- Mikor szeretne indulni? Csak mert nem szeretném feltartani önt.
- Dehogy, nem tartasz fel, Harry. Bár, talán már indulnunk kéne, nehogy bezárjanak minket - neveti el magát.
- Induljunk akkor - veszem magamhoz a telefonom. - Nem lett volna programja ma estére? - kérdezem, míg az öltözőben vagyunk
- Az egyik barátom hívott bulizni, mert ő is pont itt van a városban, de semmi kedvem nem volt hozzá. Öreg vagyok már az ilyenekhez.
- Nem is öreg - forgatom meg a szemeim. - Ugye tudja, hogy a példaképemről nem mondhat csúnyákat?
Louis nevetve nyitja ki a kis helyiség ajtaját, majd szemöldökei rögtön felszaladnak, ahogy a folyosón korom sötét van és egy lélek sincs kint.
- Mégis hány óra van? - kérdezi a homlokát ráncolva.
Óvatosan előveszem a mobilom a zsebemből és szemeim egyből kikerekednek.
- Fél egy - nyögöm ki.
- Csak van még itt valaki rajtunk kívül, ne félj!
- Minden rendben - biztosítom, hogy nem fogok pánikolni.
- Világítanál kérlek? - kérdi lágy, megnyugtató hangon.
Bekapcsolom a vakut és magunk elé tartva sétálunk a hátsó kijárathoz. Muszáj még valakinek itt lennie. Louis az ajtóhoz lép és lenyomja a kilincset. Nem nyílik.
- Oké, semmi baj, még van a főbejárat. Maximum megkerüljük az épületet, hogy a kocsihoz menjünk.
Bólintok egyet és csendesen haladok a férfi mellett. Amint odaérünk, Mr. Tomlinson újból lenyomja a kilincset, de ez sem nyílik ki.
- Hát... ez már probléma.
- Hívd fel a trainered és mondj el neki mindent! - mondja, miközben leül a hallban kihelyezett kanapéra.
Amíg Liam számát keresem, én is leülök mellé. A trainerem szinte rögtön felveszi, én pedig abban a pillanatban kihangosítom.
- Hol vagytok már, Harry? Mit csináltok eddig? - kérdezget aggódva.
- Lenne pár tippem - hallom meg a háttérből Niall hangját. Hogy lehettem ekkora idióta, hogy kihangosítottam?
- Niall! Maradj már! - szól rá erőteljesen Liam. - Mi van ha ki van hangosítva?
- Mindent kristálytisztán hallok én is - szól bele Louis a vigyorát takargatva. A másik oldalról csak egy apró nyikkanást hallunk, mire a férfi felkuncog.
- Szóval vázolom a helyzetet. Konkrétan bezártak minket.
- Börtönben vagytok? - akad ki rögtön Liam.
- Nem - sóhajtok fel. - Még az épületben, ahol a verseny volt. Senki nincs itt és minden ajtót bezártak.
- Szóljunk a tűzoltóknak, hogy betörjék az ajtót?
- Ne haragudjon, de azért egy ilyen ajtó ki tudja mennyibe kerül? Nem erre szánom a megtakarításaimat.
- Valószínű, a megtakarításából nem csak egy ajtót tudna venni, de ön tudja. Majd akkor kifizetem én.
- Nem kell betörni semmilyen ajtót, Liam. Csak pár óra, mire kinyitnak. Addig majd elleszek.
- Harry! Rám vagy bízva. Én vigyáznék rád, de te negyven percnyire vagy innen egy épületben bezárva egy random férfival.
- Te is tudod, hogy ő nem egy random férfi - forgatom meg a szemeim.
- Vigyázni fogok rá, amíg itt vagyunk, ígérem - mosolyog még mindig mellettem Louis. - Különben is, nem hiszem, hogy Harry bármi hülyeséget csinálna.
YOU ARE READING
Style(s) and Tiaras - BEFEJEZETT
FanfictionA szépségversenyek világa néha meglehetősen ijesztő is tud lenni, ha a győzelemről van szó. Ezt nagyon jól tudja a tizenhét éves Harry Styles is, aki már kiskora óta szerepel legfőképpen Amerika legnagyobb szépségversenyein. A legkülönlegesebb pedig...