zamotala se mi hlava a před očima jsem měla černo už jsem jen cítila náraz jak jsem dopadla na zem
Jimin POV
Běžel jen dál za mnou se ozívali Yuřiny kroky jak běžela tak jsem rychle zaběhl do kuchyně a tam se schoval ale to se ozvala nějaká rána a Yura nikde začal jsem se bát tak jsem se vydal zpátky nahoru
Tae POV
Z chodby se ozvala nějaká rána tak jsem se šel podívat a když jsem otevřel uviděl jsem Yuru jak leží na zemi ihned jsem k ní přiběhl "Yuro? Yuro! Hej Yuro vstávej! " Snažil jsem se jí probudit ale marně po chvíli přišel Jimin a hned se k nám rozběhl "Tae co se stalo!? " Přiběhl k nám "já nevím byl jsem v pokoji a najednou rána tak se jde kouknout a ona tu leží" Jimin si nervózně skousne ret a pohladí Yuru po hlavě "zavoláme záchranku? " Pokrčim rameny "nevím neřekneme k-" Nedořeknu to protože přijde Lily "co to bylo za- YURO! CO SE JÍ STALO!? CO JSI JÍ UDĚLAL!? " Vyjede hned po Jiminovi "já nic jen jsme dělali kraviny ona běžela za mnou a najednou rána a ona leží tu "začne se mu klepat hlas " A hádám že před tím ležela že" Jen kývne "Aha tak to jo ona totiž má někdy problém s tlakem vemte jí do pokoje měla by být v pořádku třeba se jí zamotala jen hlava to se stává i mě toto že sebou seknu" Vezmu Yuru opatrně do náruče "T-Tae ja-ja jí vezmu " Začne se pro ni natahovat "ne Jimine jsi vyklepanej já jí vezmu ty by jsi jí pak nepustil " Jimin si jen povzdechne "Díky TaeTae... " Řekne potichu ale i tak to uslyším a Trochu stuhnu takhle mi dlouho už neřekl "nemáš vůbec za co Jimin-ssi" Usměju se pro sebe a jdu s Yurou do Jiminova pokoje kde jí položím a přikryju peřinou a hned jak jsem na odchodu z pokoje se ozval Jimin"TaeTae mám strach"otočil jsem se na něj "neboj bude v pořádku Jimin-ssi" Usměju se na něj "o toto teď moc nejde" Koukne do země "tak o co jde? " Kouknu na něj s nechápavym výrazem "bojím se mých citů k ní nevím jestli jí opravdu miluju... Cítím k ní něco jiného než k co jsem cítil k Belle " Kouknul jsem na Yuru a ujistil jsem se že pořád spí "a co k ní cítíš? Zkus to popsat" Jimin kývne "prostě vždy když se usměje tak mnou projde příjemný teplo nebo to samé se stane když jí políbil když se jí jakkoliv dotknu ale něco uvnitř mi říká že je něco jinak mám jí rád a nechci o ní přijít... Jako... Jako o Bellu..." Jen chápavě kývu hlavou "to znamená že jí miluješ a to že cítíš něco špatně je to že se nedokážeš přenést přes Bellu a cítíš v tom to že jí podvádíš ikdyž... Je už mrtvá... Věř mi taky mi chybí všem nám chybí hele vím že to bolí ale musíš se přes to přenést "
Yura POV
Jdu po prázdné ulici pak zahnu do tmavé uličky kde je jedna dívka kouká na mě teda spíš jako by koukala skrz mě pak mi jen koukla do očí a usmála se "postarej se o něj jsi jeho poslední naděje" Usměje a najednou se ozve rána
Já se probudim cuknutím a málem pádem z postele"jsi v pořádku? " Ozve se zase ten jemný nádherný hlásek vedle mě otočím se na něj a přitulim se k němu tak že se mu schovám do hrudi"copak zlý sen? " Začne mě hladit po zádech "uhm... " Nasaju jeho vůni která mě dokáže uklidnit a zároveň ji můžu fetovat muhuhuhu "byl to jen sen už je pryč tak klid" On dokáže mluvit tak uklidňujícím hlasem že to snad není možný já jen kyvnu a přitulim se víc k němu "co se zase stalo " Jimin se uchechtl "omdlela jsi na špatny tlak to se stává ale klid jsi v pořádku teda snad... " Pohladil ho po hrudi "jsem neboj jak dlouho jsem byla mimo? "Začnu mu na hrudi dělat neviditelná kolečka a hned ucítím jak se uvolnil že mu je to nejspíš příjemný "asi dvě hodiny nejspíš jsi se bouchla do hlavy " Povzdechla jsem si a dělala kolečka na jeho hrudi dál on jen zavřel oči a spokojeně zamručel když jsem se rukama přesunula na jeho vypracované břicho i pes tričko byly ty svaly cítit a začala tam dělat kroužky taky na to zareagoval trhaným nádechem, napnutim svalů a jemnym potichounkym vzdychem hned jsem zrudla jak rajčatko a zastavila jsem ruce trošku se mi roz bušilo srdce, celou místnosti se rozlehalo ticho bylo slyšet jen náš dech a myslím že jsem slyšela i tlukot našich srdcí
Chvíli se nic nedělo ale pak Jimin to ticho prolomil "Yuro víš co bych teď chtěl udělat? " Hned jsem znervóznila v hlavě se mi začali přehrávat scénáře třeba toho jak mě o- ehm objímá samozřejmě VY PERVERZACI! nebo jak mě někam zatáhne a tam mě z- znova obejme co taky jiného VY JSTE ALE PRASATKA NA CO TO MYSLÍTE! Zakroutim hlavou že nevím "chtěl bych tě obejmout a už tě nepustit " Už v tom jak mluvil bylo jasné že se usmívá tak jsem se na něj podívala a taky se usmála "a co ti v tom brání? "
Jimin POV
"A co ti v tom brání? " Co mi v tom brání? Heh no... Třeba to že mám stožár v kalhotách? Ehm... No jo no nedělal jsem to hodně, hodně, HODNĚ dlouho takže mě vyvede z míry i její dotyk na mém břichu protože se mi hned vybavil ten večer kdy jsme se spolu skoro vyspali a to mi moc nepomohlo JUNIORE LEHNI! Hhhh proč jaa teď nemůžu nic protože by si toho všimla pomozte miiiii prosiiiim jakkoliiv najednou se ozve štěkot a křik zezdola rychle se vymrštím do sedu a Yura také začnou se ozývat cvakání psích drápů o podlahu a já nezavřel co když je to nějakej Divokej pes a chce nás zabít ihned jsem dal Yuru za sebe a najednou to skočilo na dveře a...
_____________________
NO NEKE NOVÁ KAPITOLA A HNED TENHLE MĚSÍC A TÝDEN WOOOW
Btw aby jsme nezapomněli VŠE NEJLEPŠÍ JINNIE
ČTEŠ
Asistentka
Fiksi Penggemar"NEJSI NIC JSI JEN MÁ ASISTENTKA A MASKÉRKA!" "NEMÁTE PRÁVO NA MĚ ŘVÁT!" (varování některé části jsou/budou 18+ ( ͡° ͜ʖ ͡°)) 6.12 - #1 music 23.12- #5 bts 2021 16.3 - #1kpop 2022