- Annyira csodálatra méltó, ahogy a színpadon teljesen önmagad vagy. Látszik rajtad, hogy az egészet élvezed csinálni.
- Igazad van. Talán ez tart életben - gondolkozok el.
- Azért biztosan van más is - mosolyog kedvesen.
Te...
- Talán vannak, de azt hiszem, ez leginkább. Hány óra van?
- Fél négy - pillant le a karórájára. - Nem vagy álmos?
- Egy teljes napja ébren vagyok, szóval de. Egy kicsit.
- Gyere, menjünk vissza a kanapéra, megoldjuk valahogy az alvást.
Csendben sétálunk egymás mellett. Igazából én csak az alvási lehetőségeken gondolkozok, hogy miképp tudnánk normálisan átaludni ezt a pár órát.
- Alszok a földön és te aludhatsz a kanapén. Nem aludtál már egy napja - jelenti ki Louis.
- De te öregebb vagy. Meg fog fájdulni a derekad - harapom be az alsó ajkam, nehogy a mosolyom eláruljon.
- Hé! - neveti el magát.
- Akkor aludjunk ülve. Mintha csak egy autóban ülnénk.
- Rendben - sóhajt fel, hiszen ez a legracionálisabb megoldás és így legalább nem kell csöveseket megszégyenítő módon a földön fetrengni egyikőnknek sem.
Elfordítom a fejem Louistól, majd lehunyom a szemem és szinte rögtön elnyom az álom.
Egy hatalmas ásítással ébredek. Laposakat pislogva nyitogatom a szemem és próbálok rájönni, hogy hol is vagyok éppen. Bár ne tettem volna... A fejem Louis vállán pihen, a férfi pedig mosolyogva nézi végig az egész ébredésem.
- Jó reggelt - köszönt vidáman.
- Neked is - állok fel nyöszörögve a kanapéról. - Mennyi az idő?
- Nyolc óra.
Remek, akkor még van egy óránk, amíg újra kinyit ez a szar.
- Öhm... régóta fenn vagy?
- Úgy egy fél órája.
- Nem zavart, hogy...?
- Hogy rám feküdtél? Nem, aranyos volt. Kifejezetten azután, hogy azt mondtad "Louis, Louis! Ölelj át!". Aztán mondjuk te tetted meg, de nem baj.
- Jézusom - kapom a fejemhez a kezem. Ennél kínosabb dolog nem létezik. - Sajnálom.
- Tényleg nem gond, Harry! - mosolyog rám.
- Ugye nem mondtam mást?
- Csak annyit, hogy hiányzik anyukád.
Sóhajtok egyet, mire egy szoros ölelésbe von.
- Figyelj, ha valaki végre bejön ide és kinyitják az ajtókat, ki kell surrannunk úgy, hogy senki ne lásson minket - tereli el a témát, amikor elválunk egymástól.
- Rendben. Gyorsan felhívom Liamet.
A trainerem mintha csak erre a hívásra várt volna egész éjjel, rögtön felveszi a telefont. Tanulva a tegnapiakból, most nem hangosítom ki.
- Harry! Jól vagy? Minden rendben? Már úton vagyunk.
- Miért? Sokkal hamarabb fogtok ideérni.
- Nem baj. De elárulnád, hogy hogy vagy?
- Nagyon jól vagyok, Li. Niall?
- Hátul van elhoztuk a reggelit a hotelből. Neked is van és Tomlinsonnak is.
YOU ARE READING
Style(s) and Tiaras - BEFEJEZETT
FanfictionA szépségversenyek világa néha meglehetősen ijesztő is tud lenni, ha a győzelemről van szó. Ezt nagyon jól tudja a tizenhét éves Harry Styles is, aki már kiskora óta szerepel legfőképpen Amerika legnagyobb szépségversenyein. A legkülönlegesebb pedig...