60

1.1K 64 7
                                    

(VIDEO NAHOŘE ZATÍM NEPOUŠTĚT! je to část kapitoly)

Hned jak dolil poslední kapky tak tam začali naskakovat puchýře..."Y-Yuro..." slyšela jsem jak někdo zalapal po dechu. " ale ale pálí? To mě mrzí...pokusím se pomoct ti na to nemyslet." usmál se perverzně a hned se přicucl na můj krk kde začal dělat značky. "NECH MĚ! NESAHEJ NA MĚ!" začala jsem křičet a on se odtáhl "aleee jak jsi dokázala si sundat roubík?" (nwm jak se tomu říká) jen jsem se na něj zamračila a on mi to zavázal znova "ale nemrač se" pousmál se a začal mě ošahávat "NECH JÍ BÝT!" zakřičel Michael...hned jsem ho podle hlasu poznala "Eh? Ty drž hubu a nepleť se do toho!" prskl po něm Jun a zase se na mě přilepil "June...nech toho" zamrmlal onen druhý týpek ode dveří. "copak chceš si taky užít?" ušklíbl se Jun a ten druhej si oblízl rty "rád se přidám" rozešel se ale jiným směrem "Ale prvně. si užij a já tohodle panáčka přinutím se koukat na to jak si to s jeho kamarádkou užíváš." usmál se a stoupl si za Michaela a čapl ho za vlasy hrubě mu s hlavou cukl takže ho donutil zaklonit hlavu. "tak co těšíš se na to?" vysmál se mu do obličeje ale Michael mu flusl do obličeje. Takže ten týpek ustoupil a utřel si ten obličej. "hajzle jeden!" zavrčel a jednu mu vrazil takže Michael až otočil hlavu na stranu "hMMMMM! UHMHHHHHHHHHHHHHMMM!" začala jsem na něj křičet ale měla jsem ten roubík a slzy jsem měla na krajičku. "ty drž hubu taky!" prskl po mě Jun a stiskl mi nohu kde jsem měla pár puchýřů "UMMMMMMMMMMMMMMM!" zakřičela jsem a pár slz mě steklo po tváři a vsákli se do látky toho roubíku. "ale noták baby za chvíli tu bolest nebudeš cítit." pousmál se a začal ze mě strhávat oblečení. Snažila jsem se ho zastavit pořád jsem sebou cukala a křičela přes roubík. Ten mi Jun sundal " ať tě pořádně slyším" pousmál se a políbil mě ale já ho hned kousla do jazyka když se s ním snažil vlézt do mé pusy "AU! TY KUFVO EDNA!" zařičel a vyplivl krev "kousla tě?" uchechtl se ten druhý "jo" zavrčel a vrazil mi facku "ukaž ukážu ti jak na to" uchechtl se ten druhý a rozešel se ke mě. Za chvíli byl na mě nalepený jako před tím Jun. Najednou mě odvázal od židle ale zase mě svázal abych mu nic neudělala nebo abych neutekla ikdyž...s tou nohou bych toho moc neuběhla. Najednou mě donutil klečet takže jsem klečela na jednom z těch puchýřů který po chvíli praskl a začal strašně bolet. "tak jo kočko jdeme na to. Pokud toto uděláš správně a pokud se mi to bude líbit tak podle toho budu jemný." zavrněl mi do ucha a nastavil mi jeho anténu ( ;)) ) před obličej "otevři tu svoji pusinku " něco mě napadlo a tak jsem teda poslušně otevřela pusu a on mi tu anténu strčil až do krku ale měl docela malou anténu takže mě to nenutilo ani se dusit. "j-ja už b-budu...ah~" začal po chvíli vzdychat a když jsem to cítila že už bude tak jsem pořádně skousla "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! TY KURVO! PUSŤ MĚ!" začal křičet a viděla jsem slzy v jeho očích. V pozadí jsem slyšela smích Michaela. Taky jsem se pousmála ale nepustila jsem. Užívala jsem si jak trpí najednou mě kopl do břicha na to jsem začala mít křeče takže jsem sykla a tím jsem stiskly víc takže do mě začal kopat jako do psa "hej! NE! IDIOTE!" slyšela jsem dívčí hlas a pak jen strašnou bolest hlavy a zad.

Michael pov

"JEBE TI?!" zakřičela Bell co právě přišla do místnosti. "PŘETÁHL JSI JI ŽIDLÍ! JESTLI CHCÍPNE NEBO TO CO ROSTE V NÍ TAK TĚ ZABIJU!" ten idiot se skácel k zemi protože ho Yura asi dost pevně držela...podíval jsem se na Yuru a ta jen ležela jako mrtvá na zemi. "Ty hajzle! jak si můžeš vůbec dovolit na holku!?" zakřičel jsem na toho idiota na zemi. "ty drž hubu! pokouším se přemýšlet aby tu nechcípla" zavrčela na mě " do prdele!" zakřičela a ještě kopla do toho kluka "jestli o to příjde! Tak tě zabiju!" zakřičela na něj "o co by měla přijít?" zamračil jsem se na ni "ale ty to nevíš?" uchechtla se "tvá kamarádka čeká děťátko" nevěřil jsem tomu co řekla "p-počkat...s kým.." ona se jen usmála "nějak moc zvědavej ne? Vy dva ošetřete ji já mámlepší věci na práci." prskla po nich a odešla 

AsistentkaKde žijí příběhy. Začni objevovat