kesit

48.8K 1K 120
                                    

Elini saçlarına doğru doladım üstümüze yağan,bedenimizi sırımsıklam eden yağmuru umursamadan.

Yüzü acı ile kasılırken yüzümü yüzüne yaklaştırdım.

"Ben arkamdan iş çevirecek birine dost demem!" Sertçe konuştum içimdeki duygu karmaşasını umursamadan!

Yıllar yılı dost sandığım insan meğer dostum değilmiş.

Yıllar yılı sırrımı paylaştığım insan meğer sırdaşım değilmiş.

"Seni hiç sevmedim. Hep benden, bizden bir adım öndeydin! İnsanların göz bebeğiydin. Herkes seni sevdi fakat ben asla! Annesinin bile sevmediği kızı ben neden seveyim ama değil mi!" Onu sertçe yere ittim.

"Sen bu düşüncelerle benim kulvarımda olamazsın zaten!" Islanan saçlarımı geriye atıp dizlerimi kırarak üstüne doğru eğildim.

"Bundan sonra kork benden!"

"Ne yaparsın sevgiline mi şikayet edersin." Kahkaha atarak başımı salladım.

"Seni bu ülkeden sürgün ederim kızım ayağını denk al yoksa ben ne yapacağımı emin ol bilirim. Senin o küçük aklına gelmeyecek olan büyük şeyler..." Yerimde doğrulup arkamı döndüm. Ve arabama doğru bindim.

"Kendine çok güveniyorsun Dila Sezgin!" Yerimde durup omzumun üstünden ona baktım.

"Senin aksine güvenim kendime tam!" Arabamın kapısını açıp arabama bindim.

Cama sertçe vuran yağmur damlaları ile iç çektim.

Arabayı çalıştırıp silecekleri otomatik konuma getirip yola koyuldum.

Yol yağmurdan ve gökyüzüne inen karanlıktan zor bir hâle gelirken gözlerimin dolmasına engel olamadım.

Annesinin bile sevmediği kızı ben neden seveyim...”

Bulanık olan yolu gözyaşlarım daha zor bir hâle sokarken telefonum çalmaya başladı.

Uzanarak telefonu yan koltuktan aldım.

Uygar arıyordu. Telefonu direkt açtım.

"Efendim." Dedim elimin tersi ile gözlerimi silmeye çalışırken.

"Ağlıyor musun sen!" Silecekler dururken koluna birkez daha dokundum.

Fakat çalışmadı.

"Yoldayım." Dedim kolu açıp kapadım.

"Bu havada ne işin var dışarıda Dila!" Telefonu koltuğa sinirle fırlattığım sırada bir korna sesi geldi.

Direksiyonu bilinmezliğe çevirirken içinde olduğum araba savruldu.

Ruhum çekildi ve gözlerim boşluğa doğru kaydı...

•••

Bekletmeden atıyorum.

Biraz gizem ve ekşın lazımdı.

Bakalım ileride neler olacak.

Hadi öptüm yine sizi ✨

İSTEK +18 | yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin