Yorumlar ve voteler okunma sayısına göre çok düşük.
Lütfen satır aralarına bol bol yorum yapıp oy verir misiniz
Rica ediyorum.
sınır : 105 Oy 157 Yorum
^^^
Elimdeki içki bardağından büyük yudumlar alırken yanımda sıkkınca oturan Uygar'ı zerre umursamıyordum.
Bu gece benim gecemdi.
Doyasıya içecek dünyadan soyutlanacak ve hiçbir şey düşünmeyecektim.
Otelde ikinci gecemizdi ve şuan otelin büyük barındaydık.
Ortamda gürültülü, baş ağrıtıcı bir müzik vardı fakat ben şuan bunu umursamıyordum. Zihnim uyuşmuş durumdaydı.
"Daha içecek misin?" Dudaklarımdan bardağı çekip Uygar'a baktım. Başımı sallayarak onayladım.
"Hı-hım daha sarhoş olmadım." Elimdeki bardağı bitirip barmene doldurması için uzattım.
"Başım ağrımaya başladı Dila." Uygar'ın bilmem kaçıncı serzenişi ile yanaklarımı şişirdim. Buraya benim zorumla gelmişti ve burada olmaktan memnun olmadığı belliydi.
"Bir iki kadeh daha." Diye söylendim.
Daha yeni gelmiştik canım hemen nereye gidiyorduk?
"İçmeni istemiyorum,zararlı." Gözlerimi devirdim. Önüme itilen bardağı avucum içine alıp ona doğru döndüm ve sırıttım.
"Yirmi üç yaşındayım ve buna ben karar veririm."
"İyiliğin için söylemiştim."
"O zaman sende içme?" Bana söylüyordu fakat kendisinden haberi yoktu. Benden çok içtiğine emindim. Beni düşünmesi göz yaşartıcı olsada ben halimden memnundum.
"Tamam içmem." Kaşlarım havalanırken tek kaşımı sorgularcasına kaldırdım.
"Ciddi misin?" Diye sordum.
"Sen içmezsen bende içmem. Anlaşalım hadi." Elini uzattığında bir eline birde elimdeki bardağa baktım.
"Ya ben yanında yokken içmeye devam edersen?" Demekten kendimi alıkoyamadım. Sürekli yan yana gezecek halimiz yoktu.
"Verdiğim sözleri tutarım. Kuşkun olmasın." Dediğinde avcumda olan bardağı dikleyip elini sıktım.
"Anlaştık." Yarım ağız sırıttığında gözlerimi kıstım.
"Anlaşmamız bu geceden itibaren başlıyor. Bırakta şimdi doya doya içeyim."
^^^
"Ben gönlü bozuk bir sarhoşum. Ordan oraya zıplarım."
"Ben gönlü bozuk bir sarhoşum.
Ordan oraya koşarım. Na na na na." Anlamsız cümleleri birbine geçirip bağırırken beni çekiştiren kolu itmeye çalışıyordum."Rezil oluyoruz Dila sus artık." Baygın gözlerimi etrafta gezdirdim.
"Ne bakıyonuz lan, sarhoşuz alt tarafı ne olmuş!" Diye bağırdım bir kez daha.
İnsanların ayıplayan bakışlarından banane.
Bu benim hayatım.
"Hepinizi tek tek zıplatırım ha! Ayık olun!" Bir anda kendimi baş aşağı bulduğumda gözlerim bir popo ile karşı karşıya geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSTEK +18 | yarı texting
Dla nastolatkówsiz : Eli damarlı olanın şeyi de damarlı olur derler doğru mu? Uygar : Gece gece sen kimsin? Uygar : Canına mı susadın? siz : Uh,sert erkeklere bayılırım siz : Yatağa geçmemiz gereken konular var Uygar : Herkesle sevişmiyorum Uygar : Hele senin gibi...