kesit

25.2K 621 12
                                    

***

Gördüğüm görüntülerle gözlerim sinirle yanarken, sinirden tir tir titreyen bedenimi kontrol altına almaya çalıştım.

Elimde sıkı sıkıya sardığım telefonum titrerken ekranını kendime doğru çevirip yazan ismi okudum.

Sezer'in ismi ekranda parlarken telefonun üstündeki tuşa basarak telefonu kapattım.

Yüzümdeki nemi sertçe silerken saçlarımı geriye itekledim ve başımı dikleştirerek iki bedene doğru adımlamaya başladım.

Onları suçlamayacaktım. Önce gördüğüm görüntünün aslını öğrenecek gözlerimin ve zihnimin beni yanılttığına inanacaktım.

Göğsün körük gibi inip kalkarken iki bedenin yanına vardım.

Varlığımı belli etmek adına sertçe boğazımı temizledim.

Bu doğum günü partisini mahvetmek istemezdim Sezer lakin özür dilerim.

İki çift bana dönerken "Senin ne işin var burada?" Diye sordum sert bir sesle.

Yeşim denilen kız pişkin bir ifade ile yüzüme bakarken gözlerimi devirdim.

"Gelmek istedim ve geldim. Sohbet ediyorduk bizde katılmaz mısın bize?" Uygar'ı işaret ettiğinde uyuşuk bakışlarımı ona çevirdim.

Elbet onunla sonra görüşecektim.

"Nasıl bir yüzsüz olduğunuzu merak ediyordum doğrusu sen ve yanındaki o yüzsüz. Zor gelmiyor mu bu çift oynamalar." Kollarımı önümde kovuşturduğumda üstümde gözlerini gezdirdi.

"Seninle muhattap olmayacağım Dila. Muhattabım sen değilsin." Gözlerini Uygar'a çevirdiğinde koluna yapıştım.

"Ben seni altıma almadan buradan siktir olup gidiyorsun..."

***

Yeniden Selaaam

Muhtemelen 2.6da  yayımlanacak olan sahneden küçük bir kesit atıyorum buraya.

Yeşim Uygar'ın peşini bırakmayacak gibi bakalım neler olacak

Sonraki bölümde görüşürüz baaay

İSTEK +18 | yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin