Yura POV
zakňučela jsem. "a ani nevím proč toto dělají..." povzdechla jsem si "neboj to se za chvíli dozvíš" pousmál se a v tu chvíli někdo zaklepal na dveře. Michael vykoukl ze dveří. Pak jen kývnul a odešel. Jen jsem nechápavě zamrkala. Chvíli se nic nedělo ale pak znovu někdo zaklepal. Nechápavě jsem koukla na dveře a šla je otevřít. Za nima stal Jimin v obleku a kyticí v ruce.
Nechápavě jsem na něj zamrkala. "uhhm...příjmeš moje pozvání na večeři? " natáhl ke mě ruku s kyticí. Pousmála jsem se na něj a kytici jsem si vzala. Kývla jsem a on ke mě natáhl ruku a já na ni položila tu svou. Pak se mnou rozešel po chodbě s tím že ja jsem kulhala bez berlí takže mě i podepíral.
Vyvalila jsem na tu nádheru oči "ty odrazy plamínků v tvých očích jsou okouzlující" zamumlal si spíš pro sebe ale já to i ta slyšela. Lehce jsem se začervenala. Přišli jsme ke schodům
sešli jsme dolů kde byla další vyzdobená chodba
je to tu opravdu pěkně vyzdobené...
došli jsme do kuchyně kde to bylo taky tak nádherně vyzdobené
chvíli jsme se zastavili a já jsem si to tu prohlížela s otevřenou pusou. Jimin vzal moji bradu palcem a ukazováčkem a zavřel mi pusu. Praštila jsem ho kamarádsky do ramene a on se zasmál. "pojď si sednout" usmál se a přešli jsme ke stolu. Odsunul mi židli a já se na ni posadila a on mě zase přisunul. Pak si sednul naproti mě "tak co? Líbí se ti ta výzdoba?" pokývala jsem hlavou a usmála jsem se a pořád jsem se rozhlížela po místnosti. "dobrý den dovoluji si vás přivítat v luxusní restauraci WWH" (komu by nedošlo tak to je zkratka pro worldwide handsome) přišel k nám Yoongi v převleku...
a měl kamenej a zabíjáckej výraz kterým zabíjel Jimina. Dal nám menu a odešel. Rozesmála jsem se a Jimin se jen sladce usmál. "To jsi zařídil všechno ty?" Podívala jsem se do menu a pak na Jimina. Ten se podrbal na zátylku "no...rád bych řekl jo...ale ne pomohli mi s tím ostatní ale hlavně Viky...řekla nám jak to vše zařídit." pousmál se "ale to je jedno...teď si vyber jídlo které by sis dala" a za chvíli přišel Yoongi a my mu řekli nějakou tu naši 'objednávku'. On si ji zapsal a odešel.
chvíli jsme si povídali než nám donesl Yoongi jídlo do kterého jsme se hned pustili. Jídlo bylo vynikající a on byl tak milý...byl takový jako když jsme spolu chodili. I po jídle jsme si povídali dokud někdo nezapnul hudbu. Jimin vstal a přešel ke mě. "smím prosit?" natáhl ke mě ruku "a-ale...já neumím....t-tancovat a k tomu mám tu nohu z-zraněnou...a- a- " kníkla jsem "neboj mám vystudovanou taneční školu povedu tě a kdyby tě bolela noha řekneš mi a posadíš se" pousmál se jen jsem si povzdechla a přijmula jeho ruku za kterou mě odvedl doprostřed místnosti. Vzal jednu moji ruku dal si ji na rameno a za druhou mě chytil. Jeho druhá ruka se objevila na mém pase (snad chápete jak to myslím všechno 😅). "jen dělej to co já nebo co ti řeknu. Ano?" já jen kývla hlavou a začala jsem nějak opakovat pohyby po něm.
"no vidíš jak ti to jde" sladce usmál "neřekla bych" uchechtla jsem se "ale prosimtě trochu si věř" přiblížil se blíž k mému uchu "ber pozitivně aspoň to že tancuješ líp jak Jin a Joon" zachichotal se a já ho praštila do hrudi ale musela jsem se také zachichotat. "nemluv o nich takhle...ne všichni mají dar jako ty" Jimin vyšpulil spodní ret "tak pajdoon" kníkl ublíženě ale pak se zase jen pousmál "říkáš dar huh? Myslíš ten dar odhánět všechny od sebe a chovat se jak idiot?" smutně se pousmál a já si povzdechla "ale...Minnie...to neříkej...každej má špatný období...někdo míň...někdo víc." Jimin přestal tančit takže i já. Kouknul se mi do očí ale pak hned uhnul jinam. "to možná ano ale to co jsem udělal...to co jsem udělal tobě..." skousl si spodní ret protože se mu začal třást. Pak položil ruku na mé břicho "kdybych nebyl slepej a hloupej idiot tak se toto nestane..." kníkl a po tváři se mu skutálelo pár slz. "no, no, no...neplakej... je to sice pravda ale to už nezměníš..." položila jsem mu ruku na tvář a setřela jsem palcem slzy které si našli cestu z očí ven. On se na mě podíval s lehce vykulenýma očima. Je ho ruka z mého břicha šla rovnou k té na jeho tváři kde se jen položila na tu mojí. On sám si pak opřel o tu moji ruku a zavřel oči. Prostě jako by se k ní mazlil. Byl roztomilý. Vypadal tak...tak...k sežrání ikdyž byl smutný...Druhou ruku jsem vymanila z jeho sevření a položila jsem ji na jeho druhou tvář. Znovu se na mě nechápavě podíval a já si ho přitáhla za tváře blíž. Dala jsem mu pusu na čelo později na nos a pak jsem se jemně otřela rty o ty jeho. Jen lehce vyvalil oči ale nijak neucukl. Naopak zacukaly mu koutky nahoru. Pousmála jsem se a lehounce jsem ho políbila a on mi to opětoval. Líbal tak jemně jako bych se měla pod jeho dotykem rozplynout. Ani se to nesnažil nijak prohlubovat nebo přitvrzovat. Jeho ruce se přesunuly na můj pas a začaly mě hladit. Všechny ty dotyky mi přiváděli husí kůži. Byl tak něžný že bych řekla že to ani on nebyl.
____________________________________________
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee makarena \(゚ー゚\)( ノ ゚ー゚)ノ\(゚ー゚\)
POŘÁD ŽIJUUUUUUUUUU omlouvám se jen teď mám trochu problémy ohledně vztahu takže nemám v hlavě moc dobrý myšlenky...a už jen to že se snažím napsat něco romantického nebo něco takovýho tak mě docela bolí bcs chci abych to zažívala taky (jakože romantiku ne že by mě něko znásilňoval jako Yuru) užijte si prázdniny baaaaaaaai
ČTEŠ
Asistentka
Fanfiction"NEJSI NIC JSI JEN MÁ ASISTENTKA A MASKÉRKA!" "NEMÁTE PRÁVO NA MĚ ŘVÁT!" (varování některé části jsou/budou 18+ ( ͡° ͜ʖ ͡°)) 6.12 - #1 music 23.12- #5 bts 2021 16.3 - #1kpop 2022