SELAAAM BÖLÜME GEÇMEDEN ÖNCE YILDIZI PARLATMAYI UNUTMAYIN.
Bölüm +18 içermektedir. Rahatsız olacaklar için başladığı kısma uyarı koyacağım.
Sınır : 150 Oy 200 Yorum
sınır geçmeden bölüm gelmeyecek.İyi Okumlar 💋❤️
^^^
Uygar'ın kravatını bağlarken yüzüm son derece asıktı. Gitmesini istemiyordum.
Üstelik uykumu da tam anlamamıştım. Üstelik karnım ağrıyordu.
Tam şanssızlar gününe uyanmıştım.
"Bebeğim..." Uygar yüzümü avucu ile kavrarken kravat bağlama işini bitirip yakasını düzelttim.
"Ne zaman geleceğini haber ver olur mu?" Diye sordum,yanağımda olan elini tutarken.
"Merak etme güzelim. Telefonum açık olacak,sende açık tut arayacağım seni." Mutluluk ile gülümseyip başımı salladım.
"Tamam sevgilim,sende dikkat et kendine. Ve en önemlisi çabuk gel." Alnımı öpüp odadan çıktığında tepinerek yatağa atladım.
İstanbul'a dönünce ne yapacaktım ben?
Telefonumu alıp İrem'i aradım. Biraz dedikodu yapıp içimi dökmem lazımdı.
Telefon ilk çalışta açılırken yüz üstü dönüp ayaklarımı sallamaya başladım.
"Selam bebeğim, sonunda aklına gelebildim mi?" İrem direkt sitemle konuya dalarken "Selam İrem, bende iyiyim sağol." Dedim alayla.
"Yaa of, bırak nasılsın napıyorsun faslını. Tatil nasıl gidiyor, seviş- ay pardon gelişme var mı ?" Gözlerimi devirdim. İrem'den de ancak böyle bir konuşma beklenirdi ya zaten.
"Hı-hı var. Sevgili olduk." Dedim ve telefonu kulağımdan uzaklaştırdım.
İrem'den bir çığlık sesi geldi...
"Oha! Ne dedin! Ne zaman! Nasıl ! Nerde ! Hangi pozisyonda!" Gözlerimi devirdim.
"Pozisyon falan ayıp oluyor kanka?"
"Ayıp yatakta olur Dila? Ay aman neyse, ne zaman oldu bu. Ay çok sevindim."
"Dün." Dediğimde yine bir çığlık attı? Allah aşkına neden sürekli çığlık atıyordu. Sanki evlendim.
"Ben biliyordum zaten sizin olacağınızı. Ay gidip herkese anlatmam lazım."
"Hayır anlatma!" Dedim, sesimi yükselterek. Henüz kimsenin bilmesini istemiyordum.
Devam ettim,"Şuan sadece sen bil kimseye söyleme, henüz yeni. En yakınım sen olduğun için anlatıyorum sana."
"Tamam kanka sen anlatma dediysen anlatmam, kusura bakma zaten biraz fazla gaza geldim." Dediğinde kıkırdadım ve yatakta ters döndüm.
"Neyse orada ne var ne yok? Var mı olay falan?" Diye konuştum konuyu değiştirerek.
"Şuan bir sorun yok Dila. Sensiz buralar tatsız. Sezer çalıyor, Asu'nun suratı beş karış. Hira zaten başka bir âlemde. Tek kaldım sensiz." Dudaklarımı büzdüm.
"Ya bende şuan sıkılıyorum. Uygar toplantıya gitti. Bende tek kaldım."
"Havuza falan git, alışveriş yap. Ne bileyim Uygar enişteme bir şeyler al anlarsın ya?" Kinayeli sesi ile göz devirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSTEK +18 | yarı texting
Teen Fictionsiz : Eli damarlı olanın şeyi de damarlı olur derler doğru mu? Uygar : Gece gece sen kimsin? Uygar : Canına mı susadın? siz : Uh,sert erkeklere bayılırım siz : Yatağa geçmemiz gereken konular var Uygar : Herkesle sevişmiyorum Uygar : Hele senin gibi...