Görselleştirme yaratıcılığı artırır.Görselleştirme yaratıcı anlar yaşamanızı sağlar. Zihnimizin buna ihtiyacı vardır. Zamanın sınırları ve planlanmış mekanlarda var olmaya meyilliyiz. Zihninizi günlük hayatın sıkıcılığından kurtaracak bu pratiği edinmek ruhsal olarak rahatlamanızı sağlayacaktır.
Görselleştirme enerji toplar.
Görselleştirme hayal inşasını kolaylaştıran çekim yasasını kullanır. Enerji dikkat neredeyse oraya akar.
Görselleştirme amacı teşvik eder.Görselleştirme kendinize olan inancınızı geliştirir ve tatmin edici bir hayat yaratır. Umudumuz kaybettiğinizde çok fazla şey kaybederiz. Umut değişimin katalizörüdür. Arzuyla dolu bir hayat çabaya değer. Neyi arzuladığınızı bulun ve her fırsatta bunun hayalini kurun.
Kendinizi zafer kazanmış olarak düşleyin.
Eğer hayalini kuramıyorsanız, gerçekleştiremezsiniz. En büyük hedeflerinize ve hayallerinize ulaşmanın yolu kendinizi zafer kazanmış olarak düşlemektir. Şu anki durumunuzun ve geçmiş başarısızlıklarınızın ötesine bakmalısınız. Görselleştirebildiğiniz kadar fazla detayı gözünüzün önüne getirin.
Motivasyon kartlarının gücünü kullanın.
Sizin için oldukça uzak görünen hedeflleri kartlara yazabilirsiniz. Her sabah ve her gece bu kartları okuyun, gözlerinizi kapatın ve başarılı olduğunuzu, hedeflerinize ulaştığınızı düşleyin. İster Jim Carrey gibi kendinize bir çek yazın ya da en büyük hayalinizi bir karta yazın, bu kartların gücünden faydalanmayı unutmayın. Bunu yapmanın doğru ya da yanlış bir yolu yoktur.
Hayal panosu yaratın.
Hayal panosu hiç umudunuz olmasa bile hayatınızda harikalar yaratarak hedeflerinizi açıkça görme imkanını sağlar. Hayal panosu dev bir pano ya da bir parça kağıt, ya da bir karton kutu olabilir. Elinizde ne varsa onu kullanın. Bir defter de kullanabilirsiniz. Hayal panosuna aynı zamanda isteklerinizi kelimelere döken alıntılar da yazarak onları her gün okuyabilirsiniz.
Zihninizi mutlu, sevgi dolu anılarla besleyin.
Zihninizi mutlu, sevgi dolu anılarla beslemek önemlidir. Geçmişi yaşayın demiyorum, sizi gülümseten anıları kafanızda tekrar yaratın diyorum. Evinizde mutlu olduğunuz anları hatırlatın. Bu bir doğum günü partisi, ya da arkadaşlarla bir araya geldiğiniz bir gece, özel bir tatil ya da sevdiğiniz birinin söylediği güzel sözler olabilir.