Yorum yapın alooo
Biraz etkileşim plase 🛐
Hadi pamuk eller yoruma kıçlarını yediklerim💋
^^^
siz : Günaydın Uygar
siz : Umarım tembellik yapıp hâlâ yatakta yatmıyorsundur
siz : Yatmıyorsun değil mi
Uygar çevrimiçi
Uygar : Günaydın
siz : Sadece kuru bir günaydın mı
siz : Kalbim kırıldı şimdi
Uygar : Umrumda olduğunu mu düşünüyorsun
Uygar : Seni tanımıyorum bile
siz : Bu kadar kaba olmak zorunda değilsin
siz : Alınıyorum cidden
Uygar : Yapacak başka işlerin yok mu
siz : Şuan tek işim seni tav etmek
siz : Seni istiyorum ve istediğimi elde etmeden rahat edemeyeceğim
siz : Anlatabildim mi beyefendi
Uygar : Bahsettiğin istek seks üzerine mi kurulu
Uygar : Eğer öyle ise sana birilerini ayarlayabilirim
siz : Ne! Ne diyorsun be sen!?
siz : Cidden çok kabasın.
Konuşmayı sessize alıp yataktan kalktım.
Günlük kullanıldığım telefonu alıp İrem'i aradım.
Bugün hava fazlası ile güzeldi. Denize girmelik bir hava vardı. Kafa dağıtmak adına plaja gidip biraz yüzmek hiç fena olmazdı.
İrem'i arayıp deniz için çocuklarla bir saat sonrası için buluşma ayarlamasını söyledim. Şimdi benim mesaj atacak ve açıklama yapacak halim yoktu.
Kabul ettiğinde keyfim biraz olsun yerine gelmişti.
Dolabın alt köşelerinde olan bikinimi çıkartıp yatağın üstüne bıraktım.
Banyoya girip üstümdeki kıyafetleri çıkardım. Vücudumda gözüme batan yerleri jiletle alıp bacaklarımı ve üst bedenimi kremledim. Ellerimi yıkayıp saçlarımı taradım. Saçımı iki yana ayırıp balık sırtı ördüm.
Üst dolapta olan makyaj çantamı çıkardım. Kaşlarımı tarayıp kirpiklerimi kıvırdım. Dudaklarıma gloss sürüp banyodan çıktım.
Yatağın üstüne bıraktığım bikinimi üstüme geçirdim.
Boynuma inci, aralarında toz pembe kelebekler olan kolyeyi boynuma taktım. Ayak bileğime halhal taktım.
Dolaba yeniden ilerleyip içinden oversize bir tişört ve kot şortumu çıkardım. Onları da giyindikten sonra ayağıma sandaletlerimi geçirip plaj çantamı hazırladım.
^^^
Üstümdeki kıyafetleri çıkartıp şezlonga uzanarak güneş gözlüğümü gözüme taktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSTEK +18 | yarı texting
Teen Fictionsiz : Eli damarlı olanın şeyi de damarlı olur derler doğru mu? Uygar : Gece gece sen kimsin? Uygar : Canına mı susadın? siz : Uh,sert erkeklere bayılırım siz : Yatağa geçmemiz gereken konular var Uygar : Herkesle sevişmiyorum Uygar : Hele senin gibi...