2.9

30.3K 872 311
                                    

Selaaammm tam 2500 kelimelik bir bölümle karşınızdayımm

Bölüm hakkında görüşlerinizi ve bölüme geçmeden önce yıldızı parlatmayı unutmayın

Önceki bölüm istatistiklerine dayanarak bölüme sınır koyuyorum

SINIR / 155 YORUM 145 VOTE
-sınır geçmeden bölüm atmayacağım-

***

***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

***

Kafayı yastığa gömünce başlıyordu gürültü.

Biri sağdan çekiçle vuruyor diğeri tırnaklarını batırıyordu.

Biri içeride cenaze töreni düzenliyordu. Davullu,zurnalı.

Biri zehirini akıtıyor, nasıl güzel ağrıtıyor tahmin edilmezdi.

Başlıyor düşünceler, dört dönüyor orada. Zehir oluyor sana yangın, ama ellerin buz kesmiş...

Sabah erkenden kalkıp hazırladığım masaya iç çekerek baktım. Gece rahat bir uyku çekememenin rahatsızlığını tüm uzuvlarımda hissederken sol şakağımdan başlayıp elmacık kemiklerime kadar vuran baş ağrısını saymıyordum bile.

Abim içerdiydi. O da uyumuyordu, odasının önünden geçerken telefonla konuştuğunu duymuştum. Muhtemelen sevgili anneciğimde gece uyuyamamış sabahın köründe uyanmış ve abimi aramıştı.

Artık ona kızmıyorum,kızamıyordum.

O böyle bir kadındı ve ben ne kadar çaba sarf edersem edeyim onu değiştiremezdim. Zaten onunla uğraşacak kadar onu umursamıyordum.

Abim ise ; o dün bana ilk adımını atmıştı bu beni mutlu etmişti. Geç kalışları olsa bile o bunu fark etmişti.

Gelip özür dilemiş ve sımsıkı sarılmıştı. Yıllardır beklediğim şeyi yapmıştı.

"Dila?" Uygar mutfağın kapısından gözükürken ona doğru adımladım ve yanağına sulu bir öpücük bıraktım.

"Günaydın sevgilim." Dediğimde elini belime atarak o da yanağımı öptü.

"Günaydın yavrumda, sen ne ara kalkıp bu kadar şey hazırladın?" Dediğinde dudaklarımı büzerek omuz kaldırdım.

"Uyku tutmadı,bende kalkıp sizin için kahvaltı hazırladım. Hadi git üstünü değiştirde kahvaltımızı edelim." Uygar bir süre yüzüme baktı. Muhtemelen iyi olup olmadığını anlamaya çalışıyordu.

"İyiyim ben ya,git hadi. Bende abimi çağırayım." Beraber mutfaktan çıktığımızda odamıza girdi. Bende abimin kaldığı odanın kapısını çaldım.

İSTEK +18 | yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin