22. - Elárulva

547 59 17
                                    

- Szép jó reggelt, hétalvó! Ennyire kifárasztott a foci? - mosolyog rám Louis, amikor nyitogatni kezdem a szemem.

- Szia, Lou - mosolyodok el.

- Hoztam reggelit - nyújt át egy tálcát, amin tejszínhabos gofri és almalé sorakozik.

- Köszönöm szépen - csókolom meg hálásan. - Te vagy a legjobb.

- Elég lesz, cica - kuncogja el magát. - Viszont most kaptam egy hívást, hogy be kell mennem egy megbeszélésre a következő versennyel kapcsolatban.

- Hol lesz ez?

- Csak itt a városban. Nem megyek el napokra, nyugi. Késő délután már itthon leszek. Legyél nyugodtan itt, vagy Zaynnel, csak kérlek írd meg, ha elmész!

- Jól van - simogatom meg a vállát.

- Szia, gyönyörűm - nyom a számra egy búcsúcsókot.

- Siess haza!

Furcsa... azt mondtam, Lou házára, hogy "haza". Kicsit el is szégyellem magam, hiszen én csak itt lakom már lassan két hónapja, és Lou talán nem akarja, hogy sokáig itt maradjak. Bár látszik rajta, hogy szeret. Akkor pedig nem dobna ki, ugye? Idegesen hívom fel Zaynt, hogy segítsen eloszlatni a kétségeim.

- Szia, Muci! Mi újság?

- Zayn, ugye Lou nem szeretne kidobni a házából? - vágok bele a közepébe.

- Mi bajod van? Ez honnan jött neked?

- Nem tudom, csak... mi van, ha megunja, hogy a nyakán lógok?

- Idefigyelj, Tommo nem hogy a fél, az egész tüdejét odaadná érted és szerintem minden más testrészét, értékét és pénzét is. Kibaszottul fontos vagy neki, ez már kiderült. További kérdés?

- Nem vagyok néha... Túl sok? - kérdezem félve.

- Harry drága! Neked elment az eszed. Megártott tegnap a pia? Maradj ott, ahol vagy! Tíz perc és ott vagyok!

Eszegetni kezdem a reggelim, miközben várakozok Zaynre. Pontosan tíz perc múlva, ígéretét betartva, be is ront az ajtómon.

- Na, elmondod, hogy mi a bajod?

- Louisnak azt mondtam, hogy siess haza. Nem tudom, hogy ő is úgy gondolja-e, hogy ez a mi otthonunk. Mert hát ugyan elég régóta itt lakom, de nem engedi, hogy pénzt adjak a számlákba. Pedig kértem őt.

- Hazz, drágaság... Olyan nagy hülyeségeket hordasz itt össze nekem, hogy még hallgatni is rossz. Louis kurva gazdag, nincs szüksége arra a pénzre, ami a tiéd és bármi másra költheted az életben.

- De Z, nekem is sok pénzem van.

- Akkor? Nem tökmindegy? Ez a te otthonod is. Szeretnél elmenni ma valahová?

- Elmehetnénk bevásárolni pár dolgot. Meg akarom lepni Lout.

- Uuu, mivel? Valami szexi ruhával? - húzogatja a szemöldökét.

- Ne is mondd! Ez meg a másik... Lehet, hogy ő már... talán szeretne velem szeretkezni, de én még... én még soha nem csináltam, csak a múltkor Lou... a szájával... Persze, hogy nem csináltam ezelőtt semmi ilyesmit, hiszen még az első csókom is vele volt, de nem tudom, pontosan, hogy hogy kell. Mármint tudom, hogy hogy zajlik, csak... ah! - magyarázok teljes zavarban.

- Jaj, szívem, nyugi! Beszélgethetünk erről, ha szeretnél. Ne érezd kínosan magad! - simítja a hátamra a kezét. - Láttál már pornófilmet, ugye?

Style(s) and Tiaras - BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now