Yazın yapılacak listesi ☀️

990 20 14
                                    


İngilizcemi geliştirmek adına biraz gayret

Kaç yıldır İngilizce görüyor oluşuma rağmen elde var 0. Tabii kendimce ileri seviyeye taşımam zor ama zararın neresinden dönersen kardır. Bu nedenle kendi imkanlarımı oluşturarak elimden geleni yapacağım.

Marvel filmlerini izlemek

Evet doğru, herkesin şu bayıldığı Marvel filmlerinin hepsini izlemedim. İzlediklerimde bir elin parmaklarını geçmez. Bu maddeyi çeşitlendirebilirsiniz. Harry Potter, Yüzüklerin Efendisi gibi gibi... Hemen kaçırdığınız bir seriyi getirin aklınıza.

En az 5 yabancı dizi izlemiş olmak
Yabancı dizilere takmış biri olarak sesleniyorum, bu madde gerçeklemek zorunda! İzlenecekler listem hazır bile. Yaz tatili için en heyecanlı olduğum maddelerden.

Kolaj defteri oluşturmak
Sevdiğiniz filmlerden sahnelerin, dizilerden fotoğrafların, kitap alıntılarının ya da anılarınız bir araya geldiği bir defter düşünün. Size özgü, ne seviyorsanız defterde var! Tek yapmanız gereken görsellerin çıktısını almak.

Kumsalda sabahlamaya çalışmak
Geçen sene tatile gittiğimizde ablamla yapmaya çalıştığımız bir şeydi ama başaramamıştık. O zaman bu yaz tekrar deniyoruz! Tak kulaklarını, al eline kitabını, keyfini çıkar.


En az iki etkinliğe katıl
Bir önceki madde kadar önemli. Yaz tatili evde oturmakla geçmez. Azıcık etkinlikleri takip edip sosyalleşmeye çalış.

El işi bir şey yapmak
Bir yerden aldığın şeylere baktığında mutlu olursun. Kendi emeğinle yaptığın bir şeye baktığında ise mutlu olur, gururlanırsın. O gururu yaşamak için kendine izin ver.

Hiç gitmediğin 3 mekana gitmek
Değişik, orijinal mekanlar vardır, gönülleri fethederler. Bir mekan keşfettiğimizde "benim mekanım" der başka mekan tanımayız. Biraz değişiklik şart! Etraf güzel mekanlarla dolu kalk da keşfet.

Kimseden yardım almadan yemek/tatlı yapmak
Bu maddeyi okuyan insanlar ikiye ayrılıyor. "Ne var bunda?" diyenler ve "Becerebilir miyim ki?" diyenler. İkinci tarafta olsam da yapabileceğime inanıyorum.

En az 3 şehir gezmek
Gezmek, yeni gelenekler tanımak iyidir. Zaten her yaz farklı şehirlere gittiğimizden sanırım bu maddeyi gerçekleştirmekte sıkıntı yok.

Seni korkutan bir şey yapmak
Yaz tatiline biraz heyecan katmanın zamanı gelmedi mi? Sonunun güvenle bittiğini bildiğin, seni korkutan şeyleri yapmak seni gururlandırır. Bir de yanında arkadaşların varsa yıllar sonra güleceğin bir anın olur.

Su savaşı yapmak
Sıcak bir yaz gününde yapılacak daha iyi bir şey olamaz. Arkadaşlarınızı ikna etmek zor olabilir ama ne kadar eğleneceğinizi düşünsenize. Biraz deli cesareti ve su gerekli sadece.


Bir gününü sadece kendine ayırmak
Sosyal medyadan, seni yoran düşüncelerden uzaklaş. Bildirimleri kapat, telefonu kenara bırak. İstersen sabahlarken kitap oku, istersen saatlerce müzik dinle, istersen yalnız başına yürü, tek başına merak ettiğin yerleri gez.

Müze, sergi, tarihi yerleri gezmek
Harika bir yaz tatili geçir, kimsenin yazını mahvetmesin izin verme

kızlar için tavsiyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin