Hellooooo,
Bölüme geçmeden önce yıldızı parlatmayı unutmayın
bol bol yorum yapmayı unutmayın
keyifli okumalaar
***
Uygar ;
Elimdeki telefonu kulağımdan uzaklaştırıp yanımda oturan Hakan'a korku gözlerle baktım.
"B-bir şey oldu?" Oturduğum yerden hızla kalktım.
"Bir şey oldu amına koyayım!" Olduğum odada sinirle dönüp telefona yaniden baktım.
Ekranı açıp numarasının üstüne tıkladım.
Güzelim aranıyor...."
Aradığınız kişiye şu anda ulaşıl-"
"Uygar abicim sakin ol bir,ne oldu?" Hakan kalkıp kolumu tuttuğunda kolumu çekiştirdim.
"Dila ile konuşuyordum ya, dışarıdaymış. Yolda olduğunu söyledi ve ağlıyordu birden telefon kesildi amına koyayım, kesin bir şey oldu." İçime çöreklenen sızıyla koltuğa oturup telefonumu yeniden elime aldım.
Numarasını yeniden çevirdim.
Güzelim aranıyor...."
Aradığınız kişiye şu anda ulaşıl-"
Telefonu koltuğa fırlattım.
"Sakin ol kuzen,belki şarjı bitmiştir boşuna gerilme." Saçlarımı çekiştirip gözlerimi telefona diktim.
İçime çöken sızı her saniye büyürken başımı ellerim arasına aldım.
***
Yumruklanan kapı ile uykuya dalmaya hazır olan gözlerimi açtım, yerimde sıçrayarak.
"Ne oluyor ya?" Yerimden kalktım ve gözlerimi ovuşturarak kapıya vardım.
"Kim lan bu gece." Arkamdan Hakan gelirken kapıyı açtım.
Sezer karşımda duruyordu.
"Ne oldu gec-"
"Dila kaza yapmış!" Sözümü kesmesi ve beynimin idrak ettiği cümlelerle güldüm.
Gece gece şaka yapıyor olmalıydı.
"Güzel şakaydı dostum." Dedim zar zor. Yüzündeki hüzün ve ciddiyet ile yakasına yapıştım.
"Bugün beraberdik lan biz! Ne kazası." Titreyen sesim ile susup yutkundum.
"İrem ile kavga etmiş, yarım saat önce hastaneye kaldırmışlar. Doktor arkadaşım arayıp haber verdi. Gidelim hadi." Sezer kolumu çekiştirdiğinde put gibi dikilerek yüzüne baktım.
Bugün güle oynaya kollarımda yatan güzel kadın hastanede miydi şimdi.
"Adam buga girdi? Gidelim artık." Olduğum yerde dikilmeye devam ettim.
"Dayak mi istiyorsun amına koyayım hadi!" Yanağımda patlayan tokat ile önce şaşırdım sonra elimi kalbime bastırdım.
"Dila..." Diye fısıldadım. Yumruk yaptığım elimi kalbime vurdum.
"Dila!" Diye bağırdım sonra.
Sezer kolumdan tutup beni arabaya sürüklerken beynimin içinde yankılanan sözler ile dolan gözlerimi yumdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSTEK +18 | yarı texting
Teen Fictionsiz : Eli damarlı olanın şeyi de damarlı olur derler doğru mu? Uygar : Gece gece sen kimsin? Uygar : Canına mı susadın? siz : Uh,sert erkeklere bayılırım siz : Yatağa geçmemiz gereken konular var Uygar : Herkesle sevişmiyorum Uygar : Hele senin gibi...