Pousmála jsem se a lehounce jsem ho políbila a on mi to opětoval. Líbal tak jemně jako bych se měla pod jeho dotykem rozplynout. Ani se to nesnažil nijak prohlubovat nebo přitvrzovat. Jeho ruce se přesunuly na můj pas a začaly mě hladit. Všechny ty dotyky mi přiváděli husí kůži. Byl tak něžný že bych řekla že to ani on nebyl. Po chvíli jsem se odtáhla a podívala jsem se mu do očí. On udělal to samé. Opřela sem naše čela o sebe a pousmála jsem se. On se pousmál taky a začal mi něžně oždibovat rty a pomalu se přesouval na krk. (nwm jak to vysvětlit 😅) Kde mě pokládal jemné polibky. Nahnula jsem hlavu na stranu aby měl lepší přístup ale on se zase začal přesouvat přes můj krk na čelist a odtud na rty. Znovu mě políbil a já se přidala. Pořád to bylo tak něžné...sice sem tam přitvrdil a přitáhl si mě za zátylek a boky k sobě ale bylo to jiné než jindy. Najednou se odtáhl "ehm...bereš to...uhm...vážně?" podíval se na mě s jiskrami naděje v očích. Nechápavě jsem zvedla jedno obočí. "a-ano proč se na toto ptáš?" lehce jsem se zakoktala "protože se tě chci na něco zeptat...dáš mi ještě šanci a budeš má přítelkyně?" trochu jsem se zamyslela a dávala si všechny pro a proti. Zhluboka jsem se nadechla a pousmála se na něj. On vypadal docela vystrašeně. Položila jsem mu ruku na tvář a pohladila jsem ho po ní. On jen nechápavě zamrkal a já onu ruku začala posouvat dozadu až na jeho zátylek za který jsem si ho přitáhla do polibku. Chvíli byl zaražený ale pak mě začal polibek oplácet. Jednou rukou jsem mu prohrabovala vlasy na zátylku a druhou jsem měla položenou a jeho hrudi. Bože co to dělám... Velkou hloupost... Ale miluju to... Miluju jeho... Hlava ví že to je špatně ale srdce je silnější...
~po hodině~
nějakou dobu jsme ještě tancovali normálně pak mě Jimin položil obě ruce na pas a moje ruce si dal kolem krku. Já si ruce spojila kolem jeho krku a tvář jsem měla schovanou v ohbí jeho krku. Cítila jsem jak na mě už padá únava. "půjdeme si už lehnout?" já jen pokývala hlavou "tak se pořádně drž" přitáhla jsem se blíž k němu. On mě chytil tak že mě vezme do náruče ale najednou se za náma ozvalo tiché "to je tak sladký až mi z toho je blbě" a pak následné plesknutí "Nekaž to Joone!" zavrčel potichu Jin a doplnilo ho Joonovo kňučení. "ještě kňuč a dostaneš Gregorem znova!" zavrčel zase potichu Jin "nee prosím už ne" zakvílel Joon. Já i Jimin jsme se zasmáli "Nechte toho oba!" ozvaly se další pleskance "Kazíte atmošku!" zavrčela Viky která měla tentokrát Gregora ruce a hrozila s ním klukům. "Začínám se jí fakt bát." šeptl ke mě Jimin. Já se jen zachichotala. "vypadá jako takový mrzutý medvídě" zašišlal potichu ke mě. Oba jsme se tomu potichu zasmály ale očividně nás slyšela "Minie? Ani se nehni...slyšela tě..." on se strachem v očích pomaličku dramaticky otočil hlavou směrem k Viky. Ta na něj vrhala vražedný pohled " žádný prudký pohyby...pomalu začni couvat. Ale opravdu pomalu" Nahlas polkl, odtáhl se a začal pomalu couvat. Viky se pousmála svým psychopatickým úsměvem "Jimine běž!" křikla jsem na něj a on se rozběhl pryč. Viky se napřáhla a hodila Gregora po něm. Jimin si ho ale všiml tak uhl "Ha! Vedle!" vysmál se Viky ale Gregor se odrazil od zdi a hned trefil Jimina. Ten hned uklouzl nebo zakopl o vlastní nohu...kdyby tam byla židle něco řeknu ale není takže...co už... Prostě ho sundal Gregor, kterej se nějakým zázrakem vrátim k Viky která ho chytla. Jin Jen s otevřenou pusou koukal na Viky. Klekl si po minutě na zem a začal se jí klanět jako nějakýmu bohovi. "OOOO mocná...OOOO dokonalá Viky uč mě prosím...Uč mě prosím..." Viky se jen uchechtla a pak zabila pohledem mě "já nic!" přistoupila ke mě blíž "jestli to bude stejný tak...tak to držím palce" poplácala mě po rameni a koukla na moje břicho. Pak mě obešla a šla k Minovi kterej si mnul odřený loket. "a ty" zavrčela na Jimina. Otočila jsem se na ně a šla pomalu a kulhavě k nim. "Jestli mi takhle ještě jednou řekneš tak ti narvu Gregora do zadku" zavrčela na něj a on jen vyděšeně pokýval hlavou. Viky se pak sebrala a odešla pryč. "jsi v pohodě?" pomalu jsem si klekla k němu a on pokýval hlavou " jo jen jsem si odřel loket a ona mi možná způsobila otřes mozku" uchechtl se a já taky. Jimin se postavil a podal mi ruku takže s jeho pomocí jsem se postavila i já. "počkej tu chvilku prosim." já jen kývla a on odběhl k ostatním co vykukovali z kuchyně "děkuji vám lidi " všechny tam poobjímál a pak přiběhl ke mě vzal mě opatrně do náruče jako princeznu a šel se mnou do pokoje.
V pokoji mě položil opatrně na postel a sám si lehl na bok vedle mě. Hlavu si podepřel rukou a jen na mě koukal s jemným úsměvem. "co je? Co ne mě tak koukáš?" nadzvedla jsem jedno obočí a on jen pokroutil hlavou. Ale jeho výraz lehce posmutněl "co je?" překulila jsem se na bok a taky jsem se podepřela rukou jako on. "co se děje?" pohladila jsem ho po tváři on jen zase pokroutil hlavou. Vzal mojí ruku a políbil ji na její hřbet. Já se začervenala "nic se neděje jen si tě nezasloužím...a jsem ti moc vděčný za tu poslední šanci..." Zkoumal očima můj obličej jako by ho viděl poprvé. "Ale Mine...nekaž to prosím..." zakňučela jsem a on najednou jako by přepl pocity. "no...a co takhle kdybych začal kazit zase tebe hm?" šibalsky se usmál a onu ruku kterou před chvíli políbil, a kterou pořád držel, začal obdarovávat na oko dravými polibky ale spíš to byli takové hravé polibky kterými šel výš a výš. Došel až ke krku kde zanechal pár jemných polibků ale pak se zastavil
________________________________________________________
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE MAKARENA PRDI\(゚ー゚\)( ノ ゚ー゚)ノ\(゚ー゚\)( ノ ゚ー゚)ノ\(゚ー゚\)
omlouvám se za to že fakt dlooooooooooooooooooooooooooooouho nevyšla kapitola...měla jsem trable s lásko ((((furt mám ale koho to zajímá ehm ehm)))) a bylo pro mě těžký dopsat kapitolu kde jsem aspoň troch chtěla romantiku mno...ale jak vidím bylo to asi k ničemu...ehm... uplně že kde romantika?kde romantika? Mno prostě omlouvám se jestli to někde není nějak "romantický" jak by mělo ale ja se opravdu snažila ಥ◡ಥ
a teď vám něco povím teď mám před závěrečnýma zkouškama takže i teď moc velkou aktivitu nečekejte BUDU se snažit! fakt že jo! ale uvidím jak to bude no... mno tak zatím paaaa
sorka za chyby ಥ‿ಥ
ČTEŠ
Asistentka
Fanfiction"NEJSI NIC JSI JEN MÁ ASISTENTKA A MASKÉRKA!" "NEMÁTE PRÁVO NA MĚ ŘVÁT!" (varování některé části jsou/budou 18+ ( ͡° ͜ʖ ͡°)) 6.12 - #1 music 23.12- #5 bts 2021 16.3 - #1kpop 2022