1.2

95.7K 2.3K 1K
                                    

Selam önceki bölüm yorumları az olduğu için sınır koyuyorum.

Lütfen satır aralarına yorum bırakmayı unutmayın 🥺

^^^

Uygar önüne konan sushi tabağına garip garip bakıyordu.

Sevmediği mimiklerinden belli oluyordu.

Önümdeki sushi çubuklarını paketinden çıkartıp birbirinden ayırıp Uygar'a uzattım. Garip garip bir bana birde çubuğa baktığında kıkırdadım ve çubuğu hafifçe salladım.

"Tutmayı bildiğini sanıyorum?"

"Biliyorum Dila." Elimden çubukları kibarca aldığında onun önündeki çubukları kendime aldım. Sekiz adet sushi vardı. Üçünü ben beşini o yiyecekti.

Ondan önce davranarak çubuğu parmaklarım arasına kıstırıp servis tabağında olan sushilerden birini aldım, soya sosunu bandırdım tek severde ağzıma atıp parmaklarımı dudaklarım üstüne bastırdım.

Uygar yüzünü buruşturup baktığında kahkaha atmamak için kendimi sıkıyordum.

Lokmamı yuttum.

"Kalkıp gitmemi istemiyorsan başla artık." Ofladı ve çubuğu parmakları arasına sıkıştırıp sushilerden bir tanesi çubuğun arasına kıstırdı.
Burnuna yaklaştırıp kokladı.

Eğer çevrede insan olmasaydı bu hallerine karnım ağrıyana kadar gülerdim.

"Hadi ye gitsin." Burnunu parmakları ile kapatıp sushiyi ağzına attı.

Havada küçük bir alkış tuttum.

"Tebrik ederim,şimdi çiğne gitsin." Dediğimi yapıp geviştirmeye başladığında yüzü her saniyede kasılıp kırmızı bir hâle dönüyordu.

"Çok çiğneme yut." Su bardağını ona doğru uzattım.

Elimden suyu alıp büyük bir yudum aldı, lokmasını yuttu.

"İğrenç." Diye söylendiğinde, başımı yana yatırıp alayla gülümsedim.

"Kaldı dört tane." Hırıltılı bir nefes koyverdi.

Yüzüme doğru yaklaştı.

"Başka bir yolu yok mudur bu işin?" Cık'ladım. Maalesef yoktu. Tabakta ki sushiler bitecekti.

"Maalesef yok. Hadi biraz hızlı ol. Soya sosuna wasabi sosuna falan batır ." Sosları önüne doğru ittim.

"Dila." Başımı küskünce başka yöne çevirdim. "Yemeyeceksen gidiyorum." Diye mırıldandım ortamı incelerken.

"Tamam anasını satayım,tamam." Seri bir hareketle çubuğu kullanmdan bir sushiyi eli ile kavrayıp ağzına attı.

Şaşkın şaşkın gözlerimi kırpıştırdım.

Eli ile masayı tutarken yüzü kızarmaya başladı. Parmaklarını dudaklarına bastırdığında suyu uzattım.

Kırmızıdan moruna geçiş yapıyordu.

"Kalk tamam yeme kalk." Sandalyeyi iterek ayağa kalktım. Uygar benimle birlikte kalkıp koşar adımlarla lavabo tarafına yürümeye başladığında arkasından iç çektim.

"Zorlamasa mıydım acaba?" Kendi kendime mırıldanıp yerime oturdum.

Bende yumurta yemeyi hiç sevmezdim. Annem küçükken zorla yedirir geri çıkarmamam için başımda beklerdi. Ben dayanamaz ağlayarak lavaboya koşar içim çıkana kadar istifra ederdim. Sonra arkamdan annem gelir sırtıma sert bir darbe indirirdi.

İSTEK +18 | yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin