Helllooo nasılsınız be minnoşlarım
kitabın sonuna geliyormuşum gibi hissediyorum bakalım nasıl devam edeceğiz
yıldızı parlatmayı unutmayın
bool satır arası yorum istiyorum sınır koymak istemiyorum, siz yaparsınız inanıyorum ben size 💋
***
@ uygardemiir |bir yıl öncesine gidiyoruz 👀
dilanursezgin ve diğer 16.350 kişi beğendi.
@ dilanursezgin - ceketin güzelmiş versene :)
@ uygardemiir + sen iste yeter kiyorumlar sınırlandırıldı-
***
Çirkin insanların olduğuna inanmazdım ben. Güzel olan kişilerin birbirine benzediğini düşünürdüm şu anda çirkin denilen insanların ise öteki kişilere benzemedikleri için öyle olduklarını ayrıca bu insanların özel olduğunu düşünürdüm çünkü insanlar hep aynıydı, benzeyen insanları seviyorlardı.. Ama günümüzde çirkin diye adlandırılan insanları belirli ve özel insanlar severdi.
Gözlerimi kavurucu bir sıcakla aralarken bedenimi ahtapot misali saran kollarla karşı karşıya geldim.
Uygar yine bedenini bedenim üstüne atmış kollarını sımsıkı sarmıştı belime.
Bu görüntü içimi tırnalarken ellerimi kurtarıp gözlerimi ofaladım.
Gözlerim komidinin üstündeki saate kayarken akrepin saat on ikiyi göstermesiyle gözlerim irice açıldı.
"Uygar kalk çabuk." Kolunu sertçe dürterken kollarını iteledim.
Daha ev bakmaya gidecektik ya.. Günün yarısı neredeyse geçmişti.
"Ne oluyor ya." Uygar homurdanarak gözlerini aralığında yataktan kalktım.
"Günün yarısını uyuyarak geçirmişiz kalk hadi." Uygar dirsekleri üstünde doğruluğunda ondan önce banyoya girdim.
İşlerimi halledip saçlarımı tepeden koca bir topuz yaptım.
Yüzümü kuraldıktan sonra banyodan çıktım.
Uygar hâlâ yatakta öylece yatıyordu.
"Uygar kalksana ya!" Diye cırladım. Hâlâ nasıl camış gibi yatıyordu.
"Yavrum ne bu enerji." Sesi boğuk çıkarken tepesine dikilip yastığını çektim.
"Ev görmeye gitmeyecek miyiz ya,merak ediyorum kalk hadi." Diye sızlandım. Ben uyandıysam oda uyanmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSTEK +18 | yarı texting
Genç Kurgusiz : Eli damarlı olanın şeyi de damarlı olur derler doğru mu? Uygar : Gece gece sen kimsin? Uygar : Canına mı susadın? siz : Uh,sert erkeklere bayılırım siz : Yatağa geçmemiz gereken konular var Uygar : Herkesle sevişmiyorum Uygar : Hele senin gibi...