-Úgy bizony Tommy. De most csak csukd be a szemed. -a kezével lecsukta a szemem, és a sötétség magával ragadott.
~~~
Elkezdtem nyitogatni a szemem. Éles fény szűrődött be rajta így mondhatni nehezebb volt. Egy ismeretlen helyen voltam. Nem ismertem meg így enyhén pánikoltam. Gyorsan felültem. Körbe néztem a színek ismerősek voltak ... Zöld, narancs sárga és kék. Egyből leesett a tantusz. A Dream team törzshelyén vagyok. Ki mentem a szobából. Ott ültek a kanapén és beszélgettek.
-Szia Tommy! -mosolygott rám Gogy.
-Sziasztok... azt hiszem. -Sapnap csak rám nézett.-Miért raboltatok el? -kérdeztem tök nyugodtan a helyzethez képest. Még mindig sajog a fejem.
-Nem akartunk elrabolni. -mondta Dream. -Én csak annyit mondtam Sapnek, hogy hozzon el. A többi már mind az ő műve.
-Így menőbbnek találtam a dolgot. Nekem jobban tetszett. -mosolygott Sapnap.
-Nekem annyira nem tetszett! Sajog a fejem! -mondtam sértődötten. Láttam, hogy csak a pulcsim van rajtam. -Hol van az a kabát, ami rajtam volt? És a kendőm? -kérdeztem idegesen nézegetve.
-Nyugi van öcsi sajt. Ott van az akasztón az ajtó mellett. -mondta Sapnap nevetve.
-Egyáltalán nem vicces. Ne hívj így!
-Hmm... valakinek nem tetszik mikor leöcsizik? -röhögött tovább Sap.
-Nem egyáltalán. Egy részt a legtöbb embernél itt magasabb vagyok. -ültem le melléjük. -Más részt már nem én vagyok a legfiatalabb. - mondtam büszkén.
-Na ki most a legfiatalabb? -érdeklődött Sapnap.
-Lisa. Ő csak most lesz majd 17. Csak az a baj, hogy magasabb nálam. Pedig lány. -morgolódtam.
-Hát Ranboo klón nem lehet 160 centi. Akkor nem lenne igazi klón. -mondta Dream.
-Várj ti mikor találkoztatok velük? - figyeltem fel arra, hogy tudják, hogy néz ki Lisi.
-Én még a réten találkoztam vele ma. A többiek még nem látták. Elvileg Ranboo azt mondta holnap eljön ide vele. -ecsetelte Dream.
-Aha...-akkor ők még nem találkoztak vele. -mutattam a két másikra.
-Úgy bizony. -helyeseltek egyszere.
-És miért akartál velem beszélni? Mert épp Tubbohoz mentem mikor ez az izé elrabolt...-néztem Sapnapre.
-Így izgalmasabb volt...-ellen érve elfogadva.
-Csak beszélni akartam veled. Mondta, hogy az alvás mostanság nem a legjobb haverod, és tudom, hogy átlagban az emberek csak azért nem alszanak mert rémálmaik vannak valamivel kapcsolatban.
-Szerintem ma pont megoldottam a problémát. -gondoltam bele. Igazából mindent elmondtam, ami a lelkemet nyomta, csak lehet rossz időpontkor. De megtettem. -Ha továbbra se fogok tudni aludni majd megkereslek. -mosolyogtam.
-Te tudod Tommy. -mosolygott ő is.
-Ha nem baj én most távoznék. Rég voltam otthon. Ha bármit akartok Sapnap úgy is elrabol, ha úgy van.
-Menj csak nyugodtan. -mondták mind hárman.
Az ajtó felé vettem az irányt a fogasról levettem a kabátom és a kendőt. Felvettem őket majd ki léptem az ajtón. A házam felé vettem az irányt. Innen nincs is annyira messze. Nem is vettem sietősre magam. Csak sétálgattam.
~~~
Amikor a házam elé értem valami ült az ajtóm előtt. Piszkálgatta a köveket. Mikor közelebb értem láttam, hogy ez egy kis gyerek. Éj sötét haja, és vörös szemei. Nem csak kettő több is. Egy kis hibrid gyerek. És pont az én ajtóm előtt volt. Leültem hozzá a földre és megszólítottam.
ESTÁS LEYENDO
Az új lakó (Dsmp ff /Ranboo ff)-Befejezett-
FanficEgy Dream smp ff lenne ez a "mennyei" csoda , első könyvem így biztos hogy lesz benne rengeteg hiba és rengeteg értelmetlen mondat is de , mint mindenki más -legalábbis remélem- én is fejlődni fogok az írásban. -trágár szavak megtalálható lesz -(ne...