Selaaam bebekleriimm
Yeni bölümle geldim bazı olayları yüzeysel geçtiğim bir bölüm oldu artık bazı olayları fazla uzatmak istemedim çünkü.
Sanırım yavaş yavaş sona yaklaşıyoruz
Bölüm hakkında görüşlerinizi ve bölüme geçmeden önce yıldızı parlatmayı unutmayın
Keyifli bol okumalar olsun 👀✨
SINIR | 170 YORUM
*
***
Uzun bir yoldu bizim çıktığımız. Uzun zamandır da devam ediyorduk yolumuza.
Bazen gitmeleri gereken yere kadar eşlik edenler dışında çok kalabalık sayılmayan köhne bir sokaklarda hemde.
"Ben bunu giymem, hayatta giymem!" Uygar bir çocuk gibi mızmızlanırken gözlerimi devirerek ona baktım.
"Ne giymeyi düşünüyorsun peki? Kot pantolon mu giyeceksin hastaneden çıkarken?" Yaklaşık iki saat sonra ameliyatı vardı. O'na ameliyat sonrası giymesi için çok güzel bir şalvar almıştım.
"Bu ne Allah aşkına Dila, köy ağası mıyım ben? Giymem bunu yok olmaz." Dediğinde yanaklarımı şişirip elimdeki şalvarı bir kenarı bıraktım.
"Giymezsen giyme ya! Donunu, eşofmanını giyersin." Dedim asabiyetle. Ne bileyim o malum yerinden olacaktı. Belki acırdı. İyiliği için diyordum canım.
"Atar yapma da yavrum. Yakışır mı hiç o bana." Kollarımı göğsümde kavuşturup gözlerimi devirerek baktım ona.
"Tamam Uygar itiraz etmiyorum sana. İstediğini giyersin karışmıyorum." Bir şalvar yüzünden tartıştığımıza inanmak zordu.
"Tamam yavrum uzalaştıysak bu konuda gel yamacıma otur." Oturduğu yatağın boş kısmına elini vurduğunda dikildiğim yerde harekete geçip yanına oturdum.
"Tedirgin hissediyor musun?" Diye sordum. Ne hissettiğini merak ediyordum. Ben sormasam kendini bana açmazdı. Onu tanıyordum.
"İyi hissediyorum,tedirgin değilim. Bunu daha önceden halletmeliydim ama hep erteledim.." Dediğinde koluna sarılıp başımı omzuna yasladım.
"Şimdi yanında ben varım, bunun için bence mutlu olmalısın." Dedim moodumuzu yükseltmek adına keyifli bir sesle konuştum.
"Mutluyum evet. Bu iş biter bitmez sana nikahı basacağım." Dediğinde şaşkınlıkla gözlerimi belerttim.
"Ne? Ne nikahı?" Diye konuştuğumda başını arkaya atarak güldü. Ah benimle eğleniyor olabilir miydi?
"Bence zamanı geldi de geçiyor? Ne dersin bence zamanı geldi?" Yok canım ciddiydi. Ciddi ciddi evlenmekten bahsediyordu.
"Şimdi bunu konuşmayalım bence, yeri ve zamanı değil?" Diyerek geçiştirdim onu.
Daha uygun bir zamanda konuşsak daha doğru olurdu bence.
"Utanma canım." Dediğinde gözlerimi devirerek omzuna vurdum.
"Ne utanacağım Uygar ya? Deli etme beni?" Bugün gıcıklık modu üstünde gibiydi. Ve bu beni sinir ediyordu.
"Tamam bebeğim kızma hadi gel doktor gelene kadar biraz uzanalım." Uygar beni yatağa çekerken itirazsın yanına uzandım ve beline sarıldım.
Onun elleride sıkı sıkıya bana sarılırken göğsüne yaslandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSTEK +18 | yarı texting
Teen Fictionsiz : Eli damarlı olanın şeyi de damarlı olur derler doğru mu? Uygar : Gece gece sen kimsin? Uygar : Canına mı susadın? siz : Uh,sert erkeklere bayılırım siz : Yatağa geçmemiz gereken konular var Uygar : Herkesle sevişmiyorum Uygar : Hele senin gibi...