"sice ne tolik jako před tím ale ano pořád jsi měl a tak trochu máš místo v mém srdci i po tom všem... Protože vím že jsi uvnitř dobrý člověk. " na Jiminovo obličeji se objevil úsměv který ale hned zmizel a on dělal že nic
Time skip dva dny
Probudila jsem se na to že jsem slyšela že někdo z obýváku vypískl " co to bylo " posadila jsem se a Jimin jen zabručel a ospale se na mě podíval" to bude Vaness co je s Yoongim pojď spát dál " zamumlal a obmotal kolem mě ruku a stáhl mě k sobě do objetí "Jimine notaak " snažila jsem se dostat z jeho sevření "ještě chvíli" zamumlal a zavrtal hlavu do ohbí mého krku" Jimine nech tohooo"zakňučela jsem. Ale v tu chvíli někdo přiběhl do pokoje a skočil na postel. Mě na hlavu skočilo něco menšího. Byl to Yeontan kterej mi začal olizovat tvář a Jiminovi seděl na obličeji " TANE! SLEZ! FUUUJ NEBUDU TI LÍZAT PRDEL! BLEEEEH" začal Jimin hysterčit a já se začala smát. Najednou nám něco většího skočilo na postel a začalo nám to tam skákat "VSTÁÁÁVAAAAAAAAAAAAT VY OSPALCIII" podívala jsem se na onu osobu a asi jsem musela vypadat nějak takhle: 😮. "VIKY?! CO TU DĚLÁŠ?!" stáhla jsem ji k sobě a objala jsem jí. "kuřeeeeeeeee" objala mě taky "a zdar minikuře" pohladila mě po břiše "AAAAAAUUU" ozvalo se vedle nás a my jsme až nadskočily. "Tanee! Ty zmetku!" zakňučel a přes peřinu se držel za rozkrok ale Tan si poskakoval po posteli. "co je?" zasmála jsem se "nic skočil mi na...megaptáka" hodil na mě perverzní výraz a hodil dvakrát obočí "debile! "pleskla jsem mu polštářem do obličeje. "no nic...VSTÁÁÁÁVAT" začala Viky zase skákat po posteli a omylem Jiminovi kopla mezi nohy a já z jeho výrazu dostala záchvat smíchu. "no ty se moc netlem. Pak budeš ráda když ti budu pomáhat až budeš mít pupek " zavrčel a já ho zabila pohledem ale on zase zakňučel protože ho Viky zase kopla "nemrač se no moje kuřátko!" zabila ho pohledem a Jimin se na mě nechápavě koukl "že se na mě nemáš mračit" uchechtla jsem se a on zpražil Viky pohledem. "Viky zdrhej" zasmála jsem se a ona se smíchem začala utíkat. "dám jí deset sekund náskok..." začal odpočítávat a pak se rozběhl za ní "Tane to je zase věc co" uchechtla jsem se a Tan ke mě přiťapal a olízl mi ruku "pojď jdeme medvídka zachránit" vzala jsem si ho do náruče a šla jsem za nima.
V kuchyni jsem potkala oba dva ale i s Kookem který měl na sobě flek od kávy. "to nic není" Viky na něj nechápavě koukla. "To. Nic. Není" pousil se to Kook nějak říct aby tomu rozuměla "Kooku ona neumí korejsky nerozumí ti. " Kook se na mě otočil " tak ji to řekni že to nic není" jen jsem kývla a dala jsem Jiminovi pohlavek za to že se jim smál. "auvi!" kníkl a já ho zabila pohledem. "Viky prej to nic není neřeš to." ona na mě koukla "řekni mu že se moc omlouvám...nechtěla jsem." jen jsem kývla "omlouvá se ona nechtěla" přeložila jsem to Kookovi. "řekni že se to vypere je to v pohodě" usmál se na nás tím králičím úsměvem. Sundal si tričko "prej se to vypere tak to neřeš je v pohodě" přeložila jsem ale když jsem viděla že mě Viky nevnímá. "Viky?" zamávala jsem ji rukou před obličejem ale nereagovala. Podívala jsem se na místo kam koukala. zasmála jsem se a napodobila jí protože jsem periferně viděla Jiminův výraz. "Ale notáák" zakňučel Jimin. Sundal si tričko a stoupl si před Kooka "Jimineeeeeeeeeeeeee" zakňučely jsme obě a Viky ho odstrčila "heeej náhoddou toto je taky dobrej matroš" zasmála jsem se a přišla jsem k Jiminovi. "copak chceš si sáhnout?" uchechtl se Kook "prej jestli si chceš sáhnout" Viky zrudla jako rajče. "jakože jo...ale ne.." skousla si ret a myslím že Kook pochopil vzal její ruku a dal si ji na břicho. Viky hned začala rudnout ještě víc. "aww tak roztomilý" zachichotala jsem se a Jimin koukal pořád na svoje a Kookovo břicho s vyšpuleným rtem "co je?" koukla jsem na na něj "proč má lepší břicho než já...on je ve všem lepší...všichni ho máte radši..." fňukl a já Tana položila " ale prosimtě" usmála jsem se na něj "tvoje břicho je podle mě hezčí než jeho. A to není pravda." rozdrbala jsem mu vlasy a on se na mě pousmál a vzal mojí ruku a dal si ji na břicho "chybí ti to?" hodil dvakrát obočím. "no...nebudu lhát že ne ale... Promiň mi to...ale musíš mi dát čas abych si zvykla na tebe a tvou přítomnost..." vyvlíkla jsem mu ruku "oh...promiň...jdu na to rychle omlouvám se" o co se pokouší... "tak co se to tu děje?" přišel Jin a hned jak viděl kluky bez trička tak si šel pro vařečku "Viky uteč!" chytla jsem ji za zápěstí a rozběhla jsem se s ní do pokoje. Hned jak jsme doběhli do pokoje Viky skočila do postele a začala řvát do polštáře. "dobrý?" uchechtla jsem se a sedla jsem si k ní začala ji hladit po zádech. ona se na mě podívala " nech mě se vzpamatovat ze svalnaté hrudi toho boha" zasmála jsem se "dýchej to bude dobrý" uchechtla jsem se a ona zakroutila hlavou. "to dobrý nebude" zakňučela "alee notaak..." pleskla jsem ji po zadku a ona mě zabila pohledem. "máš štěstí že jsi těhule jinak by jsi už umírala na lechtání " zamručela a já se zasmála. "joo jooo" někdo zaťukal na dveře "no?" koukl jsem na onoho člověka který přišel do pokoje. "Ahoj" Viky zvedla hlavu a koukla na něj " co potřebuješ Gi?" zeptala jsem se "promluvit si s Viky pak ti vysvětlím co tu dělá" pousmál a já kývla a odešla jsem z pokoje.
Yoongi Pov
"Viky...díky ze jsi souhlashila..." ona jen kývla. "kvůli Yuře přijedu kdykoliv" jen jsem se na ní usmál. "no ale hlavni vec kůli který jsem te tu chthel..."
____________________________________
Eeeeeeee makarena ( ノ ゚ー゚)ノ\(゚ー゚\)( ノ ゚ー゚)ノ\(゚ー゚\)
pořád žijuuuu UUUUUUUUUUUU
pro ty kteří nečtou nebo si nevšimli. Tak přepisuju mojí druhou knížku "School Love" řekla bych že by možná mohla být venku do novýho roku ale nevím to jistě. už mám rozepsanou 8 nebo 9 kapitolu u přepisování a až budu mít 10 hotovou tak ji začnu vydávat. Tak snad se vám bude líbit ten přepis. Purple you guys 💜
ČTEŠ
Asistentka
Fanfiction"NEJSI NIC JSI JEN MÁ ASISTENTKA A MASKÉRKA!" "NEMÁTE PRÁVO NA MĚ ŘVÁT!" (varování některé části jsou/budou 18+ ( ͡° ͜ʖ ͡°)) 6.12 - #1 music 23.12- #5 bts 2021 16.3 - #1kpop 2022