Hamis képek

147 16 3
                                    

-Miben kéne kisasszony? -kérdeztem már én is boldogan.

-Hát hozd az almákat! -kuncogott egy kicsit. - De megoldom. Hagyjad, vendégtől nem kérünk ilyet.

-Oh rendben. Amúgy mi készül? - mentem utána.

-Szárított alma chips. Szinte minden ételem almából készül...

-De van egy csirke a házadban, vágd le! - tanácsoltam.

-Hogy mi van? -nézett rám kikerekedett szemekkel. - Kisöreg a barátom, nem vágom le. Olyan, mint neked Friend.

-Hogy ki?

- Egy bárány, kékre festetted. Most Nikinél van.

-Ott is marad, koszos dög.

Nekem vágott egy almát, melyet elkaptam hála reflexemnek. Mikor ránéztem csak felröhögött.

Visszadobtam neki az almát, elhajolt előle. Szúrósan nézett rám, de egy pimasz mosoly volt orra alatt. Megfogott egy másikat és újfent nekem vágta.

-Hát akkor játszunk így! - pajzán vigyor vette át az uralmat arcomon.

Egy kicsit felsikított majd elrohant, a kanapé mögé bújt amíg én soroztam az almákkal. Újra gyereknek éreztem magam. Mintha Techno, Tommy és Tubbo mellett  ott lenne ő és újra gyerekek lennénk. Mintha az eltitkolt húgom lenne. Felszabadultan röhögtünk mindketten ahogy harcoltunk. Nagyokat csattantak az almák a falon, a kanapén és néha Lisán. De persze én is kaptam párat.

"Tubbo sétált egy adag levessel az asztalhoz. Kiteszem elé a lábam. Elesik és Tommy fejére megy az egész. A szőke elkezd sírni a meleg folyadék miatt. Én röhögök, a földet törölve a hátammal. Techno megfogja a zsemléjét és fejbe dobja Tubbot. Én még jobban felröhögök. A barna hajú fiú seggre ül, és félve néz bátyjára.

-Tubbot csak én bánthatom! - dobja fejbe Technot Tommy az ő zsemléjével.

Itt hagyott minket Philza, elvileg csak 3 órára. Techno már 20 éves így azt gondolta tud ránk vigyázni, én 15 Tommy 12 mint Tubbo. Épp kaja-csata van kialakulóba, amit a legidősebb ifjú kezdeményezett.

-Tommy ezt nem kellett volna...- fuldokolva mondom neki.

-Miért? - néz rám hatalmas kék szemeivel. Amint kérdi egy nagy adag sárga trutyit kap arcába.

A krumplipüré szétterül. Én visszakerülök a földre, röhögve szenvedek. Tubbo elkezdett sírni, mert szerinte Tom miatta kapott krumplipürét a pofijába. Már én is sírok, már szinte fáj a nevetés.

Blade és Tommy sorozzák egymást az étellel. Már mindenhol az van, szerencsére az ablak még nem tört ki. Tubbo mellettem sír, szinte már bömböl. Én meg csak kacagok.

Az épp háborúban lévő srácok nem veszik észre a nyíló majd csukódó ajtót. Philza hazatért. Belép az ebédlőbe majd szólásra nyitja száját. Techie eltalálja őt is az evésre szánt sárga ragaccsal. Mindenki megállt, nem mozog. Tubbo is inkább szipogásra veszi a hangos bömbölést.

-Wilbur és a kicsik mars a szobátokba, szobafogság! Technoblade veled beszédem van. -néz szúrósan ránk.

Techie leül a székre és ujjait szorosan összefonva lefelé néz. Az atyai szigor őt elérte.

-De én miért? Én nem csináltam semmit, csak röhögtem...- Phil szikrázóan néz rám is.

-Az öcséd melletted félméterre sír, a másik éppen harcol, a bátyád meg egy óvodásként viselkedik, és te nem csináltál semmit...

Az új lakó (Dsmp ff /Ranboo ff)-Befejezett-Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora