šibalsky se usmál a onu ruku kterou před chvíli políbil, a kterou pořád držel, začal obdarovávat na oko dravými polibky ale spíš to byli takové hravé polibky kterými šel výš a výš. Došel až ke krku kde zanechal pár jemných polibků ale pak se zastavil a odtáhl se. Skousl si spodní ret a zavřel oči. Nechápavě jsem se na něj podívala. On se jen několikrát zhluboka nadechl nosem a pak otevřel oči a podíval se na mě. "promiň..." šeptl a poposunul se dál ode mě a sedl si na kraj postele. "Minie?" promluvila jsem na něj ale on si jen vjel rukama do vlasů a loktama se zapřel do stehen. Sedla jsem si za něj a položila jsem na jeho záda ruku kde jsem ho i začala hladit. "Minie co se děje?" On se na mě jen koutkem oka podíval a povzdechl si (bombastické bočné oko xD pardon ja musela) "děje se to že kdybych pokračoval asi by to nedopadlo dobře...a je vám nechci ublížit..." narovnal se a otočil se ke mě "nechci ti dělat něco co by ti bylo nepříjemné" jeden koutek rtů pozvedl a pohladil mě po břiše. Jen jsem si povzdechla a pak jsem se uchechtla " myslím že ikdyby se ne něco dělo tak nás teď hromada uší poslouchá za dveřma" šeptla jsem k němu a hlavou jsem kývla ke dveřím pod kterými se pohybovali stíny. on se uškrnul, potichu vstal a po špičkách šel ke dveřím. Došel ke dveřím a rychle otevřel dveře takže všichni co byli na dveřích padli na hromadu dovnitř. Byli tam všichni. " já vám to říkala že to byl blbej nápad" ozval se hlas z překladače a pak jen smích Viky. "to je soukromí toto.." uchechtl se Jimin a opřel se o dveře a zkřížil ruce na prsou. "pajdooon" pískly všechny holky a zmizely až na Viky která se jen uchechtla nad tím jak hned holky zmizely. "ehm ja myslím že jsem nechal zapnutou troubu hehe..." vstal Jin a utekl taky a i ostatní kluci si našli výmluvu aby mohli odejít ale dva človíčci tam zůstali a to Yoongi a Viky. "Yuro můžeš?" já jen vstala a kulhala směrem k směrem k Viky "Yuro budu tu ještě pár dní možná týden a pokud uvidím že ti cokoliv udělá za tu dobu co tu ještě budu tak mu rovnou řekni že ho vykastruju, upálím, utopím, ubiju, dobiju, zabiju..." chtěla pokračovat ale já ji zastavila "jasný chápu to a podle jeho výrazu to asi chápe i on" zasměju se a kouknu kousek za sebe kde Jimin s vyděšeným výrazem tiká mezi mnou Viky a Yoongim který mu očividně taky něčím hrozí. " ehm no jen ať se bojí" uškrnula se a prokřupla si prsty. Jimin jen hlasitě polkl. "tak jo už vás necháme mám jít Jina učit triky s Gregorem a tahle kočka se nedobrovolně přihlásila na testovací figurínu" kývla k Yoongimu "hlavně mu neubližte moc" uchechtla jsem se. Viky vzala telefon něco do něj naťukala a zaťukala Yoongimu na rameno. Ten se otočil a Viky pustila zvuk "pojď ty naštvaná čičino" ozvalo se z překladače pak ho už jen táhla za vlasy pryč. "YAAAAAAAAAAAAAH vlasy něěěě" zakřičel za ní Yoongi a ťapal za ní. "ehm" ozvalo se vedle mě a otočila jsem na něj hlavu "copak jste si povídali?" řekl trochu vyděšeně "aaaale niiic jen že tě má velice ráda" zazubila jsem se na něj a odkulhala jsem zpátky do pokoje. "dobře tak to bylo přesvědčivý..." zamumlal si a šel za mnou.
po chvíli jsme převlékli a zase si lehli a já vzala notebook a pustila jsem tam nějaký film ehm ehm Harryho Pottera 3 ehm ehm (prosím řekněte mi někdo že nejsem jedinej člověk kterej má crush na Lupina ಥ◡ಥ a když už jo a někdo to sledujete tak kdo je váš crush nebo oblíbenec v Harrym( ͡° ͜ʖ ͡° ) ) Jimin ležel na zádech na polštářích já byla přitulená k němu takže jsem ho objímala kolem pasu a hlavu jsem měla položenou na jeho hrudi, nohu jsem měla přehozenou přes jeho stehna.
Notebook měl položený na podbřišku. Po chvíli jsem se začala lehce nudit protože ten film bych mohla i dabovat jak ho mám nakoukaný tak jsem opatrně zaklonila hlavu abych zjistila jestli Jimin spí nebo ne. Díky bohu spal. usmála jsem se a notebook jsem posunula kousek níž abych mu mohla povytáhnout tričko. Jenže mě nedošlo kam jsem ten noťas šoupla takže Jimin lehounce zamručel. Já jsem ztuhla.
Chvíli jsem se ani nehla a po tý chvíli jsem vzala lem jeho trička a lehce jsem ho začala sunout víš. Vyhrnula jsem mu tričko nad jeho tetování a sama pro sebe jsem se pousmála. Oslepnu... řekla bych že začal víc cvičit ty břišáčky jsou opravdu viditelnější než před tím vším... ehm no... zpátky do přítomnosti...
bříšky prstů jsem mu přes ony břišáky jemně přejela. "ooooo ho ho hooo" zaradovala jsem se potichu a pohyb jsem zopakovala. Skousla jsem si spodní ret. Začala jsem ho začala po břichu hladit a obkreslovala jsem každý jeho sval. Najednou se něčí ruka chytla mého pasu. Cukla jsem sebou a ned se podívala na Jimina. On se na mě jen usmíval a unaveně mrkal. "promiň...nechtěla jsem tě vzbudit" zazubila jsem se na něj ale rukou jsem ho pořád hladila po břiše. On jen slastně zamručel a zavřel oči. Jeho ruka na mém boku se začala pohybovat. On hladil mě a já zase jeho.
Začaly mi těžknout víčka a tak jsem se natáhla pro notebook kterej jsem chtěla vypnout ale byl daleko tak jsem se lehce zvedla abych ho přisunula, jenže jsem nedomyslela to kde se noťas právě nacházel "YURO! Počkej!" zpanikařil Jimin a já na něj jen nechápavě koukla ale pak podle jeho výrazu mi to došlo. Ušklíbla jsem se a přisunula jsem si noťas k sobě. On si jen skousl ret, zavřel oči a tiskl silně víčka k sobě. Usmála jsem se a vypnula jsem noťas a dala jsem ho na noční stolek. Sedla jsem si obkročmo na jeho pás. On na mě vykulil oči a...
________________________________
ᕕ( ՞ ᗜ ՞ )ᕗᕕ( ՞ ᗜ ՞ )ᕗᕕ( ՞ ᗜ ՞ )ᕗ Eeeee makarenaDobrý den lidičky a zlatíčka snad se bude líbit hele mám na vás otázku co by jste chtěli aby se mezi nimi dělo? Nějaký ehm ehm ( ͡≖ ل͜ ͡≖) nebo na to mají jít pomalu.
Mno prostě se neumím vyžvejknout no... Prostě... Kam by ji mohl Jimin pozvat nebo co by mohli dělat
ČTEŠ
Asistentka
Fanfiction"NEJSI NIC JSI JEN MÁ ASISTENTKA A MASKÉRKA!" "NEMÁTE PRÁVO NA MĚ ŘVÁT!" (varování některé části jsou/budou 18+ ( ͡° ͜ʖ ͡°)) 6.12 - #1 music 23.12- #5 bts 2021 16.3 - #1kpop 2022