1. Zaman Kapsülü Yapın
Tek Başına Yapılabilecek Aktiviteler
Evde yapılabilecek aktiviteler arasında en basiti budur! Şimdi değerli eşyalarınızı alın ve arasından kullanmadıklarınızı seçin. Seçtiğiniz eşyaları daha sonra kullanmayacağınızdan emin olun. Bu eşyalar herhangi bir şey olabilir. Örneğin, takı-toka, eski telefon ya da bilgisayar, eski kitaplar ve fotoğraflar.Şimdi aldığınız bu eşyaları bir kutunun içine koyun. Kutuyu iyice sardıktan sonra dışarıya çıkın. Etrafınızda toprak bir alan varsa kazmaya başlayın ve kutuyu buraya gömün! Gömdüğünüz yerin konumunu kaybolmayacak bir yere kaydedin ve bekleyin!
2. Geleceğe Mektup Yazın
Tek Başına Yapılabilecek Aktiviteler
Evet, evde tek başına yapılabilecek bir aktiviteler arasında mektup yazmak olabilir. Bugüne kadar yaşadıklarınızı komik bir dille gelecekteki kendinize anlatın. Oldukça komik şeylerin çıkacağından eminiz. Hatta bu aktiviteyi bir ileri seviyeye atıp gelecekteki çocuğunuza da bir mektup yazabilirsiniz.Oldukça eğlenceli ve tek başına yapılabilecek aktivite olan mektup yazmak hem kolaydır hem de stres azaltır.
3.Farklı Dillerde Farklı Kelimeler Öğrenin
Dil öğrenmek kolay değil. Hatta tek başına dil öğrenmek bir o kadar zordur. Bu yüzden size dil öğrenin gibi saçma bir şey söylemeyeceğiz. Bunun yerine aklınıza gelen kelimelerin yabancı dillerdeki karşılığını öğrenin. Öğrendiğiniz kelimeler ne kadar saçma olursa aklınızda o kadar çok kalacaktır. Küfür kelimelerini öğrenmek işinize yarayabilir. Kim bilir belki dışarıda bir turist size küfür eder ve siz bunun farkına varırsınız. İşte size evde yapılabilecek en basit ve eğlenceli hatta bilgilendirici bir aktivite daha!
4.Evin Düzenini Değiştirin
Bu aktivite tek başına yapılabilecek kadar basit ve kolay. İlk önce evde yerini sevmediğiniz eşyaları, mobilyaları belirleyin. Daha sonra bunların olması gerektiği yerleri belirleyin. Son olarakta bunların yerini değiştirin. Beğenmediniz mi? Tekrar değiştirin.
5.Garip Makyajlar Yapın
Makyaj yapmak her zaman sevilen bir aktivite olmuştur. Peki, bunu nasıl eğlenceli bir hale getirebiliriz? Tabii ki garip tarzlarda makyaj yaparak! Evde tek başınasınız o yüzden birisinin sizi göreceğini düşünmüyoruz. Bu yüzden internetten ya da hayal gücünüzden yararlanarak makyaj yapın. Hem eğlenceli hem de garip bir aktivite olabilir!
6.Evde Bulunan Malzemelerle Yemek Deneyi Yapın
Tek Başına Yapılabilecek Aktiviteler
Hepimizin bildiği gibi evde her zaman yaptığımız aktivitelerden birisi de yemek yapmaktır. Evde yapılabilecek eğlenceli bir aktivite ise yemeklerle deney yapmak olabilir. Birbirinin zıttı olan malzemeleri alarak başlayın. Biraz beyin fırtınası yapın. Belki de yeni bir yemek çeşidi bulacaksınız.