Selaaam aşkımlar.
Bölüme geçmeden önce yıldızı parlatmayı unutmayın.
Sıralamalarda yükselmemiz için lütfen satır aralarına yorum bırakmayı unutmayın.
Sınır : 80 Oy 140 Yorum
Keyifli okumalar 💋
^^^^
Dolaptan çıkarttığım kıyafetleri yatağın üstüne fırlattım.
Her şeyin üst üste gelmesi normal miydi Allah aşkına!?
"Sakin olur musun Dila? Kim olduğunu bulursam söz ben döveceğim. Sen kendini yorma."
Dolabın kapaklarını sertçe kapatıp üstümdeki tişörtü çıkardım.
"Sence ben varken sen dövebilir misin?" Çıkardığım cropu üstüme geçirdim.
İrem'in yanında soyunup giyinmek umrumda bile değildi.
Pijamamı çıkartıp kot şortumu giyindim.
"Benim aklıma birisi geliyor ama hadi hayırlısı." Göz ucuyla ona doğru baktım. Kimdi?
"Kim!" Diye sordum direkt.
"Emin olmadan konuşmamam Dila. Hazırsan çıkalım hadi." Of'ladım. Kot, yarım ceketimi üstüme giyip, beyaz spor ayakkabılarımı ayağıma geçirdim. Çantamı koluma taktım.
İrem'in gazına gelmiş kafeye gidiyordum. İnşallah bir sorun çıkmazdı.
^^^
Kafeden içeriye girmeden önce İrem ile normal bir davranış sergileyip sanki normal bir kahvaltı yapmak için gelmiş gibi yapacaktık.
Sonrasında İrem Uygar'ı yeni fark etmiş gibi yapacak selam verip ikiliye dâhil olacaktı.
Bana teklif etmişti fakat ben saniyesinde itiraz etmiştim.
Yapamazdım!
Bakalım işler nasıl gelişecekti.
Kafenin büyük kapısını iterek içeriye girdiğimizde gözlerim içeriyi taradı. Gözlerim anında Uygar'ı bulurken fark edilmemek için gözlerimi çektim.
Cam kenarında bir masada oturmuş hâlâ o kızla konuşuyordu. Maşallah keyfi yerinde gözüküyordu.
Sinirle soluk aldım.
"Dikkat çekme,gel şuraya geçelim." İrem'in işaret ettiği masa onların çaprazında olan bir masaydı.
İtiraz etmeden onu takip ettim. O olmasaydı ne yapardım cidden bilmiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSTEK +18 | yarı texting
Teen Fictionsiz : Eli damarlı olanın şeyi de damarlı olur derler doğru mu? Uygar : Gece gece sen kimsin? Uygar : Canına mı susadın? siz : Uh,sert erkeklere bayılırım siz : Yatağa geçmemiz gereken konular var Uygar : Herkesle sevişmiyorum Uygar : Hele senin gibi...