Ayool hello helllo
bölüme geçelim demeden biraz sitem etmek istiyorum
önceki bölüme 180 yorum sınırı koymuştum bölüm 3k okunduğu hâlde sınır geçmedi
bölümün gelmesi için bir şeyler yapmıyorsunuz emeğimin karşılığını istediğim şekilde alamıyorum
180 yorum ya herkes bir kelime yazsa geçecek olan sınır bu çok zor değil
bu bölümede aynı sınırı koyuyorum
bu sefer ciddiyim sınır geçmeden bölüm atmayacağım.
SINIR | 180 yorum
***
İnsan nasıl sevmeli diyorlardı ya ; ana rahminin verdiği güveni vererek sevmeliydi, saracaksa mutlaka kırkı çıkmamış bir bebeğin kundağı gibi sarıp sarmalamalıydı.Boy aynası gibi bir mesele birini sevmek. İnsan kendi sınırlarının farkına varıyor...
Ellerimi kucağımda bağlamış karşımızda bizi dikkatle izleyen Neriman anneye ve Uygar'ın babası olan Uğur Bey'in dikkatli bakışlarına kaçamak bakışlar atıyorduk.
"Ee çocuklar bizi böyle süzmeye devam mı edeceksiniz yoksa konuşacak mısınız?" Neriman anne söze girerken Uygar ile göz göze geldik.
'Ne oluyor be?" der gibi bakıyordu yüzüme Uygar.
İnan sevgilim bende aynısını düşünüyorum...
"Anne gelişiniz ani olduğu için biraz şaşkınız kusura bakmayın yani?" Uygar konuşurken babası gülerek araya girdi.
"Şaşırmayın oğlum biz hayırlı bir iş için geldik." Dediğinde nefesim kesildi gözlerim açıldı.
'Hayırlı iş...'
Ne işi?'
"Anlamadım baba ne işi?" Uğur Bey önce karısına baktı sonra ciddi bir ifade takıntı yüzüne.
"Bak oğlum annen olanları anlattı, hanım kızımla aranda olanlar belliki ciddi. Hem aynı evde yaşıyorsunuz uzun zamandır artık bunun adını düzgünce koymak lazım. Daha fazla böyle olmaz." Dudaklarımı birbirine bastırıp başımı eğdim. Bir bakıma haklıydı.
"O yüzden bizde çıkıp geldik oğlum. Bu ilişkinin tam olarak adını koymak size yakışır." Neriman annede konuştuğunda başımı kaldırarak ikiliye baktım.
"Benim ondan önce yapmam gereken bir şey var anne ; önce Dila'ya evlilik teklifi etmeliyim. Zaten bunun için geç bile kaldım."
"Et tâbii oğlum. Ah bu arada güzel kızım, anneler ne zaman gelecek. Hazırlıklar yapılırken onlarda burada olsa çok iyi olur." İç yanağımı sertçe ısırdım.
Yapmam gereken büyük bir açıklama vardı...
"Annemler aslından yurt dışında değil,Erzincan'da.." Diye başladım söze. Sonra annelerimin buraya gelişi, bana direttikleri her şeyi çekinmeden her detayıyla anlattım.
Abimin burada olduğunu şuan tek destekçimin o olduğunu anlattım.
***
Neriman annelerin hâlâ bizi evlendirmek için geldikleri beni ; düşündükçe şaşkınlık içinde bırakmaya devam etsede bir yanım bundan sevinç duymuyorda değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSTEK +18 | yarı texting
Teen Fictionsiz : Eli damarlı olanın şeyi de damarlı olur derler doğru mu? Uygar : Gece gece sen kimsin? Uygar : Canına mı susadın? siz : Uh,sert erkeklere bayılırım siz : Yatağa geçmemiz gereken konular var Uygar : Herkesle sevişmiyorum Uygar : Hele senin gibi...