- Fiúk, már hat óra van! Indulnunk kéne. Oda kell érnünk maximum tizenegyre és négy és fél órás az út.
- Szuper, akkor még van egy fél óránk - szólok ki Liamnek.
- Nem, nincsen! El kell indulnunk most. Szálljatok be a kocsiba!
- Ah, jól van - állunk fel Niall-lel mindketten a kanapéról és bevágjuk magunkat a kocsi hátsó ülésére.
- Hé, ne durcizzatok már! Muszáj mennünk - szólal meg egy öt perc után Liam békülékeny hangon.
- Nem is durcizunk - motyogja Niall.
- Kértek müzliszeletet? - dob hátra úgy öt darab különböző fajtájút.
- Köszi - mondjuk egyszerre Niall-lel.
Gyorsan megnézem, hogy melyikben van a legkevesebb kalória és miután megtaláltam, hogy az áfonyásban, azt kezdem el enni.
- Meséljetek már valamit, ideges vagyok - sóhajtok egy nagyot.
- Nekem nincs jó sztorim - mondja drámai hangsúllyal Liam.
- Nekem sincs, de ezt tudod. Bár... mikor anya hozott hozzátok reggel, láttam egy borzot az út szélén - meséli hatalmas mosollyal az arcán Niall, mire mindketten furcsán nézünk rá. - Mi van? Tök meglepő volt, hogy csak ott sétálgatott. Szeretem a borzokat.
- Te egyre furább vagy, Horan - nevet fel a trainerem.
- Hidd el Liam, te is - mosolyog angyalian a szőke. - Úristen, Hazz! - néz rám, miközben szája egy apró o alakot formál. - Nem is mondtad, hogy milyen ruhád lesz!
- Egy sárga ruha lesz rajtam. Majd ott meglátod, hogy milyen is pontosan.
- Harry, még meg kéne beszélnünk jobban ezt a Tomlinsonos dolgot - vált témát Liam, miközben rám néz a visszapillantóból.
- Úúú - néz rám Niall a szemöldökeit húzogatva, mire rácsapok a karjára. Talán kicsit túl erősen is.
- Khm... szóval tudom, hogy mennyire felnézel rá. Ha beszélni szeretnél vele, lerendezem neked, csak kérlek, a verseny után. Nem akarom, hogy bármelyikünk imidzsét tönkretegye egy olyan hír, hogy mi rábeszéltük Tomlinsont arra, hogy jó pontokat adjon neked. Bármennyire is nem akarod elhinni, kurvára esélyes vagy a gőzelemre és tudod, hogy ez mennyire egy mocskos világ. Ha nyersz, fel kell készülnöd arra, hogy valószínűleg cikkezni fognak arról, hogy Louis felpontozott téged, csak mert hasonló cipőben jártok.
- De hát ez hülyeség! - csattanok fel. - Ha gondolkoznának, rájöhetnének, hogy valószínű Louis is utálta, ha máshogy kezelték. Egyenlő akart lenni a többi versenyzővel. Most miért tenné az ellenkezőjét?
- Hazz, nyugi. Ezt el kell fogadnod. Majd megoldom úgyis, szóval nincs miért aggódnod - mosolyog rám biztatóan Liam.
- Azért ez elég szar. Úgy sajnállak ilyenkor titeket. De hoztam chipset. Egészségeset - hangsúlyozza Ni, amire már nekem is felcsillan a szemem. - Hátha ettől kicsit jobb kedvetek lesz
- Li, ehetek? - pillantok rá némán könyörögve.
- Persze, hogy ehetsz! De akkor nekem is adjatok! - nyújtja hátra a kezét Liam, amibe bele is teszünk egy felbontott csomagot.
Az utazással töltött további két órában már csak zenét hallgattunk és nevettünk. Rohadt sokat nevettünk. Ezért is imádom, ha Niall velünk van, mivel vele egy másodperc sem telik el unalmasan.
- Menjetek meg és keressétek meg az öltözőket! Mindjárt megyek én is - mondja a trainerem, ahogy gyorsan megáll az épület előtt, ahol a verseny lesz.
YOU ARE READING
Style(s) and Tiaras - BEFEJEZETT
FanfictionA szépségversenyek világa néha meglehetősen ijesztő is tud lenni, ha a győzelemről van szó. Ezt nagyon jól tudja a tizenhét éves Harry Styles is, aki már kiskora óta szerepel legfőképpen Amerika legnagyobb szépségversenyein. A legkülönlegesebb pedig...