Oy ve yorum 🚗
Yorum görmeyince yazasım gelmiyor beni motive edin pls
^^^
Eve girdiğimde direkt kendimi banyoya attım uzun vadeli bir duş alıp kendimi rahatlattım.
Parmaklarım buruşmaya başlayınca duştan çıktım. Üstüme iç çamaşırlarımı geçirip gri penye şortumu ve siyah oversize tişörtümü giyindim.
Bihter'in suyunu ve mamasını yenileyip saçıma havlu sardım.
Kendine sade bir kahve yaptım ve telefonlarımı alıp balkondaki salıncağıma geçtim.
Önce telefonumdan gelen bildirimleri kontrol ettim.
İrem'in attığı mesaj dikkatimi çekerek mesajın üstüne tıkladım.
İrem : Cuma gecesi çocuklara plan yaptık
İrem : Sahilde kamp kuracağız
İrem : Sende gel
İrem : Koca bir gündür neredesin
İrem : Uygar cephesinde gelişme var mı
İrem : Dilaaa !
siz : Gelirim tâbii ne getirmem gerekiyor
İrem anında çevrimiçi olurken kahvemden bir yudum aldım.
İrem : Gerekli olduğunu düşündüğün her şeyi getir. Çadır ve uyku tulumu işini Sezer halledecek
İrem : Asıl merak ettiğim konuya gel
İrem : Uygar'a yazdın mı?
Mesajlardan çıkarak İrem'i sesli olarak aradım
"Yazdım fakat anonim olarak." Dedim direkt.
"Af buyur?" İrem'in şaşkın sesi ile iç çektim.
"Anonim olarak yazdım İrem. Ve şu an çok pişmanım. Keşke hiç yazmasaydım." Zaten arkadaş çevremiz birdi. Neden böyle bir aptallık yapmıştım ki?
"Ov olaylar karışık desene." Aynen öyleydi.
"Dün gece Uygar'ın evinde kaldım." İrem çığlık atınca telefonu kulağımdan uzaklaştırıp yüzümü buruşturdum.
"Oha anlat hemen."
Üç gündür başımdan geçen her şeyi en ince ayrıntısına kadar İrem'e anlattım. Birine anlatıp rahatlamam ve akıl almam gerekiyordu çünkü.
"Bence söyle anonimin sen olduğu. Nedeni ve nasılı ile anlat. Sorun edeceğini sanmıyorum."
"Adama nude attım İrem." Pişman değildim elbette ama çekince duyuyordum.
"Ne olmuş yani? Uygar bu, eminim ona daha önce yüzlerce nude atan olmuştur. Ağızdan hiç duymadım şu şu bana orasını burasını attı diye."
Gözlerimi yumup sinirle inledim.
"Bilmiyorum ya, sanırım bir süre daha söylemeyeceğim." İrem karşı taraftan iç çekti.
"Eğer sen olduğunu sonradan öğrenirse onunla taşak geçtiğini düşünecek. Senin her zaman arkandayım fakat sonrasında olacaklar can sıkıcı olabilir." Neden bu kadar haklısın İrem?
Anlımı sıvazladım.
"Düşünüp tartmam gerekiyor. İçimde çelişip karar vereceğim sanırım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSTEK +18 | yarı texting
أدب المراهقينsiz : Eli damarlı olanın şeyi de damarlı olur derler doğru mu? Uygar : Gece gece sen kimsin? Uygar : Canına mı susadın? siz : Uh,sert erkeklere bayılırım siz : Yatağa geçmemiz gereken konular var Uygar : Herkesle sevişmiyorum Uygar : Hele senin gibi...