🚨FIGYELEM!🚨
Ebben a részben 🔞-os jelenetek fognak megjelenni. Ha nem bírod, vagy nem szeretsz ilyeneket olvasni, akkor még nincs késő átlépni erről a részről! A történet biztos hogy fog SPOILEREKET tartalmazni, ezért is SAJÁT felelősségre olvasd el! Ha itt maradtál, akkor jó olvasást kívánok!Zo13199 kérésére. Remélem tetszeni fog❤️
»reader szemszöge«
Szilveszter. Ilyenkor a barátainkkal bulizunk az Új évre. De idén, most más a terv. Mikasa és én dec. 30.-án lettünk egy évesek. Nem tudtuk megtartani a kis ünnepet, mivel én is és Mikasa is edzésen volt, és amint haza értünk, bezuhantunk az ágyba.
-Mikor megyünk már haza? Nagyon sok ember van.-dünnyögött Mikasa.
-Már csak innivaló kellene.-néztem meg a cetlit.
-Elmegyek neked a falu üzletébe, de menjünk már innen!-mondta.
-Rendben! Lehet ott hamarabb találunk finom innivalót.-mondtam.
A kasszához mentünk, de ott is csiga lassan ment a sor. Mikasa már úgy volt vele, hogy előre megy, és elveri a kasszást, hogy ne a pláza cicával pofázzon, hanem dolgozzon. Mikor végre valahára kiértünk az üzletből, bepakoltuk a cuccokat az autóba, és haza mentünk. //Természetesen modern világban játszódik//.
Még a faluban lévő üzletbe elmentünk, és megvettem az innivalókat. Délután négykor haza értünk. Még kitakarítottam a lakást, az étkező asztalra raktam ki pár snacket, édességet és innivalókat.
-Megint kitettél magadért.-ölelt át hátulról Mikasa.-Pedig csak ketten fogjuk tölteni az idei szilvesztert.
-Tudom. De azért legyen snack is.-mondtam.
-Hát én a mai estére nem snacket terveztem enni.-markolta meg a fenekem. Elpirultam a tettére. Mindig zavarba tud hozni, még egy év után is. Elkezdte a nyakamat csókolgatni, közben a fenekem és a mellem markolászta. Szerintem ma tényleg nem a snacket fogja enni. Megfordultam, hogy szembe lehessek a lánnyal. Átöleltem a nyakát, és egy csókba hívtam. Természetesen nem én irányítottam, hanem ő. Minden egyes szeretkezésünkkor Mikasa dominál. Sosem engedi, hogy én.
Felvett az ölébe, és a kanapéhoz vitt. Leültetett rá, letérdelt elém, és terpeszbe tette a lábam. Vörös fejjel néztem barátnőm, ahogy a nadrágomat veszi le rólam. Mikor végre valahára lehámozta rólam, elhelyezkedett a lába közt. Kicsit lejjebb csúsztam. Végül belém nyalt. Hátra döntöttem a fejem, megfogtam Mikasa fejét, és próbáltam kicsit nyomni az intim részemhez. Megmarkolta a combom. Elég erősen, az még holnap is ott lesz. Amíg kényeztetett a nyelvével, próbáltam hangokat nem kiadni. De ez a lánynak nem tetszett. Befejezte a kényeztetésemet.
-Mivel nem jelzed a tetszésedet semmi hanggal, ezért kénytelen vagyok abbahagyni.-nyalta meg a száját.
-Kérlek Mikasa! Fogok kiadni hangokat, de kérlek folytasd.-könyörögtem.
-Kérésed számomra parancs! De tényleg adsz ki hangokat, mert nem foglak engedni elmenni!-mondta szigorú nézéssel.
Csak bólintottam, és újra megfogtam a fejét. Durván belém nyalt. Itt már nem fogtam vissza magam. Amikor a nyelvével az érzékeny pontomat eltalálta, kicsalt belőlem egy halk sikolyt. Ha lehet így nevezni. A nyelve mellé, még csatlakoztatta a középső és a gyűrűs ujját. Maga volt a menyország. Itt már nem tartottam vissza semmi féle hangot. Bíztattam a lányt, hogy csinálja még, vagy szimplán egy nyögéssel díjaztam a tettét. Éreztem, hogy már nem kell sok hátra. Ezt Mikasa is érezte, sokkal gyorsabban csinálta az eddigi tevékenységét. Végül úgy élveztem el, hogy a lány még a lábam között volt. Cikinek tartottam ezt mindig, de a lánynak tetszik. Megnyalta az ujjait és a száját, végül egy csókot nyomott a számra.
Elakart volna menni, de most én is menyországba küldöm. Megfogtam a karját, és a kanapéra nyomtam. Végül én is ugyan azt csináltam vele, amit ő velem. Nagyon tetszett neki, aminek nagyon örültem. Amint elélvezett, ölébe ültem, és hozzá bújtam.
-Szeretlek, Mikasa!-suttogtam a fülébe.
-Én is szeretlek, Y/n!-markolta meg a fenekem.
Ez egy eszméletlen szilveszterezés lesz.
Halihó! Ne haragudj, hogy sok nap után lett kész a rész. Sok dolgom akadt, meg most jött egy gyönyörű fül gyulladásom is. De jól vagyok! És végre megcsináltam ezt a részt! Remélem tetszett❤️
YOU ARE READING
Attack on titan - OneShot (TELJES ÁTÍRÁS ALATT)
FanfictionKérések Zárva! (egy ideig) Karakter x reader Karakter x karakter x reader Karakter x oc Karakter x karakter Bármilyen karakterrel írok ilyen kisebb történeteket. Ezeket a kéréseket kommentben, vagy privátban lehet kérni. ‼️A történet valamelyik rész...