Kızlar Gecesi Fikirleri

183 4 1
                                    


Partinin Temasını Belirleyin
Yoğun bir haftayı geride bırakıp evde kalmanın en çekici yanı pijama giymek olsa da, partinizin teması klasik pijama partisi olmak zorunda değil. Misafirlerinize şık bir salon ve yemek sunumu hazırlayıp özenli giyinmelerini söyleyerek bir sosyete gecesi düzenleyebilirsiniz. Veya egzotik kokteyller hazırlayarak tropik meyveler eşliğinde hafif müzikle eğlenceli bir parti yapabilirsiniz. Tema belirlendikten sonra hazırlıklar için bir liste yapmanız çok daha kolaylaşacaktır.

İhtiyaçlarınızı Stoklayın
Partinin içeriğine göre öncelikle ihtiyacınız olacak yiyecek, içecek ve dekorasyon için detaylı bir liste hazırlayın. Alışveriş yaparken listenizin ve bir kalemin yanınızda bulunduğundan emin olun ki bu sırada aklınıza gelebilecek yeni fikirler veya ihtiyaçları ekleyebilin. Bu parti hem siz hem de en yakın arkadaşlarınız için olacak, dolayısıyla seçimlerinizi yaparken misafirlerinizin nelerden hoşlandığını da düşünün.

Aktivite Planlama
Şimdi temasını belirlediğiniz partinin aktivitelerini belirleme zamanı. Elbette gecenin sonunda pijamalarımızı giyip dedikodu seansı yapacağız, peki ya öncesinde? Nasıl bir parti olursa olsun misafirlerinizi eğlendirmeyi öncelikli amacınız haline getirin. Bizim bazı tavsiyelerimiz şöyle;

Film izleyin.

Empati seansı yapın: Herkes sırayla zihnini meşgul eden bir problemini anlatıp diğerlerinin desteğini ve anlayışını alabileceğini hissetsin.

Güzellik seansı düzenleyin: Herkes birbirinin saçını örmeden veya oje sürmeden kızlar gecesi olmaz.

Son Olarak

Selfielerinizi çekip pijamalarınızı giydikten sonra bir sonraki parti için bir tarih belirlemeyi unutmayın. Kızlar gecesi sadece rahatlayıp eğlendiğimiz bir gece değil, bir grup olarak bağlarımızı güçlendirdiğimiz ve ruhumuzu iyileştirdiğimiz bir aktivite. İstek film izleyip şarap için, isterseniz gurme yemeklerle entelektüel sohbetler edin, kız arkadaşlarınız sizi en yakından tanıyan dostlarınız ve birbirinize her şekilde destek olmalısınız.

kızlar için tavsiyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin