Az utóbbi heteket leginkább tanulással töltöttem, de végre megkaptam az emailt, hogy sikeres vizsgát tettem mindenből. Már mindenhol elkezdődött a nyári szünet és így pont kapóra jött, hogy június huszonegyedikén, azaz tegnap értesítettek az eredményekről, mivel Zayn rögtön meg akarta ezt a számára hatalmas eseményt ünnepelni, ezért Niall nemsokára megérkezik hozzánk. Természetesen Liammel együtt, mert nehogy már Z elszalasszon egyetlen alkalmat is, hogy találkozzon a kiszemeltjével. Nyilvánvalóan ezért ő megy értük a reptérre. Előre sajnálom szegény Niallt.
- Kész van minden, galambocskák? - jön be a konyhába riszálva a fekete hajú.
- Zayn, fejezd be - szól rá röhögve Louis, aki a tányérokat szedi ki a konyhaszekrényből, hogy aztán kivihessük a medencénél lévő asztalhoz. Azt találtuk ki, hogy ha mindenképpen ünneplünk, akkor hasznosítsuk a medencét is, így egy medencés partit készítünk elő. - Nyugodj már le, te bolond! Csak idejön Harry két közeli barátja.
- Hülye vagy? Az egyik közülük Liam. Érted? L-I-A-M.
- Tudjuk, hogy bele vagy zúgva, de olyan vagy, mint egy kis szerelmes tini.
- Hé! - háborodunk fel a férfivel egyszerre, bár mindketten más okokból.
- Most mi v... Ó... ne haragudj, drága. Tudod, hogy nem úgy értettem - csókol meg lágyan.
- És én? - vágja csípőre kezeit Zayn.
- A te esetedben pontosan úgy értettem, ahogy mondtam - vonja meg a vállát Lou.
- Nem tudom miért barátkozok még mindig veled - sóhajt Z, miközben a fejét ingatja.
Kuncogva nézem a kettejük veszekedésnek álcázott baráti társalgásuk, majd megragadom a tányérokat és pár poharat is, és kiviszem őket az asztalra. Nem sokkal később Lou is csatlakozik hozzám, és segít kirakosgatni a nasikat és az innivalókat is. Zayn addig elment Liamékért a repülőtérre, úgyhogy ők is nemsokára itt lesznek. Bevallom, izgulok egy kicsit. Bár nyilvánvalóan sokat beszélgettem Liammel és Niall-lel is, de más ha élőben is belelátnak a Louisval való kapcsolatunkba.
- Minden rendben? - lép a hátam mögé Lou és meleg tenyereit a vállaimra helyezi.
- Persze, csak elgondolkodtam.
- Szeretlek - suttogja a fülembe.
- Én is szeretlek - hajtom hátra a fejem, hogy a vállán támasszam.
- És nagyon büszke vagyok rád.
Piros orcákkal fordulok felé és egy puszit nyomok a szájára. Ezután a medencéhez sétálunk és a lábunkat belelógatva leülünk a szélére. A férfi vállára hajtom a fejem, és mélyet szippantok a kellemes illatából. Így ülünk és beszélgetünk mindenféle témáról, amíg Zayn fehér BMW-je be nem gurul az udvarba.
- Nialler! - sikkantom, amint a szőke fiú kiszáll a kocsiból és óvatosan körbenéz. Amint meglát a távolban, szaladni kezd felém, én pedig felé. Ahogy félúton találkozunk és egymásnak csapódunk, kacagva terülünk el egymáson. - Jaj, de hiányoztál! - szorítom magamhoz.
- Te is hiányoztál, Hazz! Annyira nagyon - simogatja a hátam.
- Nekem is hiányoztál! - mosolyog rám szeretetteljesen Liam Zayn mellől.
Vigyorogva sietek oda hozzá is és a karjaimba zárom.
- Úgy örülök, hogy itt vagy!
- Hol van Louis? - kérdezi még mindig engem ölelve.
- Itt vagyok. Sziasztok! Üdv nálam! - sétál hozzánk a férfi.
- Köszönjük, hogy itt lehetünk - mondja kedvesen Li.
KAMU SEDANG MEMBACA
Style(s) and Tiaras - BEFEJEZETT
Fiksi PenggemarA szépségversenyek világa néha meglehetősen ijesztő is tud lenni, ha a győzelemről van szó. Ezt nagyon jól tudja a tizenhét éves Harry Styles is, aki már kiskora óta szerepel legfőképpen Amerika legnagyobb szépségversenyein. A legkülönlegesebb pedig...