13. - Próbák

594 62 23
                                    

Egészen délig videojátékoztunk Louisval, aztán pedig ebédeltünk. Tejszínes-gombás tésztát rendeltünk magunknak, ami hihetetlenül finom volt. Most pedig várjuk Zaynt, hogy megérkezzen és elkezdhessük a próbát.

- Sziasztok! - üvölt egyet az előtérből.

- Gyere, megmutatom a próbatermemet, ahol a csoda születik - karolja át a vállam Louis. A gyengéd érintés erős bizsergést vált ki a gyomrom tájékán.

- Szia, Zayn! - mosolygok rá.

- A fiam! - ölel meg nagy lendülettel, aminek következtében majdnem sikerül is hátraesnünk.

- Miért pont a te fiad? Nálam lakik.

- Ne legyél már fasz! Legalább ennyi örömöm hadd legyen az életben, hogy Harry az én fiam.

- És akkor nekem mim?

- Azt majd kitaláljátok ketten, de nekünk most próbálni kell. Louis papa jön velünk?

- Baszd meg Zayn! - röhög fel Louis. - Megyek - forgatja meg a szemét és elvezet minket egy ajtóig, ami eddig zárva volt, így kinyitja egy kulccsal.

- Azta! - nyílnak el ajkaim egymástól, amint meglátom a hatalmas próbatermet. Koronák és trófeák vannak mindenfelé, ahová csak nézek.

- Gyönyörű, nem igaz? - kérdi a fiatalabbik.

- Csodálatos. Ezt mind te nyerted, Louis?

- Igen - sóhajt egy széles mosollyal az arcán. - De az már nagyon régen volt.

- Látod? Most vallotta be, hogy öreg.

Zayn megjegyzésére hangosan felnevetek, még ha szeretem is Louist. Ez csak vicc volt.

- Na jó, kezditek már? - kérdezi viszonylag nyugodt hangon Louis.

- Kezdjük. A papa üljön le addig, mi pedig konzultálunk. Gyere, Harry! - húz az egyik kihelyezett asztal felé. - Szóval, kellene nekünk két ruha, igaz? Azt javaslom, először írjuk le, hogy nagyjából milyet szeretnél és még varrathatnánk is gyorsan, ha olyan nagyon különleges.

- Az a baj, hogy semmi ötletem sincs.

- Szerintem estélyinek egy pezsgőszínű, vagy bézs, esetleg púderrózsaszín szuper lenne. Jól állna. Apró strasszok itt-ott és kész is. Mindenképpen valami elegáns kellene, hogy ellensúlyozza a nyárias ruha élénkségét.

- Tökéletes.

- Oké, ilyet találni fogunk, ha elmegyünk vásárolni. És akkor van még nekünk a vidám ruha. Ötlet?

- Nincs semmi. Vidám színekben gondolkodnék, ami rögtön a citromsárga lenne, de olyanban voltam az előző versenyen.

- Egy narancssárga rövid ruha? Kurva szép, nőies lábaid vannak, de sosem mutogatod őket. Itt az idő.

- Nem lenne túl sok?

- Ugyan! Tudod, hogy nem létezik olyan, hogy "túl sok". Főleg nem a versenyeken.

- Oké, akkor nagyjából megvannak a ruhák.

- Szuper. Milyen koreót szeretnél?

- Semmi ötletem sincs, Zayn.

- Van egy kis segítségem számotokra - sétál felénk Louis.

- Attól, hogy zsűri leszel és itt vagy most, nem fogunk csalni - jelenti ki Zayn.

- Dehogy csalunk. Ez csak egy videó. Emlékszel erre, Harry? - mutatja felém a telefonját, amin egy még el nem indult videó szerepel. Annyit ki tudok venni belőle, hogy én vagyok rajta, nem versenyruhában a Los angelesi színpadon. Istenem, mondd, hogy ez nem az, amire gondolok!

Style(s) and Tiaras - BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now