hogy iszunk rá. De erre nem gondoltam, hogy idáig elmegy. És még Annie-t sem értesítettem. Ki fog akadni.Felkaptam a cuccaim, és haza rohantam. Már pont este tíz volt. Remélem alszik. Amint haza értem, berontottam a lakásba. Annie karba tett kézzel állt előttem, és nézett. Az aggódottság és a düh látszott az arcán.
-Hol voltál?-kérdezte.
-Hitche-kel voltunk inni, mert megkaptuk a rangot.-feleltem.
-Szólni esetleg? Igaz, megfogadtuk, hogy nem köteles a másik bejelenteni, hogy hol vagy, de azért ezt akartam tudni. Legalább hívtál volna.-hadarta el.
-Ne haragudj.-mondtam.Annie bement a konyhába, én pedig fel a szobába. Elvettem a pizsamám, és elmentem fürdeni. A forró vízben feküdtem, amikor benyitott Annie.
-Jövök én is veled.-mondta.Bólintottam, hogy nyugodtan. Levette a ruháit, és indult is a kádhoz. Odébb lökött, és mögém ült. Ki engedte a haját, fejét pedig a vállamra tette. Át karolta derekam.
-Azért szeretsz, ugye?-kérdeztem.
Nem válaszolt, csak egy puszit nyomott a vállamra, utána a nyakamra és az arcomra. Végül a jobb kezével megfogta a nyakam, és maga felé fordított. Ajkaimra tapadt, és egy heves csókba hívott. Másik kezével elkezdte a mellemet masszírozni. Csókunk közben sóhajtoztam a jó érzés miatt. Később Annie keze ment egyre lejjebb, végül az egyik ujját megéreztem magamban. Halkan felnyögtem, de ő csak nyugodtan csitított.
-Mindit kibírod. Most is kifogod.-csókolt nyakamb.
Drága Annie-m csatlakoztatta második ujját, és már hevesebben mozgatta. Nyöszörogtem és sóhajtoztam. Végül egy kis idő után elmentem.Kapkodtam a levegőt, közben rá néztem Annie-re.
-Ez amolyan büntetés.-mondta, és kiszállt. Én még benne ültem még egy kicsit, végül kiszálltam.Felöltöztem a pizsamámba, Annie mellé feküdtem, aki azonnal kezei közé zárt.
-Szeretlek, te hülye.-puszilt hajamba.
-Én is szeretlek!
YOU ARE READING
Attack on titan - OneShot (TELJES ÁTÍRÁS ALATT)
FanfictionKérések Zárva! (egy ideig) Karakter x reader Karakter x karakter x reader Karakter x oc Karakter x karakter Bármilyen karakterrel írok ilyen kisebb történeteket. Ezeket a kéréseket kommentben, vagy privátban lehet kérni. ‼️A történet valamelyik rész...