70

1.1K 55 19
                                    

 Položil si obě ruce na můj pás ale po celou dobu nepřerušil oční kontakt. Palci mě začal hladit na bocích nad čímž jsem se lehce otřásla a naskočila mi husí kůže. Najednou se začal přibližovat a já úplně ztuhla v pohybu. Je to špatně...neměla bych. Ale co si budeme zakázané ovoce chutná nejlíp. Pořád se přibližoval dokud se nezastavil pár centimetrů od mých rtů. Najednou se nahl k mému uchu "a víš co je ještě tvrdý?" řekl nadrženě a rychle moje ruce přemístil na jeho rozkrok kde se začala dělat boule. Opravdu? I v týhle situaci je nadrženej?! "to nemyslíš vážně?!" křikla jsem na něj a odstrčila jsem se od něj. On se začal smát "I v týhle situaci se chováš jako nadrženej puberťák!" křikla jsem na něj a do očí se mi nahrnuly slzy. "A já kráva si myslela že ses změnil! Nezměnil! Zase myslíš jen na to jedno! Měl jsi mě ty vůbec někdy opravdu rád?! Nebo to bylo jen aby sis mohl užít?!" jen na mě s vykulenýma očima koukal "dobře...díky že to aspoň vím..." slzy se mi začaly kutálet po tvářích. Rychle jsem si setřela slzy a rozběhla jsem se pryč. Teda v rámci možností kvůli té noze. Dál od něj. Idiot jeden! Já kráva s myslela že se trochu změnil...ale ne furt je z něj nadržený hovado! doběhla jsem do pokoje kde jsem uviděla jak si Viky a Yoongi něco špitají ale hned jak jsem vběhla do pokoje se na mě otočili "mě si nevšímejte povídejte si dál" vzlykla jsem a zaběhla jsem do koupelny. Zamčela jsem se tam a následně jsem se svezla po dveřích a rozbrečela jsem se ještě víc. 

"Yuro? Co se stalo?" ozval se ustaraný Yoongiho hlas "n-nic..." vzlykla jsem "nic? tak proč brečíš?" lehce se uchechtl. "Se zeptej toho puberťáka na chodbě" zakňučela jsem. "co ti provedl?!" zavrčel "Yoongi nech to na mě ty jdi sehnat tu věc." ozval se Viky hlas. Pak jen nejspíš odešel "Yuro...copak je... co se stalo? Co ti udělal? Řekneš mi to?" začala Viky a já jen posmrkla. "Yuro...noták. Odemči..."  Setřela jsem si slzy a odemčela jsem. "Yuro.." hned jak jsem odemčela tak mě hned objala "Yuro...řekni mi co se stalo." jen jsem jsem pokroutila hlavou "měla by jsi mě za blázna..."  fňukla jsem ale ona se nenechala odbít. "notak copak se děje?" povzdechla jsem si "asi...asi budu podle tebe blázen ale... i po tom všem jsem si myslela že mě měl nebo má rád ale...mýlila jsem se měl mě jen na to jedno..."ona se zamračila. "Co ti teď provedl? JA HO VYKASTRUJU!" zavrčela a já se nad tím pousmála ale hned mi úsměv opadl "n-no..." začala jsem ji vysvětlovat co před chvílí předvedl. "to je zmetek! Takhle si pohrávat s tvými city!" zavrčela a v tu chvíli se ozval nějaký rámus z obýváku. Rychle jsme vyběhly z pokoje a běžely jsme tam. "ZMRDE! JEŠTĚ JEDNOU PROVEDEŠ NĚCO MÉ SESTŘE TAK TĚ ZABIJU! SLYŠÍS?! JEŠTĚ JEDNOU JÍ UBLÍŽÍŠ TAK JE PO TOBĚ!" řval po Jiminovi Yoongi. Jimin ležel na zemi a držel se za tvář. Teda spíš se podepíral na jedný ruce. Kdyby Jin a Joon Yoongiho nedrželi tak po něm skočí znova. "Yoongi uklidni se!" zařval na něj Joon ale hned k němu přiběhla Vaness a chytla ho za tváře "Zlato podívej se na mě. Noták...no vidíš...ano dívej se mi do očí...klid ano?" pohladila ho po tváři a ona vypadal že se uvolnil. Kluci ho pustili a on ji vtáhl do objetí. "klid ano?" zašeptala mu do ramene. 

po chvilce se odtáhli a Yoongi se na mě podíval a rozešel se ke mě. "dej si na něj prosím pozor..." zastavil vedle mě a hned jak to dořekl i s Vaness odešli pryč. "co to bylo?" podívala se nechápavě Viky a já pokrčila rameny. Cítila jsem na sobě pohled tak jsem se podívala na Jimina který mě upřeně sledoval. Hned jak se naše pohledy střetly tak jsem odvrátila pohled. 

Viky POV

Yura odvrátila pohled a Jimin ten svůj pohled zabodl do země. Zmetek jeden. Yura se akorát trápí kvůli němu. "jdeme do pokoje pojď" vzala jsem ji za zápěstí a chtěla jsem ji odvést do pokoje ale ona se mi vytrhla "Yuro co blbneš..."povzdechla jsem si a podívala jsem se na její štěněčí pohled " Yuro. Ne." zakroutila jsem hlavou ale ona už se rozešla jsem se rovnou k němu. "bože to je paličák." povzdechla jsem si. 

AsistentkaKde žijí příběhy. Začni objevovat