[Connie Springer] »Csak barátok vagyunk!«

422 12 24
                                    

kage_tobio_chan kérésére. Remélem tetszeni fog❤️

»reader szemszöge«

-Y/n, ide ülhetek melléd?-kérdezte Connie mosolyogva.

-Persze!-mondtam.

Connie leült mellém, és így fogyasztottuk el a reggelinket. Reggeli után megetettük a lovainkat, mivel egy hét múlva fogunk menni egy újabb Felderítő útra, ami állítólag veszélyes lesz. Majd meglássuk.

Miközben fésültem a lovam sörényét, valaki hátulról átölelte a derekam. Hátra fordultam, és megpillantottam a tojás fejű fiú barátomat.

-Connie, egyszer annyira megfogsz ijeszteni, hogy infartot fogok kapni!-mondtam.

-Ha infartot kapsz, az nem én miattam lesz!-mondta a fiú.

-Oi, szerelmes pár! Gyertek ide!-mondta Sasha kuncogva.

-Nem vagyunk szerelmes pár!-mondtam.

Erre a kijelentésemre Connie elengedte a derekam, és szomorú arcot vágott. Szeretem Connie-t, de csak barátként. Sok csalódáson mentem keresztül, és ha én összejönnél Connie-val, akkor csak csalódást okoznék neki.
Connie egyszer már be is vallotta az érzéseit, de hála ég nem kellett válaszolnom, mert Levi hadnagy pont akkor toppant be a konyhába. Szó szerint megmentett a válasz adásban. Örök hála. Nem akarok csalódást okozni neki.

A nap hamar eltelt. A vacsora most szar volt. Nem mertem mondani Sasha-nak, mert akkor az garantált hogy letömi a torkomon a kaját. Vacsora után még titokban ittam Jean-el két üveg vörös bort, utána visszamentem az ebédlőbe ahol Connie várt. A folyosón menve beszélgettünk a mai napról. Mikor a szoba ajtómhoz értünk benyitottam.

-Öhm..Connie..-fordultam hátra.

-Igen Y/n?-kérdezte.

-Nem akarsz itt aludni?-kérdeztem.

-Szívesen nálad aludnék.-pirult el.-De cuccaim sincsenek.

-Alszol egy szál alsóban.-vágtam rá, és megfogtam a csuklóját.

-Y/n?-csodálkozott.

Ne kérdezzétek, hogy mi ütött belém. Fogalmam sincs. Szerintem a pia lehet. Egyszerűen megkívántam a fiút. Amint a szoba közepén állt Connie, becsuktam az ajtót, és a fiúhoz mentem. Megfogtam az arcát, és ajkaira tapadtam. Eléggé meglepődött ezen, de kis hezitálás után visszacsókolt.

Innentől szerintem tudjuk mi történt.

Másnap reggel fej fájással keltem. Amint felültem az ágyon, elém tárult a padló, ami tele volt az én és..

-CONNIE?-kiáltottam a fiú nevét ijedten.

-M-mi történt? Esik a hó?-riadt fel.

-N-nem!-feleltem.

Magamhoz szorítottam a takarót, hogy az intim részeimet eltakarhassam. De szerintem már felesleges, mivel tegnap este Connie-val szeretkeztem.

-Mi történt?-kérdezte Connie, és felült.

-Tegnap megtörtént?-kérdeztem. Meg akartam bizonyosodni arról, hogy ez most igaz vagy nem..

-Igen.-felelte.-Megcsókóltál, utána vissza csókoltam, végül az ágyadban kötöttünk ki.

Attack on titan - OneShot (TELJES ÁTÍRÁS ALATT)Where stories live. Discover now