Tommynál

167 21 5
                                    

Ranboo mintha figyelt volna rám. Majd hirtelen egy kard termet kezébe, inventory, mindig megfeledkezem róla. Felém suhintott. Későn vettem észre és...

Még időben kitértem a penge elől. Hevesen vert a szívem. Dream állandóan mormolt ,melyet parancsnak fogtam fel. Ranboo is e kép cselekedett. Tubbo a zsarnok zöld izé felé vette az irányt, de útközben megállt és inkább minket nézett. Lehet rájött, hogy most nem alkalmas Dream a kommunikációra.

-Ranboo, tudom, hogy te ezt nem akarod, tudom jól. És te is tudod, hogy én se akarlak bántani. Kérlek, sőt könyörgőm, tedd le a kardod. -könny szökött szemembe. Nem érdekel, ha most sebet ejt rajtam.

Nem figyelt rám csak harcolt, hogy kimásszon alólam. Én is küzdöttem nehogy kiszabaduljon. Esélytelen volt. Mindenki, így én is, tudtam, hogy erősebb nálam. Szinte már belevéstem ujjaim a vállába úgy próbáltam a földön tartani.

Hirtelen elfordította magát. Eddig ért a cseppnyi erőm. Elfogyott, kifáradtam. A futás, Ranboot így látni. Maga az egész. Lefárasztott, mind lelkileg mind fizikailag. Lelkem gyötrődött, hogy Mr.Boo nem figyel rám, ölni akar és nem mást, mint engem.

Ellökött és egy jó ízű hempergéssel végig mostam a saras földet és egész testem, elszakadt ruhám sáros lett. Elegánsan köhögve köpdöstem ki a föld darabokat a számból, melyeknek íze akár a rodhat giliszta kaki. És a kérdés, nem, nem tudom milyen íze van, de ez az lesz, ezer százalék.

Kedves Clay megint odamorgott Ranboonak. Nem tudom mi ez a nyelv, olyan ismerős meg mintha annyira...nem e világi lenne. Minecraft! Igen biztos voltam, hogy hallottam már ilyet valahol, az enderman-nak hasonló nyelvezete van. Ez ilyen kiterjesztett mert ott csak annyit mond, hogy "Mizu?" Meg hogy "Hey". Enderman nyelv. Bődületes morgások és egyéb egyvelege és még is megértik egymást.

Mikor megpróbáltam felállni Ranboo rám rúgott egyet és hátra estem, hajgumim egy ágba bele akadt és elszakadt. Hullámos-göndör keverékű tincseim koszosan, de még mindig szélesen terültek el a földön. Felemelte kardját, suhintott egyet, de mintha direkt megint mellém. Hajam elterülő részét vágta el.

Elszörnyülködve néztem a levágott hajam. Mikor felnéztem  vállam fölé valamivel ért. "Rövid hajjal reggelizek Tommynál". Nem értettem, hogy miért vagyok nála ott, de a rövid haj már stimmel.

Megint suhintott egyet. Állandóan fölém ,mellém vagy valahova talál. Direkt csinálja csak el akar ijeszteni. Ami nem fog menni mert én a barátom nélkül sehova se megyek.

Kellemes megszokott hang Dream parancsol. Ranboo rám néz, de szomorú arckifejezéssel. Valamit motyog nekem az általam ismeretlen nyelven.

-Ne! -kiállt fel Tubbo.

Neki ugrik Ranboonak, aki kiejti kezéből a kardot. Mind ketten a földön fekszenek. A kardnak a markolata, ami nem volt könnyű, fejemre esett. Hirtelen nehézzé vált már pislognom is. Minden elkezdett feketedni a látó körömből szépen befelé szűkülve. Utolsó pillantásom, hogy Tubbo mellém rohan és elkezd vonszolni valamerre.

~~~

Sajog a fejem, de iszonyatosan, mintha lüktetne és az agyam akarna kikúszni belőle. "Öljetek meg, nem kellek én neki ,úgy se használja!" Szólalna meg a kis rohadék. De szoktam használni csak nem akkor, amikor róla van szó. Akkor mindent is feltennék érte. Átlagban mindig az életemmel fizetek, ha harcolok valakivel, hát most is lehet. Itt vagyok az örök feketeségben? De akkor hol van Will, Gogy és Schlatt? Várj nem, ez csak egy szemkötő. Úha, nagyon beszartam.

Leveszem szemem elől a rongyot. Világosság csap meg. Picit szisszenek akár egy vámpír. Szisz szisz fény anyád se szeret te ... nem tudok rá rímet így marad a korhadt lóürülék. Jé, rímelt! Még is csak tudok ilyet! Hogy csókóljam Jézus seggét halálra! Nagyon boldog vagyok ez miatt most haha...haha...ha...

Az új lakó (Dsmp ff /Ranboo ff)-Befejezett-Donde viven las historias. Descúbrelo ahora