"jsi nádherná..." utřela si Barča imaginární slzu a já se uchechtla. "Jen už vypadáš lehce nakynutě" pohladila mi Devora břicho. "chceš zabít teď nebo až pak?" zabila jsem ji pohledem "pak klidně...ale teď sedni ještě to vylepšíme..." začaly mě načesávat a líčit. Co se to kuwa děje....kňučela jsem v duchu. Když mě dotýrali tak mě konečně propustily a někam zmizely. Místo nich se tu objevil Michael "tyjo...kdo jsi a co jsi udělala s Yurou..." vyvalil na mě oči "připadám si jako Barbie..." zakňučela jsem. "a ani nevím proč toto dělají..." povzdechla jsem si "neboj to se za chvíli dozvíš" pousmál se
~Jimin POV ve stejný době co se odehrávalo to všechno u Yury~
"přestaň tu chodit sem a tam! Vychodíš tu ďůlek!" křikla po mě Viky protože se to už za tu chvíli naučila vyslovovat. Protože mi to řekla asi po desátý "JIMIN-AH!" křikla už opravdu že mě z toho zamrazilo. Zastavil jsem na místě. "Já vím! Já vím! Ale já se nemůžu jen tak uklidnit! C-Co když to znova zvořu...Co když mě bude ještě víc nenávidět?!" Začal jsem jančit ale ona se na mě jen nechápavě dívala. Pak jen koukla na Yoongiho a pak zase na mě. Povzdechl jsem si a chytil si kořen nosu prsty. "já zapomněl..." povzdechl jsem si " přelož ji to" mávnul jsem rukou k Yoongimu "co jsem jako nějakej překladač?" zabrblal a začal ji to překládat. Ona jen chápavě kývla a pak přišla ke mě. Sundala si papuču a začala mě s ní mlátit "překládej!" křikla něco a ukázala na Yoongiho " už vím jak se cítí Joon..." zabrblal a Viky mě začala zase mlátit. "Nebuď posranej! Věř si trochu! Když budeš takhle vyšilovat tak ničemu nepomůžeš! Akorát budeš ještě víc vystresovanej! Uklidni se a nebuď jak 'malej'! "na konci uzdělala uvozovky rukama a Yoongi to hned přeložil. "A-ale to nejde! Však...Ona je tak...tak...hezká milá...milá...a tak prostě...ja už nemůžu...bojím se že mě odmítne. A ani bych se tomu nedivil..." sednul jsem si a prohrábl jsem si vlasy. Yoongi to zase přeložil a Viky si ke mě sedla a dala mi ruku na záda "Jimine...vím že se bojíš ale...neboj maximálně tě zabije. A myslím že to aspoň to bude rychlá smrt ber to pozitivně." Yoongi se zasmál a přeložil to. "jo? díky to bylo uklidňující...opravdu" protočil jsem očima. A jak jinak to Yoongi přeložil. Pokrčila rameny. "nemáš zač. Snažím se" zazubila se a Yoongi to opět přeložil je divný že ho to furt ještě baví... "No nic jdeme na to ukaž co máš ve skříni." Yoongi se na ni podíval "mám to přeložit nebo sis to řekla pro sebe?" ona mávla rukou a přešla k mojí skříni kterou začala prohrabávat. Nakonec tam našla nejspíš to co hledala protože to hned po mě hodila. Bylo to černé sako, bílá košile, černé kalhoty a černá kravata.
(Btw má furt černé vlasy) "Tak obléct a pak ti dám make-up" nařídila a Yoongi jako správný překladač to přeložil. Jen jsem kývl a vzal si to oblečení. "Ehm... " podíval jsem se na ně se zvednutým obočím. Yoongi to pochopil a zakryl Viky oči. "Já jsem tě už viděl ve spodkach a jsem taky kluk neuvidím něco co bych ještě neviděl." pokrčil Yoongi rameny a já protočil očima. Začal jsem se převlékat ale samozřejmě jsem k nim byl zády.
Jak jsem se převlékl snažil jsem se zavázat si kravatu. Najednou mě něco pleško po rukách. Takže jsem hned kravatu přestal vázat. Viky ji vzala a začala ji zavazovat. Pak mě jen otočila tak aby na mě pořádně viděla a přešla k rukávům které začala nějak upravovat. Ale jak nadzvedla rukáv zasekla se a lehce ho ze zápěstí odhrnula. 'A do p... ' zanadával jsem si v hlavě a čekal jsem co bude dělat. "Proč? " přejela bříšky prstů po jizvách na předloktí ( idk jak se tomu říká) pak se mi smutně podívala do očí. Na to Yoongi přišel a podíval se na moji ruku taky. "co to je? Jimine... Proč toto děláš? " zamračil se Yoongi a já jen sklopil hlavu k zemi a vytrhl mu ruku. "To je dávno... To neřeš. " měl jsem chuť po něm vyjet s tím ze to není jeho starost ale jen jsem zatnul čelist a snažil jsem se tuhle atmosféru ještě víc nepokazit než je doteď. "Podivej. Vím jaký je to pocit... Dělala jsem to taky. A možná nebýt Yury která mi to vymluvila tak bych to dělala doteď. Nevím proč to jsi to dělal nebo děláš ty ale přestaň... Není to k ničemu dobrý a k tomu ty jsi idol. Kdyby to ARMYs zjistili nebudeš mít klid... Víš jak to dopadlo když jsi začal mít ty diety. Všichni jsme se o tebe báli... Opravdu... I ja jsem se bála... A to jsi měl vidět Yuru ta se z toho skládala... Ale dost už... Teď mi řekni kde máš make-up a jdeme na to. " na konci se lehce pousmála.
Když jsem byl podle nich už perfektně nachystaný tak Yoongi odešel a byl jsem tu s Viky která mě doupravovavala vlasy. Když dodělala co měla tak začala něco ťukat do mobilu a pak mi to ukázala. Přečetl jsem to a uchechtl se tomu jak to ten překladač špatně překládá 'ty vypadat dobře. Ty muset zvládnout a být milý' jen jsem se usmál a kývnul. "tenk ju" zkusil jsem kompromis a ona je usmála. Pak jen kývla hlavou ke dveřím a já se k nim rozešel. Ale před tím než jsem otevřel tak jsem ji objal. "Děkuju" šeptl jsem a ona se jen usmála. Pak jsem se odtáhl a otočil jsem se ke dveřím. Zhluboka jsem se nadechl a pak vydechl. Otevřel jsem dveře a vše vypadalo tak jak jsem potřeboval. Teď už jen to aby to vyšlo a nic se nepokazilo.
___________________________________________
eeeeeeeeee makarena \(゚ー゚\)( ノ ゚ー゚)ノ\(゚ー゚\)( ノ ゚ー゚)ノ
ČTEŠ
Asistentka
Fanfiction"NEJSI NIC JSI JEN MÁ ASISTENTKA A MASKÉRKA!" "NEMÁTE PRÁVO NA MĚ ŘVÁT!" (varování některé části jsou/budou 18+ ( ͡° ͜ʖ ͡°)) 6.12 - #1 music 23.12- #5 bts 2021 16.3 - #1kpop 2022