2.4

34.5K 971 243
                                    

SELLAM ☠

Bölüme geçmeden önce yıldızı parlatmayı unutmayın

Bol satır arası yorum istiyorum, siz yaparsınız 💋

İyi okumlar ♧

@ dilanursezgin|özlü sözler nokta com🖋

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@ dilanursezgin|özlü sözler nokta com🖋

uygardemiir, aysezerto ve diğer 14.012 kişi beğendi.

@ uygardemiir+ beniim ki  <3
@ dilanursezgin+ senin senin ki <3

yorumlar sınırlandırıldı-

***

Radyodan çalan müziği dinlemek çok daha keyiflidir çünkü o an hangi şarkının geleceğini bilemezsin...

Sevdiğin şarkı geldiği anda mutlu olursun hâlbuki o sevdiğin şarkıyı kendinde açabilirsin fakat o an tesadüf olmuş işte, güzel olmuş güzel hissettirmiş seni.

İşte aşk da böyledir ya. Tesadüfü güzeldir. Nasıl hissettirdiğini az çok bilirsin beklemediğin anda geliverir ve seni mutlu eder...

"Dila Hanım!" Gülerek yüzüme bakan adama karşın önce gözlerimi kıstım. Sonra uzattığı eline baktım. Tanıdık gibi geliyordu sanki ama emin olamamaştım.

Tanıyor muydum ki ?

Üstümde Uygar'ın hafif bakışlarını hissetsemde adamın uzattığı eli medeniyet namına sıktım.

"Pardon ama tanışıyor muyuz?" Diye sordum atmosfere yayılan gergin havayı dağıtmak adına. Gergindi. Hissediyordum.

Yanımda patlamaya hazır bir volkan vardı... İri eli bacağımı hafif bir basınçla sıkıyordu. Kim lan bu lavuk diyordu beyninden beynime mesajlar göndererek...

"Yağız ben,portremi çizmiştiniz. Blogunuzda tanışmıştık. Görünce selam vermek istedim."

Yağız?

Yağız...

Hatırla kızım...

"Ah evet hatırladım sizi. Takımınızın amblemini de çizdirmiştiniz yanılmıyorsam?" Hatırlar gibi olmuş bir şeyler söylemiştim. Umarım yanlış adama konuşmuyorumdur.

"Evet, Fenerbahçe logosunu çizmiştiniz portre ile birlikte. " Adam hâlâ ayakta dikilirken boş sandalyeyi işaret ettim.

"Oturmaz mısınız?" Yağız Bey bu teklifi bekliyor gibi direkt boş sandalyeye otururken yanımda oturan, kaşları çatık bir şekilde karşısındaki adama bakan Uygar'a baktım. Bacağımı sıvazlayan elinin üstündeki elini tuttum.

İSTEK +18 | yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin