Zorluklar karşısında pozitif kalmak

11 0 0
                                    

Hala nefes alıyor muyum?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hala nefes alıyor muyum?

Bazen yapabileceğiniz en iyi şey nefes almaktır. Zorluklarla yüzleşilen zamanlarda, stres seviyesi yükselir, nefes sığlaşır ve vücudun doğal ritmi bozulur. Böyle anlarda durup kendinize 'hala nefes alıyor muyum' diye sormalısınız. Eğer alıyorsanız, savaşmalısınız. Eğer kendinizi çok kötü hissediyorsanız, her şeye 10 dakika ara verin, sessiz sakin bir yere geçin ve derin nefesler alın. Diyafragmatik solunum stres düzeylerini düşürür ve otomatik sinir sistemini rahatlatmaya yardımcı olur. Pozitif kalabilmenin anahtarlarından biri rahat olmaktır ve emin doğru nefes alabilmek başlamak için en iyi yoldur.

Bunda sizin payınız ne?

Sizin 'payınız' diyoruz, 'hatanız' değil. Biri mevcut durumun sorumluluğu kabul etmek demektir, diğeri kendini suçlayıp, daha da içinden çıkılmaz bir hale sokmaktan başka işe yaramaz. Suçlamak yerine payınıza odaklandığınızda, yüzleştiğiniz sorunu başa çıkılabilir boyuta taşırsınız.

Kontrolümde olan nedir?

Baskı altında iken, değiştirebileceğiniz şeyleri de gözden kaçırırsınız. Durumunuzu dürüstlükle değerlendirin ve neleri kontrol altında tutabileceğinizi fark edin. Bu soruna odaklanabilmenize ve daha iyi bir savaş vermenize yardımcı olacaktır.

Kontrolümde olmayan nedir?

Bazen kontrolünüz dışında gelişen şeyler olur. Bu başka insanlar, doğa ya da sadece kötü zamanlamadan bile kaynaklanabilir ama ne kadar isterseniz isteyin kontrol sizde değildir. Zorlukları hazmetmek için zaman ayırın, kendi kontrolünüz dışında olan şeyleri tanımlayın ve sonra salıverin gitsinler. Sıklıkla zorlukların bütününü görmeye meyilliyizdir ve bu yük ağır gelir. Neyi kontrol edip edemeyeceğiniz hakkında ayrım yapabilmek problemi küçültür, stres seviyesini düşürür ve çözüme giden yolu netleştirir.

❤️

kızlar için tavsiyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin