evde yapılacak listesi

109 6 0
                                    

'NASIL YAPILIR?' VİDEOLARI İZLEYİN

Youtube'daki tüm videoları izlemek yıllarınızı alabilir! Bir video cenneti olan Youtube, sınırı olmayan 'Nasıl Yapılır?' Videoları ile dolu. Dikiş dikmeyi mi öğrenmek istiyorsunuz? Bir Youtube videosu açın En iyi kedi gözü makyajının nasıl yapıldığını mı görmek istiyorsunuz? Bir Youtube videosu açın Evde kullanmadığınız plastik şişeleri nasıl bir dekorasyon parçasına dönüştüreceğinizi mi öğrenmek istiyorsunuz? Bir Youtube videosu açın... Kısacası Bir Youtube videosu açın! Becerilerinizi geliştirmek, merak ettiklerinizi öğrenmek veya evde kullanmadığınız eşyaları nasıl değerlendireceğinizi görmek için izleyebileceğiniz videoların sınırı yok!

YOGA YAPIN

Dingin ve huzurlu olurken fiziksel gücünüzü geliştirmenin en iyi yollarından biri yoga.

SPOTIFY LİSTELERİ HAZIRLAYIN

Müzik ruhun ilacı! Evde yaptığınız aktivitelerin bir çoğunda arka planda en sevdiğiniz müziklerin çalmasına hayır demezsiniz herhalde. En sevdiğiniz şarkıları eklediğiniz Spotify listesine arkadaşlarınızın da katkıda bulunmasını isteyerek, sevdiklerinizden uzakta olsanız da müzik tutkunuzu paylaşabilirsiniz.

YAPILACAKLAR LİSTESİ HAZIRLAYIN

Sonsuza kadar evde kalmayacağız! Ajanda ve defter almak hepimizin tutkusu. Ne kadar kullanmasak da evde birçok ajanda ve defterimiz var. Şimdi bu ajandaları kullanmanın zamanı! Önümüzdeki aylarda yapmanız gereken şeylerin listesini hazırlamakla başlayabilirsiniz.

HAYAL GÜNLÜĞÜ

Günlük tutma alışkanlığı artık yavaş yavaş ortadan kayboluyor. Ruhunuzu besleyen günlük tutma alışkanlığını geri getirme zamanı! Evde hiç kullanılmamış bir deftere hayallerinizi yazarak başlayabilirsiniz. 10 sene sonra kendinizi gördüğünüz yeri, seyahat hayallerinizi, görmek istediğiniz şeyleri, yapmak istediğiniz çılgın aktivitelerin hepsini adeta bir senaryo gibi yazın. Hayallerin sınırı yok.

HOBİLERİNİZE ODAKLANIN

Fotoğraf, resim, heykel veya grafik tasarım Hobileriniz için vakit ayıracak zamanınız var! Her zaman bir müzik aleti mi öğrenmek istediniz, portre çalışması mı yapmak istiyorsunuz veya kendi takılarınızı kendiniz yapmak mı? Hepsini denemenin tam zamanı.

kızlar için tavsiyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin