bölüme geçmeden önce yıldızı parlatmayı unutmayın
iyi okumalar 💋
^^^
Bugün uzun zamandır kendimi iyiyim diye kandırdığımı gördüm.
Yorgunluğumu, bıkmışlığımı fark ettim.
Belki de kırıklarla dolu ruhum tek bir hareketi bekledi çökmek için.Başım hâlâ göğsüne yaslı kalırken ayrılmak istemedim göğsünden. Öyle huzur verciydi ki. Gözlerimi yumup omzularımda olan ellerimi beline sardım. Beni kendine doğru çektiğinde sessizce akan burnumu çektim.
Başım deli gibi ağrıyordu. Sanki patlayacak gibiydi.
"İyi misin biraz daha güzelim." Cık'ladım. İyi değildim. Yarım uyandığım uykuma kaldığım yerden devam etmeyi, her şeyin rüya olmasını istiyordum.
"Uyumak ister misin?" Evet isterdim.
"İsterim." Dediğimde başımı göğsümden ayırdı.
"Eve geldiğinde bir şey yedin mi?" Dudaklarımı öne kıvırarak başımı olumsuzca salladım. Fırsat olmamıştı ki.
"O zaman şöyle yapalım. Sen git güzel bir duş al ve pijamalarını giyin. Bende ikimize basit bir şeyler hazırlayayım."
"Benimle uğraşmak zorunda değilsin Uygar." Belki önemli olan, başka bir işi vardı. Başımda durmasına gerek yoktu. Kendim halledebilirdim.
"Saçmalama Dila.İstediğim için yanındaydım. İtiraz etme ve dediğimi yap." Yerinden kalkıp beni de kaldırdığında sessiz kalarak dediğini yaptım.
Odama girip üstümdeki kıyafetlerden kurtuldum ve duşa girdim.
^^^
Aynadaki yansımama uzun uzun bakıp havluyu saçlarımda gezdirmeye devam ettim.
Kaç dakikadır aynanın karşısında boş boş oturduğumu bilmiyordum.
"Dila!" Kapının ardından Uygar'ın sesi gelirken havluyu bir kenara bırakıp saçımı taramaya başladım.
"Giriyorum bak." Dediğinde cevap verdim.
"Gelebilirsin." Saçlarımı taramaya son verip sol omzuma aldım.
Odanın kapısını açıldığında Uygar'ın yansıması aynada göründü.
Saçlarımı örmeye başladım.
"Gelmeyince merak ettim. İyi misin biraz daha?" Evet iyiydim. Alışmış olduğum şu durum karşısında boşuna kendimi yıpratmıştım.
Boşuna gözyaşı dökmüştüm.
Saçımın örgüsü toka ile sabitleyip oturuduğum yerden kalktım.
"Daha iyiyim. Çıkalım hadi." Beraber odadan çıkıp mutfağa girdik.
Hazır olan masanın sandalyesini çekip oturdum.
"Bir şeyler ye hadi." Uygar karşıma oturduğunda meyve suyundan bir yudum aldım.
Hazırlamış olduğu sandviçi elime alarak küçük bir ısırık aldım.
Kendisi yemiyor oluşu, gözlerini dikkatle yüzüme dikmiş olması rahatsız etsede sesimi çıkarmadım.
İzlesin.
Ne yapayım?
^^^
Kahve kupalarını alıp sigarasını içen Uygar'ın yanına geçtim. Kupayı önüne bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSTEK +18 | yarı texting
Teen Fictionsiz : Eli damarlı olanın şeyi de damarlı olur derler doğru mu? Uygar : Gece gece sen kimsin? Uygar : Canına mı susadın? siz : Uh,sert erkeklere bayılırım siz : Yatağa geçmemiz gereken konular var Uygar : Herkesle sevişmiyorum Uygar : Hele senin gibi...