Miután a többi lány is válaszolt a neki feltett kérdésre, egy fél órás szünet vette kezdetét. Ilyenkor beszélik meg a bírák, hogy ki milyen címet fog az este folyamán kapni. Összevetik a pontszámokat, a megjegyzéseiket, amit hanyagul a lapra firkantottak és meghozzák az ítéleteket.
- Hogy érzed magad? - karolja át a vállam Ruby. - Azért nem volt semmi Harriet beszéde.
- Én a helyedbeb valószínű nagyon ki lennék borulva ezek után - pillant rám Faith. Hármasban üldögélünk, amíg nem szólítanak minket.
- Sokszor megkaptam már ezeket, nem nagy ügy. Bár pont tőle nem vártam volna.
- Szerintetek Harriet ivott? - sétál hozzánk Annie Daisy.
- Épp róla beszélgetünk - avatom be a témába. - Szerintem nem kizárt, viszont furcsa is, hiszen mindig csak azon volt, hogy minden áron ő nyerjen. Ezért ki fogják zárni.
- Szerintem tuti ivott valamit. El volt tűnve a verseny előtt és most is. Oké, most valószínű a bizottsággal beszél, de akkor is eltűnt.
- Nem tudom... - sóhajtok. - Megnézzük a kicsiket? - kérdezem, ahogy a műsorvezető a tizenkét éves korosztályt szólítja.
- Ki nem hagynám - pattan fel rögtön Ruby.
A színpad széléhez sétálunk és a kisebb lányok eredményhirdetését végigmosolyogjuk. Hihetetlenül jó látni a gyermeki mosolyt az arcukon, amit párunknak talán már sosem fog sikerülni újra megélni. Mindenkinek gratulálunk, aki lejön a színpadról. Bárki mondhat bármit, akkor is az a legjobb érzés, ha kedves lehetsz az emberekkel.
A gombóc a torkomban egyre csak nő, amint minket hívnak. Persze, ilyenkor már úgysem tehetünk semmit, a döntés megszületett. Mindent kizárva a fejemből, csak mosolygok a zsűrire. Először úgyis a különdíjakat fogják kiosztani.
- Köszöntjük a tizenhét éveseket is ezen a hihetetlenül izgalmas estén! Köszönjük mindenkinek, hogy részt vettetek az idén április tizedikén megrendezett, Miss Nevada tizenhét éveseknek meghirdetett szépségversenyén. Elsőként szeretném bejelenteni, hogy sajnos egy hölgyet ki kellett zárnunk a versenyből, így ő már nincs a versenyzők között. Most pedig kezdődjön az izgalmas rész! Először a különdíjasokat szólítom.
A hatásszünetnek szánt - talán már túl sok - másodperceket ugyanúgy mosolyogva várjuk ki.
- A legszebb mosoly díjat Faith Wright kapja! - jelenti be, mire hatalmas tapsvihar kerekedik. Örülök, hogy Faith nyert valamit, de én tényleg azt hittem, hogy valami nagyobb címet fog kiérdemelni.
Kiosztanak még egy legfotogénebb versenyző, egy legszebb ruha és az egyik támogató, a Black Crystals Stúdió által felajánlott díjat is. Az utóbbi igazából annak jár, aki a harmadik udvarhölgy után következik az eredménylistán. Senki más nem nyert különdíjat, akit ismerek, közülük még nem is találkoztam senkivel. Ez persze nem baj, hiszen ha itt nem szólítanak miket, több esélyünk van a győzelemre. Nyilvánvalóan benne van az is a pakliban, hogy üres kézzel megyünk haza. Na azt nagyon nem szeretném.
- A harmadik udvarhölgy nem más, mint Poppy Murray - mondja vigyorogva a műsorvezető.
A lány megkapja a szalagját, mosolyog egy sort, de látszik rajta, hogy nem elégedett.
- A második udvarhölgy Cassie Matthews! Nagy tapsot neki!
A lány őszinte mosollyal sétál ki és köszöni meg a kapott dolgokat, ami egy szalag és pár támogató cég által felajánlott termék.
- Az első udvarhölgy ma este pedig Ruby Brooks - jelenti be a férfi, mire újra hangos taps hallatszik a helyiség minden pontjáról. - Köszönjük - köszörüli meg torkát. - Szeretném, ha a királynőnek járó koronát most kivételesen egy zsűritag adná át, hiszen akire gondolok elég fontos személy, akit igazából volt szerencsénk pár nappal ezelőtt rávenni, hogy jöjjön el, hiszen egy kis kavarodás történt. Louis Tomlinson, fel tudna fáradni a színpadra?
KAMU SEDANG MEMBACA
Style(s) and Tiaras - BEFEJEZETT
Fiksi PenggemarA szépségversenyek világa néha meglehetősen ijesztő is tud lenni, ha a győzelemről van szó. Ezt nagyon jól tudja a tizenhét éves Harry Styles is, aki már kiskora óta szerepel legfőképpen Amerika legnagyobb szépségversenyein. A legkülönlegesebb pedig...