- Hát az eszem megáll, drága! Gyönyörű vagy, mint mindig - áll meg az ajtóban Zayn.
- Köszönöm - hajtom le a fejem, miközben a ruhám szoknyáját fogdosom.
- Össze ne gyűrd! - kap a szívéhez a férfi.
- Ó, bocsi - harapom be az alsó ajkam szélét, miközben kuncogok.
- Nem vicces! Rohadt sokáig vasaltam.
- Oké, elhiszem, hogy fárasztó.
- Az is... viszont kint már vannak lányok felöltözve. Mi is kimehetnénk.
- Egyre jobban izgulok. Mennyi van hátra?
- Háromnegyed óra. Elvileg nem jött el mindenki és az ötven versenyző helyett csak negyvenketten lesznek. Viszont nem tudtam még beszélni Tommoval. Rohadt sok dolga van ilyenkor.
- Persze, tudom. Dianával van ilyenkor is - sóhajtom.
- Féltékeny vagy? - húzogatja a szemöldökeit.
- Nincs jogom hozzá, Z - nevetek fel erőltetetten. - Attól, hogy én így érzek, nem korlátozhatom a boldogságát.
- Eszednél vagy? - röhög fel hangosan. - Louis olyan meleg, mint a Nap. Szerinted összejönne egy csajjal?
- Ki tudja? - vonom meg a vállam.
- Ez csak... nem lehetséges. Neked tetszene egy lány?
- Nem.
- Na hát akkor? Miről beszélünk?
- Kimegyünk akkor? - terelem el a témát.
- Menj előre - tol kintebb a vállamnál fogva.
Sok-sok versenyruhába öltözött lány rohangál a folyosón. A legtöbbnek csak félig van kész a sminkje, vagy a haja még csupán egy sietős kontyba van összefogva. Nekik tényleg sietniük kell, hiszen fél óra múlva már tökéletes külsővel kell a színpadon mosolyognunk. Az erre kijelölt helyen ücsörgünk Zaynnel, aki alig akar elengedni a karjai közül, mikor megszólal a műsorvezető nő, hogy mindenki jöjjön a színpadhoz.
- Én akkor megyek. Meg fogsz találni a közönségben. Minden rendben lesz - mosolyog rám és egy puszit nyom az arcomra.
- Köszönök mindent - ölelem magamhoz egy kis ideig utoljára.
Mivel én már az elsők között itt voltam a megbeszélt helyen, az elsők között is leszek, aki felvonul a hatalmas színpadra. Tényleg óriási, hiszen ötven versenyzőnek kéne rajta elférnie.
- Megkérjük versenyzőinket, hogy vonuljanak fel a színpadra - halljuk a nő hangját.
Beállunk egy sorba, ami nagyjából érkezés alapján történt és fellépünk a közönség elé. Én a negyedik vagyok a sorban. Hatalmas mosolyt villantok meg Louisnak, aki halványan visszamosolyog rám.
- Köszöntünk mindenkit a nyár első napján megrendezett Miss American Teen szépségversenyen. Az itt felsorakozott versenyzők mind-mind remekül szerepeltek saját államukban, olyannyira, hogy a közönség máris csak győzteseket láthat maguk előtt. Sajnálatos módon nyolc lány nem tudott ma itt megjelenni, ezért negyvenkettő csodálatos versenyző fog megküzdeni a Miss American Teen címért.
Hagos tapsvihar, majd sorban lesétálunk a színpadról. Huszonötödikként szólítanak. Amint meghallom a nevem és az államot, amit képviselek, sietve lépkedek fel a lépcsőn. Mielőtt még a nézők látókörébe bekerülnék, egy hatalmas levegőt szívok be, majd fújok ki. Miközben a műsorvezető ismerteti a velem kapcsolatos általános információkat, tökéletesen előadom a koreográfiát. Közben Zaynt keresem észrevétlenül a tömegben, mikor meglátok két ismerős arcot. Ez nem lehet! Mit keres itt Liam és Niall? Próbálok úgy tenni, mintha mi sem történt volna és Louisra pillantok, aki valamit nagyon ír a kis papírjára. Ezt elbasztam...
ESTÁS LEYENDO
Style(s) and Tiaras - BEFEJEZETT
FanficA szépségversenyek világa néha meglehetősen ijesztő is tud lenni, ha a győzelemről van szó. Ezt nagyon jól tudja a tizenhét éves Harry Styles is, aki már kiskora óta szerepel legfőképpen Amerika legnagyobb szépségversenyein. A legkülönlegesebb pedig...