(krásné to číslo že?( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°))
Yoongi Pov
"Viky...díky ze jsi souhlashila..." ona jen kývla. "kvůli Yuře přijedu kdykoliv" jen jsem se na ní usmál. "no ale hlavni vec kůli který jsem te tu chthel...Chci aby jsi bylha pro Yuru oporou. A kdyybch tu nebyl tak aby jsi ji chránila pred nihm. Nechci aby ji znovu ublízil. Nevim co vshe vís ale to maly neni...jak to ricth..." zamysel jsem se jak to mam vysvětlit." Ale prosím postarej se mi o mou malou milovanou sestricku...bojím se o ni a Jiminovi už neverím. Neverim mu ze uz ji nic neudela..."povzdechl jsem si "neboj postarám se o ni to se neboj je u mě v dobrých rukou...když na ni jen sáhne tak ho půjdu vykastrovat. A jakože nebylo z lásky? Že vzniklo při tom jak ji znásilnil? To myslíš?" já jen kývl "oh aha...no...vím všechno...vše mi Yura řekla...A je mi líto to co se stalo...mám chuť ho zabít...když mi to řekla měla jsem chuť mu přijít a vyrvat mu koule a pak mu je narvat do držky a to samý s jeho pérem jen bych mu ho narvala do prdele a hodila bych ho do nějakýho gay baru kde by zjistil jaký je to být znásilňován. " povzdechla si a já kývl " ja chtel udelat to samhy..." najednou se jí rozzářili oči. "co takhle...takovou menší pomstu? Aby chlapeček dostal lekci" nahodila ďábelský výraz "to by šlo ale jakou?" ona se jen pousmála a začala mi šeptat do ucha plán.
Yura pov *mezitím co jsou Viky a Yoongi v pokoji*
"Jimine dej si to tričko!" zaječela Lily "co se tu děje?" uchechtla jsem se a oba se na mě otočili "Jimine...vem si něco na sebe " přikryla jsem si oči rukama "Ty nedělej jako by ti to vadilo. Já vím že ty se ráda podíváš " zasmál se a mě zacukali koutky "no a ty asi taky na to rád koukáš když stojíš před zrcadlem a prohlížíš se" uchechtl se Jin a já se na Jimina podívala. Ten nahodil falešný úsměv "nevím jen jsem se chtěl podívat na to tetování jestli moc nevybledlo." zazubil se a Jin jen protočil očima a já se na Jimina zamračila. "achjo..." povzdechl si Jin a odešel. "Jimine pojď" čapla jsem ho za zápěstí a táhla jsem ho na chodbu kde jsou dveře do pokojů. "Co se děje? Před chvílí když tu byla s náma Viky jsi nějak ztichl." podívala jsem se na něj ustaraně. "nic se neděje, co by se mělo dít? Jsem v pohodě." zase se falešně pousmál. Mrzí mě že mi to nechce říct něco ho trápí a já nevím jak mu pomoct. A pak mě to koplo...předtím měl přece Jimin problémy s tím jak vypadá.."Jimine...a není to třeba to že si zase nepřijdeš dost dokonalý?" přistoupila jsem k němu blíž. On odvrátil pohled do strany. Tak odtud vítr vane. "Jimine...nech toho máš krásné tělo jsi krásný celý... Jsi dokonalý. Prosím přestaň si toto myslet." položila jsem mu ruku na hruď. On se na mě lehce udiveně podíval. "Yuro ty to nechápeš...Nevíš jaký to je...nevíš jaký to je když ti pořád někdo píše to jak jsi hnusnej...Jak jsi tlustej. Víš jaký to je?! Víš jaký to je být nenáviděn vlastníma fanouškama?! Pro všechny budu vždy ten tlustej. Nikdo mě nikdy neviděl jinak než jako jednu kouli plnou špeku..." začal lehce zvyšovat hlas ale na konci věty skoro nebyl ani slyšet. "Jimine přestaň si toho všímat. Není to pravda. A víš co? Jo. Vím jaký to je! Vím jaký to je když se ti celá škola směje že jsi tak hnusná že si nikdy nikoho nenajdeš! Že jsi tak blbá že nikdy nic nedokážeš! Nebo že jsem na škole neměla žádný kamarády! Vím jaký to je se cítit hnusná nebo tlustá! Celou dobu co jsem chodila do školy mě šikanovaali s tím že nejsem pro ně dost dobrá! Tak Jimine přestaň nejsi jedinej kdo se s tímhle musel vypořádávat. Já málem skončila i v nemocnici! Tak nedělej tu chybu že si to budeš brát srdci. " položila jsem mu druhou ruku na tvář a začala jsem ho hladit palcem "Nedělej tu chybu. Nenech se urážet není to pravda. A víš co? Podívej." odstoupila jsem kousek od něj "podívej se na toto " lehce jsem prsty přejela přes jeho břišní svaly. On se podíval na svoje břicho "vidíš to? vypadá to snad jako tuk?" on jen zakroutil hlavou "dej mi ruku" vzala jsem ho za ruku a i s ní jsem přejela přes jeho břicho a pak jsem zastavila na jednom z těch hrbolků a lehce jsem s jeho rukou zatlačila. "cítíš to? Není to měkké že? Je to tvrdší že? Kdyby to byl tuk tak to bude měkké. Toto je sval." pohladila jsem ho po břiše. " to samý ta ruka zatni ruku" (nwm jak se říká tomuhle pohybu ruky)
"dej mi druhou ruku" nastavila jsem ruku k té jeho a on mi ji na ni položil. "tak teď zase" dala jsem mu ruku v pěst a jen ukazováček jsem mu nechala normálně a píchla jsem s ním do svalu na jeho druhý ruce " vidíš je to taky tvrdší" pousmála jsem se a koukla na něj. On jen tu jednu ruku povolil a já tu jeho druhou pustila. "Vidíš? Nejsi tlustý. Tak si to prosím přestaň myslet jsi krásný." pohladila jsem ho po tváři. On si mě beze slov přitáhl za pas blíž. Chvíli jsme si dívali do očí než chytil moje ruce a položil si je na hruď. "co zase blbneš" lehce jsem se nervózně pousmála. Položil si obě ruce na můj pás ale po celou dobu nepřerušil oční kontakt. Palci mě začal hladit na bocích nad čímž jsem se lehce otřásla a naskočila mi husí kůže. Najednou se začal přibližovat a já úplně ztuhla v pohybu. Je to špatně...neměla bych. Ale co si budeme zakázané ovoce chutná nejlíp. Pořád se přibližoval doku...
____________________________________
Eeeeeeee makarena ( ノ ゚ー゚)ノ\(゚ー゚\)( ノ ゚ー゚)ノ\(゚ー゚\)
snad se kapitola líbila. a co by jste mysleli že bude ta pomsta nebo co má Jimin v plánu? hmmm? co myslíte zajímá mě to XD
btw s touto kapitolou jsem se trochu vžila...ne že bych někdy někoho osahávala ale tato kapitola je lehounce pravdivá...Zasraná škola....ehm ehm. No nic nwm proč to píšu bcs můj nudnej život nikoho nezajímá ಥ◡ಥ tak zatím 👋👋
ČTEŠ
Asistentka
Fanfiction"NEJSI NIC JSI JEN MÁ ASISTENTKA A MASKÉRKA!" "NEMÁTE PRÁVO NA MĚ ŘVÁT!" (varování některé části jsou/budou 18+ ( ͡° ͜ʖ ͡°)) 6.12 - #1 music 23.12- #5 bts 2021 16.3 - #1kpop 2022