Sıkça Gördüğünüz Farklı Rüya Psikolojik Durumunuz Ne Söylüyor

158 4 0
                                    

1.Rüyada Kovalanmak

Rüyada kovalanmak en sık görülen rüyalardan biri olmasıyla birlikte, rüya esnasında hissedilen endişe ve panik duygusu yoğun olduğu için aynı zamanda kolay hatırlanabilen rüyalardan biridir. Genellikle, rüya esnasında hissedilen korku kovalanmaktan kaynaklanmaz, daha çok bu korku bizi kovalayan nesne veya kişi ile bağlantılıdır.


2.Rüyada Su Kaynağı Görmek

Rüyada su görmek genellikle duygularımızı ve bilinçaltımızı simgeler. Gördüğünüz suyun durumu( temiz, bulanık, dalgalı) duygularınızı etkin bir şekilde kontrol edip edemediğiniz konusunda bilgi verir.

3.Rüyada Taşıt Görmek

Rüyanızda ister bir araba, ister uçak, tren veya otobüs görmüş olun! Bütün bunlar hayatınızın aslında hangi yöne doğru gittiğini hissettiğinizi ve önünüzdeki hayat yolunda kontrolün ne kadar sizde olduğunu hissettiğiniz hakkında bilgi verebilir.

4.Rüyada İnsan Görmek

Rüyanızda tanımadığınız insanları görmeniz, benliğinizin farklı bir şekilde yansıması olabilir. Rüyanızda gördüğünüz insanların karakterleri, fiziksel görünümleri gibi genel özellikleri, sizin kendinizle ilgili geliştirmek veya sahip olmak istediğiniz bir takım özelliklerle bağlantılı olabilir.

Tanıdığınız kişileri görmeniz ise, biri ile aranızda var olan bir ilişkinin sizin üzerinizdeki etkilerini fark etmenizi sağlayabilir ya da biriyle aranızdaki ilişki üzerinde düşünüp bir sonuca varmanız gerektiği mesajını veriyor olabilir.

5.Rüyada Okul Veya Sınıf Görmek

Rüyanızda sınava girmeniz, genellikle geçmişte yaşamış olduğunuz bir olaydan ders almanız gerektiğini işaret ediyor olabilir. Genel olarak, eğitim hayatını çok önceden tamamlamış insanların bu tür rüyalar görmesi daha sık karşılaşılan bir durumdur.

6.Rüyada Hareket Edememek

İşte uyku felcinde de rüyadan uyandığınızda beyniniz uyanık ve etrafın farkında olduğunuz halde, hareket edemez, ses çıkaramaz ve göğsünüzün üzerinde bir ağırlık varmış gibi hissedebilirsiniz.

7.Rüyada Uçmak

Rüyada uçarken hissettiğiniz duyguyla ilişkili olarak yorumlanabilen bu rüyada, aslında üzerinde durmanız gereken ayrıntı şudur; zorlu bir uçuşsa ve uçuş esnasında korkuyorsanız; hayatınızda kontrol edemediğiniz bazı durumlarla karşı karşıyasınızdır ve hedeflerinize ulaşmak ve başarılı olmak konusunda öz güven eksikliği yaşıyor olabilirsiniz.

8.Rüyada Düşmek

Mutlaka bir kere bile olsa herkesin deneyimlediği bu rüya örneğindeki düşme efsanelerinin tümü olumsuz anlamlar taşımaz. Örneğin; bu yavaş bir düşüşse ve adeta kendinizi gökyüzünde süzülürken gördüyseniz bu sakinliğe, huzura ve bir şeyleri akışına bırakma enerjilerine sahip olduğunuzu işaret eder.

Bunun aksine, çok yüksekten kontrolsüz bir şekilde düştüğünüzü görmeniz hayatınızın gidişatının kontrolünüzden çıktığını ve her şeyin kötüye gittiğine inandığınızı ortaya koyuyor olabilir

9.Rüyada Bebek Görmek

Rüyada bebek görmek genellikle hayatınızda olacağına inandığınız bir yeniliği gösterir. Hayatınızdaki belli alanlarda potansiyel olarak gelişmeye müsait olarak gördüğünüz konularda yaşayabileceğiniz bu yenilikler bir iş, düşünce, fikir, proje gibi alanlarda kendini gösterebilir.


10.Rüyada Yiyecek Görmek

Rüyada yiyecek görmek enerjiyi, bilgiyi, beslenmeyi vb. sembolize eder ve bunlar da doğrudan aklımız ve ruhsal dünyamızla ilişkilidir.

11.Rüyada Ev Görmek

Rüyada görülen ev, rüyayı gören kişinin zihnini temsil eder. En doğru yorumu yapmak için, evin içinde bulunan odaların durumu, evin ışığı, içindeki enerji gibi detaylar üzerinde durulmalıdır. Salon ve mutfak gibi ortak kullanım alanları daha çok rüya sahibinin ihmal ettiği, gözden kaçırdığı bazı durumlar olduğuna işaret ederken, yatak odası ve banyo gibi özel alanlar daha çok rüya sahibinin özel hayatıyla ilişkilidir.

kızlar için tavsiyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin