SONBAHARDA YAPILACAKLAR LİSTESİ

42 0 0
                                    

ODANIZI SONBAHARA HAZIRLAYIN Sonbahar bitmeden odanızı sonbahara uygun DIY projeleriyle renkledirebilir,çeşitli tablolar  hazırlayabilir kokulu ve renkli mumlarla süsleyebilirsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ODANIZI SONBAHARA HAZIRLAYIN
Sonbahar bitmeden odanızı sonbahara uygun DIY projeleriyle renkledirebilir,çeşitli tablolar  hazırlayabilir kokulu ve renkli mumlarla süsleyebilirsiniz.Çok hoş olacağına eminim.

KAHVE VE KİTAP KEYFİ YAPIN
Yağmur, kahve ve  kitap sonbaharı anlatan temel kelimeler diye düşünüyorum .Tabi bu keyfi evde camın önüne geçip üzerinize bir battaniye alıp yapmak da mümkün, fakat illa da evde olmak zorunda değilsiniz kitabınızı alıp sevdiğiniz bir cafe ye gidip bu havanın tadını çıkarabilirsiniz.

YÜRÜYÜŞ YAPIN
Havalar soğumaya başladıysa kendimizi eve hapsetmemize hiç gerek yok, kalın giyindikten sonra tertemiz bir havada yürüyüş yapmak kadar keyiflisi yoktur.Mis gibi havayı içinize çekip müziğinizi dinleyerek yürüyüş yapın .

ARKADAŞLARINIZLA FİLM GECESİ DÜZENLEYİN
Arkadaşlarınızla bir gün sözleşip film gecesi düzenlemek tahmin ettiğinizden daha eğlenceli bir aktivite olacaktır.Seçtiğiniz birbirinden güzel filmleri gece boyu keyifle izleyebilirsiniz.

KENDİNİZE SICAK İÇECEKLER HAZIRLAYIN
Soğuk bir mevsime doğru giderken içinizi ısıtacak çeşitli içecekler hazırlayıp tadabilirsiniz.Tabiki ilk  ve değişmez içeceğimiz olan çayın yanında bitki çayları hem bizleri hastalıklardan koruyup hemde dinç tutacaktır.Bunla beraber kahveler ve salep de tercih edebileceğiniz içeceklerdendir.

YENİ MÜZİKLER KEŞFEDİN
Bildiğiniz üzere spotıfy gibi her an yeni müzikler keşfedip farklı şarkılar dinlemenizi sağlayan uygulamalar var.Müzik listenize yenilerini eklemek de yapabileceğiniz aktiviteler arasında.

ÖLÜMSÜZ FOTOĞRAFLAR ÇEKİN
resim çekmek her zaman terapi gibi geliyor mutlu oluyoruz her an özeldir.Dışarıya çıkıp ölümsüz fotoğraflar çekmek için ne bekliyorsunuz?

kızlar için tavsiyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin